Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ikke peiling, kjenner det ikke igjen.

foresten, valgte Accident skinnet og Crime scene revisited jeg.. blir fett...

da kan jeg si, shut up niggah, my shit is custom :p som jeg har hørt et sted jeg ikke husker.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

foresten noe som er fett er at du kan bestille custom skin fra decalgirl. hvis dere har noen ønsker eller ideer så er det bare å sende inn :) fett med custom skin til pspen da :cool::cool:

andus der du skal regge deg for å få spiderman filmen er denne. :thumbup:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Hadde vert fett med en custom ja. En alien eller kanskje en star wars (eller vha gandalf??? :p ) Eller enda bedre. Kanksje en Guns N Roses....a man can dream a man can dream.

Tror den filmen du sikter til er Resident Evil: Apocalypse. Når han kommer inn i buttikken med alle de politispesialstyrkene og de vil gi ham et våpen.

Til alle som har tenkt seg å kjøpe NFSU Rivals. Det er et meget bra spill og underholdene og alt det der. Men det har et heller seriøst framerate problem til tider. Men viss du ikke irriterer deg for mye av det så er det et bra spill....har hatt en del timer med det idag. :thumbup:

Lenke til kommentar
foresten noe som er fett er at du kan bestille custom skin fra decalgirl. hvis dere har noen ønsker eller ideer så er det bare å sende inn :) fett med custom skin til pspen da :cool::cool:

andus der du skal regge deg for å få spiderman filmen er denne. :thumbup:

er det berre meg eller? men kor skal en registrere seg på den sida? :no:

Lenke til kommentar
Kan vi som har importert PSP fra japan registrere oss på, yourpsp.com på den norske sidenog få spiderman 2 filmen???

Når fpr vi den da,, 1 september elr o sånt

Er nok bare de nye utgivelsene det gjelder (USA og Europa).

...men du kan jo prøve ;)

-Peat

Lenke til kommentar
Kan vi som har importert PSP fra japan registrere oss på, yourpsp.com på den norske sidenog få spiderman 2 filmen???

Når fpr vi den da,, 1 september elr o sånt

Er nok bare de nye utgivelsene det gjelder (USA og Europa).

...men du kan jo prøve ;)

-Peat

jammen..HVOR på selve siden?

Lenke til kommentar

Skjønner du ikke hva jeg skriver? Det gjelder kun for PSP-enheter solgt i Europa og USA. Såvidt jeg kan se på diverse forums er gratisfilmen for USA-versjonen utsolgt (den fulgte faktisk med PSPen). Og den som skal selges i Europa kommer ikke før 1 September, og dermed kan ikke registreres før den tid(!!).

Capiche? :p

-Peat

Endret av Peat
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...