Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer ikke til å oppdatere hardware
oppgradere hardware? hva mener du med det? Eneste endringer som gjelder europeisk PSP er software-basert.

legge med bedre minnekort

nei, dette kommer neppe til å skje! 32mb er PLENTY for saves, som den egentlig er beregnet for.

ha lavere pris

tviler..kanskje høyere pris siden PSP må markedsføre i Europa, som igjen koster penger..

Lenke til kommentar
Kommer ikke til å oppdatere hardware
oppgradere hardware? hva mener du med det? Eneste endringer som gjelder europeisk PSP er software-basert.

Hva er forskjellen med at den er software basert?

legge med bedre minnekort

nei, dette kommer neppe til å skje! 32mb er PLENTY for saves, som den egentlig er beregnet for.

Leste at det kanskej skulle skje.

ha lavere pris

tviler..kanskje høyere pris siden PSP må markedsføre i Europa, som igjen koster penger..

Du har et poeng der...

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

hardware = selve PSP'en ..den kommer neppe til å endres på..

software/firmware = PSP kan oppgradere sin fw via wifi så egentlig har dette ikke noe betydning hvis den europeiske PSP kommer med en nyere fw: du kan jo oppgradere din egen til samme fw ;)

Det som jeg VET kommer til å endres på den europeiske PSP er at man velger ting med X-knappen fremfor O-knappen, som er idag. Men de som har en PSP hvor man bruker O-knappen til å velge, kan endre på dette ved å oppgradere med den fw som euro. PSP kommer med :D

Lenke til kommentar

da spillene ikke er regionavhengige vil ikke europa få en kjappere maskin eller lignende. om det oppdages direkte feil på den orginale PSP, eller om det blir mulig å gjøre spilleren rimeligere i produksjon uten at det merkes for massene, kan det hende at de oppdaterer.

den softwaren som blir byttet ut er japansk->engelsk eller andre språk. kanskje det også kommer en rein update som går på strømforbruk og lignende.

Lenke til kommentar
ifølge diverse artikler jeg har lest om dette så vil den i norge ligge på opp mot 2500-3000. da er det billigere å bestille en value pack fra digiworks.no for 2395,- :D

Fikk min PSP fra digiworks nå i dag,,,, :love: sitter å spiller ,,THUG:remix,,,,

De sendte den igår (25.04.05) jeg henta den idag (26.04.05) det er MEGET raskt,,de holder til i trondheim og jeg bor i osloområdet,,,,,Bra jobba:posten og digiworks :w00t:

Lenke til kommentar
Fikk min PSP fra digiworks nå i dag,,,, :love: sitter å spiller ,,THUG:remix,,,,

De sendte den igår (25.04.05) jeg henta den idag (26.04.05) det er MEGET raskt,,de holder til i trondheim og jeg bor i osloområdet,,,,,Bra jobba:posten og digiworks :w00t:

Tøft. Er THUG2 tøft?

Lenke til kommentar

Kjøpt PSP idag på Spiderman, samme pris en på Komplett. Det er den Amerikanske versjonen men den har et problem og jeg skal imorgen til å bytte den. Jeg kan slå den på hvis batterien er ikke på men med batterien på den slår seg ikke på, det er ikke mulig å ladde den opp heller, orange lysen er på noen minuter og slår seg av. Det var så typisk, men det var bra jeg kjøpte den der isteden for via nett.

Jeg fikk meg bare et spill, Ridge Racers, kunne spille bare lit koblet til strøm, den ser veldig fin ut men det var vanskelig å kontrolere :) Skulle ha Wipeout Pure men var ikke sikker, jeg tror at jeg leste her at det var andre spill bedre en den (vet ikke om det var Twisted Metal), hvis noen husker den komentar jeg takker for en post om dette. Har bestilt Lumines og FIFA.

Kom batteriene deres full laddet allerede eller dere måte ladde den opp?

Takk.

Endret av Thorz
Lenke til kommentar
Kjøpt PSP idag på Spiderman, samme pris en på Komplett. Det er den Amerikanske versjonen men den har et problem og jeg skal imorgen til å bytte den. Jeg kan slå den på hvis batterien er ikke på men med batterien på den slår seg ikke på, det er ikke mulig å ladde den opp heller, orange lysen er på noen minuter og slår seg av. Det var så typisk, men det var bra jeg kjøpte den der isteden for via nett.

Jeg fikk meg bare et spill, Ridge Racers, kunne spille bare lit koblet til strøm, den ser veldig fin ut men det var vanskelig å kontrolere :) Skulle ha Wipeout Pure men var ikke sikker, jeg tror at jeg leste her at det var andre spill bedre en den (vet ikke om det var Twisted Metal), hvis noen husker den komentar jeg takker for en post om dette. Har bestilt Lumines og FIFA.

Kom batteriene deres full laddet allerede eller dere måte ladde den opp?

Takk.

Når man kjøper seg en ny PSP, så ma man jo altid ladeden fullt opp første gangen :thumbup:

Lenke til kommentar

Tøft. Er THUG2 tøft?

THUG2 er meget bra:) Jeg ble imonert, Bra grafikk og kul musikk,,,Ikke mange negative sider,,det eneste må bel være at man må vende seg til å spille på så liten skjerm(i forhold til tvskjerm da) :thumbup:

Lenke til kommentar
hmm..omtalen på lenken til Gandalf og din 2mass er den samme..samme person eller er en av dem en skikkelig ripoff?

begge er av GTG. jeg bare posta den for den er på en "ordentlig" gaming side. Grunnen til at samme er på begge sider er at vi er blitt en del av Gameroobie.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

2mass forklarte det bra ja. Vi(psp.moo.no) har ingått et sammarbeid med gameroobie og vi poster ting som omtaler på begge sidene, mindre PSP nyheter blir bare postet på psp.moo.no :)

GTG du burde heller poste Denne linken som er på den ordentlige sida

Fin omtale foresten..  spillet virker sjovt.

Jeg foretrekker PSP.moo.no jeg :cool:

Lenke til kommentar
THUG2 er meget bra:) Jeg ble imonert, Bra grafikk og kul musikk,,,Ikke mange negative sider,,det eneste må bel være at man må vende seg til å spille på så liten skjerm(i forhold til tvskjerm da) :thumbup:

Sikkert bare jeg som er ubrukelig, men jeg synes THUG2 er veldig vanskelig. Har spilt tidligere Tony Hawk spill (1,2,3), men her ble jeg bare forvirret. Flere som har samme følelsen, eller har lyst til å gi meg noen tips?

Lenke til kommentar

Sikkert bare jeg som er ubrukelig, men jeg synes THUG2 er veldig vanskelig. Har spilt tidligere Tony Hawk spill (1,2,3), men her ble jeg bare forvirret. Flere som har samme følelsen, eller har lyst til å gi meg noen tips?

jeg føler med deg ;) ..jeg syntes THUG-serien er litt "komplisert" etter mitt smak! Jeg liker TH 1-4 seiren veldig godt, skikkelig oldskool..

men du kan da alltids spille THUG serien i oldskool stil. Den har en modus hvor man spiller i form av TH1-4 serien :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...