Baba2 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ifølge gamespot.com så er FIFA soccer allerede lansert, men den er ikke til å finne i butikker...håper den kommer snart ellers så blir jeg helt GAL! http://www.gamespot.com/psp/sports/fifasoccer/index.html Hei! Et lite tips er : gå på qxl.no det er en som selger en fifia soccer 2005. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 jeg føler med deg ..jeg syntes THUG-serien er litt "komplisert" etter mitt smak! Jeg liker TH 1-4 seiren veldig godt, skikkelig oldskool.. men du kan da alltids spille THUG serien i oldskool stil. Den har en modus hvor man spiller i form av TH1-4 serien Godt det er flere. Føler meg nesten litt dum, for jeg får nesten ikke til noe som helst. Kontrollene er ikke noe problem, men jeg blir bare stresset av alt som skjer rundt. Hehe. Var det Classic Mode du tenkte på? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 jeg føler med deg ..jeg syntes THUG-serien er litt "komplisert" etter mitt smak! Jeg liker TH 1-4 seiren veldig godt, skikkelig oldskool.. men du kan da alltids spille THUG serien i oldskool stil. Den har en modus hvor man spiller i form av TH1-4 serien Godt det er flere. Føler meg nesten litt dum, for jeg får nesten ikke til noe som helst. Kontrollene er ikke noe problem, men jeg blir bare stresset av alt som skjer rundt. Hehe. Var det Classic Mode du tenkte på? Må si meg så veldig enig. Jeg elsket TH3 iallefall, 4'en gikk bra den og, men når det ble så veldig "fritt" så mistet det hele sjarmen. Jeg kjøpte meg THUG 1 til PS2 og har ikke spillt det mer enn 10min sikkert Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 THUG 1 er jo konge da. Har spilt igjennom det mange ganger. Men må si at jeg missliker THUG 2. Tar liksom av fra å være et konge skatespill til et heller så labert "mye annet en bare skatespill" Thug 1 var en god historie og indre handling og alt det der. I THUG 2 så er det bare en værdensturne og ikke noe historie. Kunne godt tenkt meg et THUG spill som var i en fri stor by. And old school rocks Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 THUG 1 er jo konge da. Har spilt igjennom det mange ganger. Men må si at jeg missliker THUG 2. Tar liksom av fra å være et konge skatespill til et heller så labert "mye annet en bare skatespill" Thug 1 var en god historie og indre handling og alt det der. I THUG 2 så er det bare en værdensturne og ikke noe historie. Kunne godt tenkt meg et THUG spill som var i en fri stor by. And old school rocks Selv likte jeg THPS2, 3 og THUG. Har prøvd noe THUG2, men aner ikke mye om det. Tony Hawk spillene er uansett så utrolig usannsynlige. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 THUG 1 er jo konge da. Har spilt igjennom det mange ganger. Men må si at jeg missliker THUG 2. Tar liksom av fra å være et konge skatespill til et heller så labert "mye annet en bare skatespill" Thug 1 var en god historie og indre handling og alt det der. I THUG 2 så er det bare en værdensturne og ikke noe historie. Kunne godt tenkt meg et THUG spill som var i en fri stor by. And old school rocks Selv likte jeg THPS2, 3 og THUG. Har prøvd noe THUG2, men aner ikke mye om det. Tony Hawk spillene er uansett så utrolig usannsynlige. Vel. Av spill som er usansynlie så kan vi nevne: Tony Hawk spillene SSX spillene Ridge Racer TrackMania/sunrise GTA Felles for de alle er at de er usansynlig bra og morsomme Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Felles for de alle er at de er usansynlig bra og morsomme Du har et stort poeng der. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det er en haarfin balansegang mellom realisme og underholdning, maa vite. Hvis THUG hadde vaert 100% realistisk tror jeg neppe det hadde vaert like underholdende. Samme gjelder for bilspill, skytespill og det som er. Noen som vet om det selges extra batteri til psp noen plass forresten? Skal paa en 14-15 timer lang tur i sommer, vil derfor ha mest mulig batteritid som mulig. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Noen som vet om det selges extra batteri til psp noen plass forresten? Skal paa en 14-15 timer lang tur i sommer, vil derfor ha mest mulig batteritid som mulig. Kan denne vær av interesse? Fatta ikke helt lade-funksjonen, men bil-lader finnest jo og... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Noen som vet om det selges extra batteri til psp noen plass forresten? Skal paa en 14-15 timer lang tur i sommer, vil derfor ha mest mulig batteritid som mulig. Kan denne vær av interesse? Fatta ikke helt lade-funksjonen, men bil-lader finnest jo og... Den er jo fin, men PSP'en blir så stor og bære med seg. Jeg håper på et offisielt nytt batteri fra sony Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) ja, kanskje ett batteri som gir 100% CPU :S Endret 28. april 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Thorz Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Trenger hjelp: Nå har a byttet PSP-en for en ny (første hadde bateri problemer). Denne fungerer bra men jeg ser at skjermen er ikke jevn som den var på den første. Jeg kan se forkjell i lys nivå på bunnen av skjermen. Her er en JPG fil for at dere kan se: Er dette normalt? Min PDA har lit av denne efekten også men jeg er sikker at den første PSP-en som jeg fikk igår hadde ikke denne ujevn farge efekt. Jeg vil gjerne høre hva dere synes om dette, hvis det er et problem med skjermen må jeg bytte den på nytt Takk. @AcIdica: Ladeesken ser interessant ut, men det står ikke hva esken brukes som egen bateri, kan det være vanlig baterier? Endret 28. april 2005 av Thorz Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Ser ut som de "bølgene" som er generert på skjermen. Selv har jeg stilt psp`en til august pga blåfargen (din er innstilt på feb). De er nok normale tror jeg. Har dem i hvertfall selv og de animeres hele tiden. Mørk blå på toppen og lysere nedover Endret 28. april 2005 av kåre klut Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hei, jeg trenger litt hjelp Jeg har konvertert filmer over til MP4,, Men når jeg skal overføre det til min PSP kommer meldingen opp" Kan ikke kopiere M4V00558 :Finner ikke den agitte Filen. Kontroller at du angir riktig bane og filnavn" Så blir det bare lagret et par sekunder på pspen,,så kommer det opp " The video can not be played" PS: sliter med det samma når jeg overfører mp3 sanger Har dere noen tips??? Har følgt nøye de guidene som er vist.... På forhånd takk Lenke til kommentar
andus Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har du husket å formattere kortet før du begynte å laste ting over? (formatter I pspen!!) Hvis du har problemer med video så er det kanskje verd å sjekke psp.connect.com (ikke www. foran!)Den siden reddet meg og alt funker fett Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Sikkert bare jeg som er ubrukelig, men jeg synes THUG2 er veldig vanskelig. Har spilt tidligere Tony Hawk spill (1,2,3), men her ble jeg bare forvirret. Flere som har samme følelsen, eller har lyst til å gi meg noen tips? Er enig i at THUG2 er vanskeleg, har ikkje komme så veldig langt på det. Det er kanskje litt for liten skjerm, har spelt Tony Hawk 2 og 3 på PC. Kanskje litt for komplisert for meg Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har du husket å formattere kortet før du begynte å laste ting over? (formatter I pspen!!)Hvis du har problemer med video så er det kanskje verd å sjekke psp.connect.com (ikke www. foran!)Den siden reddet meg og alt funker fett Jeg har formatert Minnekortet,,, jeg bruker den kabelen de selger på digiworks for 69 kr,,har noen andre hatt problemer med denn? Jeg får opp denne meldingen når det avbrytes under kopieringen: Feil med kopiering av fil eller mappe Kan ikke kopiere M4VC0099: Finner ikke den angitte filen. Kontroller at du angir riktig bane og filnavn Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Longshot. Men prøv å konverter filen på ny. Jeg formaterte ikke kortet når jeg fikk det og det fynker fint. Har du lagt det i MP_ROOT(ja selvfølgeligt hart du det) Prøver etter beste evne å hjelpe. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Longshot. Men prøv å konverter filen på ny. Jeg formaterte ikke kortet når jeg fikk det og det fynker fint. Har du lagt det i MP_ROOT(ja selvfølgeligt hart du det) Prøver etter beste evne å hjelpe. Takk får hjelpen, Ja jeg har prøvd og legge film filen i MP_R00T,, men der skal man vel ikke legge de andre,,, Det som er problemet er at den sliter med å sende over til PSPen, når jeg drar filmfilen over til MP_R00t kommer det opp: "Feil med kopiering av fil eller mappe Kan ikke kopiere M4VC0099: Finner ikke den angitte filen. Kontroller at du angir riktig bane og filnavn " Det gjelder for øvrig mp3 og bilder å,kan kan overføre små bilder på 40-50 kb,,filmen kommer på PSPen men der funker den bare litt før det kommer opp "Corrupted data" eller no sånt....... Hmmmm,,noen som vet noe,,,kansje software oppdatering Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Er enig i at THUG2 er vanskeleg, har ikkje komme så veldig langt på det. Det er kanskje litt for liten skjerm, har spelt Tony Hawk 2 og 3 på PC. Kanskje litt for komplisert for meg For min del er det ikke skjermen som er problemet, men det faktum at det er så mange ting som distraherer rundt på "banen" og at jeg synes alt går litt fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg