Artistic.Hipster Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Har akkurat lekt meg lit med 3gp converteren(gjør alt klart til jeg får den ) Og har lastet opp en trailer som det hadde vært fint om noen som hadde PSP kunne testet den og komt med tilbakemeldinger Traileren er: "Star Wars Episode III - Revenge of the Sith" og du kan laste den ned her. Håper denne ble bra, for da begynner jeg med å converte langfilmer(men det kan jeg dessverre ikke laste opp, for det prøvde jeg med en mobilfilm til P900 for en stund tilbake og det førte bare til advarsel ) Nå har jeg akkurat formatert og lagt klart mitt 128mb minnekort også Så nå mangler jeg bare konsollen Endret 10. februar 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 kan nok gjøre det etterpå. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) dobbelpost. Endret 10. februar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 kan nok gjøre det etterpå. Flott Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Gleder meg så sykt til at psp kommer i Norge. Tror jeg venter til den kommer hit jeg *gledersegnoesjukt* Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Gleder meg så sykt til at psp kommer i Norge.Tror jeg venter til den kommer hit jeg *gledersegnoesjukt* Men det er jo mange måneder til Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Set ut som det er psp som er tingen for tiden. Tips: sjå på avstemmningen på forsida. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Har akkurat lekt meg lit med 3gp converteren(gjør alt klart til jeg får den )Og har lastet opp en trailer som det hadde vært fint om noen som hadde PSP kunne testet den og komt med tilbakemeldinger Traileren er: "Star Wars Episode III - Revenge of the Sith" og du kan laste den ned her. Håper denne ble bra, for da begynner jeg med å converte langfilmer(men det kan jeg dessverre ikke laste opp, for det prøvde jeg med en mobilfilm til P900 for en stund tilbake og det førte bare til advarsel ) Nå har jeg akkurat formatert og lagt klart mitt 128mb minnekort også Så nå mangler jeg bare konsollen fungerte bra, ganske grei kvalitet hvilken kvalitets innstilling brukte du? jeg bruker 768kbps \ 128k stereo med 30fps. Endret 10. februar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) dobbelpost igjen, HVA F*EN ER FEIL MED FORUMET FOR TIDA??? går ned daglig jo. Endret 10. februar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Helgenen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 PSP. Mmm. Må ha den, bare må ha den. Greier nesten ikke vente til den lander i Norge.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) "In 2005, Rockstar will bring two landmark titles to the highly anticipated PSP handheld entertainment system. Midnight Club 3: DUB Edition and a brand new iteration of Grand Theft Auto, which will be set in Liberty City, are being developed by Rockstar Leeds in conjunction with Rockstar San Diego and Rockstar North respectively. Both titles are expected to be available near the launch of the PSP handheld system in North America and Europe. Stay tuned for first looks..." Quote Rockstar Mail jeg fikk idag., Nå er det ikke lenge til vi får se screenshots av GTA PSP tror jeg !! Endret 11. februar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
dueno Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Okok! 4 dager igjen til min PSP og mitt ridge racer spill ligger på trappen min ja!! Sa***n jeg gleder meg!!!! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) "In 2005, Rockstar will bring two landmark titles to the highly anticipated PSP handheld entertainment system.Midnight Club 3: DUB Edition and a brand new iteration of Grand Theft Auto, which will be set in Liberty City, are being developed by Rockstar Leeds in conjunction with Rockstar San Diego and Rockstar North respectively. Both titles are expected to be available near the launch of the PSP handheld system in North America and Europe. Stay tuned for first looks..." Quote Rockstar Mail jeg fikk idag., Nå er det ikke lenge til vi får se screenshots av GTA PSP tror jeg !! Yes! Fatter egentlig ikke hvorfor de er så hemmelighetsfulle med screenshotsa, leste nettop at de nærmet seg 100% ferdig, og vi har ikke fått sett et eneste ss fungerte bra, ganske grei kvalitet thumbup.gif hvilken kvalitets innstilling brukte du? jeg bruker 768kbps \ 128k stereo med 30fps. Jeg brukte: QVGA/29.97fps/1500kbps Stereo/128kbps Okok! 4 dager igjen til min PSP og mitt ridge racer spill ligger på trappen min ja!! Sa***n jeg gleder meg!!!! Hvor bestillte du fra? Endret 11. februar 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Okok! 4 dager igjen til min PSP og mitt ridge racer spill ligger på trappen min ja!! Sa***n jeg gleder meg!!!! forhåpentligvis ikke lenger til jeg får mitt ridge racer heller.. gått 12 dager nå :\ men så var det gratis frakt da..også kommer det sikkert innom tollen også tar det faenmeg flere dager før de sender den videre. kunne de ikke bare sendt den videre samme dag med regning.. :\ Endret 11. februar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg driver nå å mekker på en norsk PSP side hvor jeg skal legge opp filmer og diverse annet snadder Poster link når den nærmer seg ferdig. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Ok, da er siden oppe, men den mangler enda innhold Jaja, dere finner iallefall siden her og man kan laste ned en trailer Er siden oversiktlig nok? Hva bør fikses på? Når forumet kommer opp vil jeg også trenge moderatorer osv. så kontakt meg om dere er interessert. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Fant noen veldig interesante bilder Noen som vet noe mer om dette: Lenke til kommentar
elz Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Fant noen veldig interesante bilder Noen som vet noe mer om dette: Har hørt om at sony har laga en protoversjon av et tastatur. Men hadde ikke sett bilder av det før nå... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 USB tastatur til PSP. det der er nok fra Tokyo Game Show eller E3. Det var også PSPer med GPS og Kamera der tilkoblet USB porten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg