thomassit0 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Longshot. Men prøv å konverter filen på ny. Jeg formaterte ikke kortet når jeg fikk det og det fynker fint. Har du lagt det i MP_ROOT(ja selvfølgeligt hart du det) Prøver etter beste evne å hjelpe. Takk får hjelpen, Ja jeg har prøvd og legge film filen i MP_R00T,, men der skal man vel ikke legge de andre,,, Det som er problemet er at den sliter med å sende over til PSPen, når jeg drar filmfilen over til MP_R00t kommer det opp: "Feil med kopiering av fil eller mappe Kan ikke kopiere M4VC0099: Finner ikke den angitte filen. Kontroller at du angir riktig bane og filnavn " Det gjelder for øvrig mp3 og bilder å,kan kan overføre små bilder på 40-50 kb,,filmen kommer på PSPen men der funker den bare litt før det kommer opp "Corrupted data" eller no sånt....... Hmmmm,,noen som vet noe,,,kansje software oppdatering eneste jeg kan si er at en annen fikk samme problemet og han måtte bytte kabel og da funka det. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hei, nå skal jeg kjøpe meg et bil spill til PSP ,, men trenger litt hjelp: Hva skal jeg velge av Need for speed underground eller Ridge racer? Hvilket synes dere er best? Hvilket har best grafikk? osv osv....... Kom gjerne med positive og negative argumenter for spillene..... På forhånd takk Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Hei, nå skal jeg kjøpe meg et bil spill til PSP ,, men trenger litt hjelp: Hva skal jeg velge av Need for speed underground eller Ridge racer? Hvilket synes dere er best? Hvilket har best grafikk? osv osv....... Kom gjerne med positive og negative argumenter for spillene..... På forhånd takk Jeg foretrekker Ridge Racers, men det kan ha noe med at jeg ikke har satt meg sånn inn i NFS serien da Jeg har begge i JAP versjon og Ridge Racers er mye lettere og forstå så det spiller nok også en faktor Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hei, nå skal jeg kjøpe meg et bil spill til PSP ,, men trenger litt hjelp: Hva skal jeg velge av Need for speed underground eller Ridge racer? Hvilket synes dere er best? Hvilket har best grafikk? osv osv....... Kom gjerne med positive og negative argumenter for spillene..... På forhånd takk Jeg foretrekker Ridge Racers, men det kan ha noe med at jeg ikke har satt meg sånn inn i NFS serien da Jeg har begge i JAP versjon og Ridge Racers er mye lettere og forstå så det spiller nok også en faktor Hva synes du om grafikken? hvilken er best Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 hva skal de mappene hete på memorystikken? de man skal legge bilde, mp3 og filmer i? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) \MP_ROOT\100MNV01\ her skal filmer plasseres \PSP\GAME\ her kommer nedlastbare spill antar jeg \PSP\GAME\UPDATE her plasserer du firmware oppdaterings fila som kom for en måneds tid siden \PSP\SAVE her kommer, ja du gjetta riktig! save filene dine \PSP\PHOTO her er naturlig nok bildene \PSP\MUSIC jepp her er musikken din det var vel alt tror jeg. altså da skal du se når du er inne i "rooten" på pspen først en mappe med psp og en mappe som heter MP_ROOT under PSP skal de ovennevnte mappene ligge og under MP_ROOT skal 100MNV01 ligge og inne i den igjen skal mp4 filmene. den enkleste måten er å formatere kortet fra psp en da lager den mappene selv Endret 1. mai 2005 av 2mass Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 \MP_ROOT\100MNV1\ her skal filmer plasseres\PSP\GAME\ her kommer nedlastbare spill antar jeg \PSP\GAME\UPDATE her plasserer du firmware oppdaterings fila som kom for en måneds tid siden \PSP\SAVE her kommer, ja du gjetta riktig! save filene dine \PSP\PHOTO her er naturlig nok bildene \PSP\MUSIC jepp her er musikken din det var vel alt tror jeg. altså da skal du se når du er inne i "rooten" på pspen først en mappe med psp og en mappe som heter MP_ROOT under PSP skal de ovennevnte mappene ligge og under MP_ROOT skal 100MNV1 ligge og inne i den igjen skal mp4 filmene. den enkleste måten er å formatere kortet fra psp en da lager den mappene selv ok, takk. men hvor finner jeg "nedlastbare spill"? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hei, nå skal jeg kjøpe meg et bil spill til PSP ,, men trenger litt hjelp: Hva skal jeg velge av Need for speed underground eller Ridge racer? Hvilket synes dere er best? Hvilket har best grafikk? osv osv....... Kom gjerne med positive og negative argumenter for spillene..... På forhånd takk Vel Ridge Racer er overlegent på både gameplay og grafikk. Det er av disse to det beste alternativet. Har komt igjennom RR og sitter nå og spiller NFSU R. Spillbarheten virker lang på NFSU men den var meget lang på RR (nesten en måned med mye spilling) Men begge er ganske bra. Men anbefaler RR som sagt. Make up your own god damn mind PS: Sjekk ut Gamespot sine anmeldeser av de to spillene. (forøvrigt liker jeg ikke wipeout. viss det er et tredje alternativ.) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 \MP_ROOT\100MNV1\ her skal filmer plasseres\PSP\GAME\ her kommer nedlastbare spill antar jeg \PSP\GAME\UPDATE her plasserer du firmware oppdaterings fila som kom for en måneds tid siden \PSP\SAVE her kommer, ja du gjetta riktig! save filene dine \PSP\PHOTO her er naturlig nok bildene \PSP\MUSIC jepp her er musikken din det var vel alt tror jeg. altså da skal du se når du er inne i "rooten" på pspen først en mappe med psp og en mappe som heter MP_ROOT under PSP skal de ovennevnte mappene ligge og under MP_ROOT skal 100MNV1 ligge og inne i den igjen skal mp4 filmene. den enkleste måten er å formatere kortet fra psp en da lager den mappene selv ok, takk. men hvor finner jeg "nedlastbare spill"? såvidt jeg vet finnes det ingen enda men psp.ign.com blant annet tror at småspill som feks tetris o.l. skal komme og da skal det plasseres i den mappen. dagens visdoms ord fra Ye Olde Wise Warlock Thomas Of The Beyond: PSP = SWEET Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hei, nå skal jeg kjøpe meg et bil spill til PSP ,, men trenger litt hjelp: Hva skal jeg velge av Need for speed underground eller Ridge racer? Hvilket synes dere er best? Hvilket har best grafikk? osv osv....... Kom gjerne med positive og negative argumenter for spillene..... På forhånd takk Vel Ridge Racer er overlegent på både gameplay og grafikk. Det er av disse to det beste alternativet. Har komt igjennom RR og sitter nå og spiller NFSU R. Spillbarheten virker lang på NFSU men den var meget lang på RR (nesten en måned med mye spilling) Men begge er ganske bra. Men anbefaler RR som sagt. Make up your own god damn mind PS: Sjekk ut Gamespot sine anmeldeser av de to spillene. (forøvrigt liker jeg ikke wipeout. viss det er et tredje alternativ.) RR er jo kult, men det blir litt kjedelig i lengden Håper det kommer noen FPS spill snart...kanskje Quake2 eller 3? Da kan vi snakke om multiplayer...hehe Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Coded arms kommer ut i juni Det virker som et spennende FPS spill Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 nå er bakgrunns fargen min grønn, før var den rosa, den bare skiftet, hva skjer? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 nå er bakgrunns fargen min grønn, før var den rosa, den bare skiftet, hva skjer? Du har forandret på datoen inne på psp'n! Kommer an på måned! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 eller at det er 1 Mai i dag tøbbi...lol.. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 eller at det er 1 Mai i dag tøbbi...lol.. Jau jau, du har rett! Men så var det psp'n som forandret på datoen da vøtt! Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 eller at det er 1 Mai i dag tøbbi...lol.. Jau jau, du har rett! Men så var det psp'n som forandret på datoen da vøtt! Jeg fatter ikke hvem som besluttet alle de stygge fargene Mai fargen er av en annen spygrønn verden ...huff Nei...min PSP skal kun stå på aug og cool blue Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 jeg gir rett og slett faen i hvilken farge som vises i en brøkdel av sekunder mens jeg ruller igang et spill eller en film.. jeg hadde heller ikke giddet å endre datoen bare for å få en annen farge fordi det fucker opp savesdatoer osv. Liker at alt skal være som det er.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg bryr meg ikke så allverdens om det, men slik det er nå så står min bare på august(den fargen der er rett og slett behagelig og se på ) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) syns den knallrøde var fin jeg foresten sjekk ut det her. skins til psp. hvilken syns dere er fetest? klarer ikke bestemme meg.. Endret 1. mai 2005 av 2mass Lenke til kommentar
andus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 er det noen som vet akkurat hvor jeg skal registrere meg for å få den spider-man filmen i posten. Fant det ikke noen andre steder i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg