Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dam di dam.. Min pakke ligger nå i Oslo og godgjør seg og har lugget der siden Onsdag (i følge posten). Forhåpentligvis åpner jeg den i morra ettermiddag :love: men kan tenke meg at mandag er mer realistisk. Hele greia begynner å gå meg på nervene. Har lest alt som er å lese om PSP på internett de siste dagene. Tror jeg begynner å bli gal. Browset spill etter spill, og lest rykte på rykte. Akkurat nå er en godt fungerende SNES-emulator på PSPen min store drøm! Ah, klarer ikke vente til jeg får den...

Lenke til kommentar
Men hvordan kan de selge så billig da? :hmm:

De tjener sikker ikke noe på det. Tvert i mot, men du ser at alle anbefaler Digiworks.no her. Tror de har økt salget pga all den positive tilbakemeldingen folk kommer med pluss at det sprer seg som ild i tørt gress blant folk som er desperate etter en PSP og at de prøver å skaffe seg en posisjon imarkedet. Jeg hadde ikke hørt om butikken før jeg leste det her.... og kjøpte min kjære PSP fra digiworks ;)

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra digiworks den 10. april, skulle fått garantert senest den 19, og i forgårs, den 21, fikk jeg beskjed om at pakken de hadde bestilt fra Japan var blitt "borte i posten", så isåfall måtte jeg vente på neste omgang som ikke kom før den 28 april eller noe.

Da hadde jeg fått nok, droppet dem, bestilte fra Digistore.no, fikk PSP`en neste dag.. Kosta bare 100kr mer der og slapp ihvertfall og vente ukevis. Ikke så altfor imponert over Digiworks nei.

Lenke til kommentar
Da hadde jeg fått nok, droppet dem, bestilte fra Digistore.no, fikk PSP`en neste dag.. Kosta bare 100kr mer der og slapp ihvertfall og vente ukevis. Ikke så altfor imponert over Digiworks nei.

De har noe prisgaranti der. Hvis du bestiller der, og sier at det er billigere på digiworks så får du det for prisen på digiworks?

Lenke til kommentar
Dam di dam.. Min pakke ligger nå i Oslo og godgjør seg og har lugget der siden Onsdag (i følge posten). Forhåpentligvis åpner jeg den i morra ettermiddag :love: men kan tenke meg at mandag er mer realistisk. Hele greia begynner å gå meg på nervene. Har lest alt som er å lese om PSP på internett de siste dagene. Tror jeg begynner å bli gal. Browset spill etter spill, og lest rykte på rykte. Akkurat nå er en godt fungerende SNES-emulator på PSPen min store drøm! Ah, klarer ikke vente til jeg får den...

Se der ja, du fikk maskinen og toll trenger du ikke å beskymre deg for. Fordi du skal ikke betale noe :D

Men de brukte himla lang tid på å godgjøre min hos tollen.

Lenke til kommentar
Måtte du betale mva på lik-sang og hva kostet det å sende? Hva betalte du til sammen for det du kjøpte, inkludert  toll, mva og alt det der? Vurderer å bestille fra Lik-Sang

Quoter meg selv nå. Noen som kan svare meg på dette?

Måtte betale 800,- i toll(eller moms, eller et eller annet iallefall :p )

Frakt koster 43$ så da kommer vl PSP'en på rundt 2600-2700,- og det lønner seg altså og bestille fra digiworks ;)

De tjener sikker ikke noe på det. Tvert i mot, men du ser at alle anbefaler Digiworks.no her. Tror de har økt salget pga all den positive tilbakemeldingen folk kommer med pluss at det sprer seg som ild i tørt gress blant folk som er desperate etter en PSP og at de prøver å skaffe seg en posisjon imarkedet. Jeg hadde ikke hørt om butikken før jeg leste det her.... og kjøpte min kjære PSP fra digiworks wink.gif

De tjener nok litt, men det kan ikke være så alt for mye :hmm:

Jeg hadde heller ikke hørt om de før "eieren" plutselig dyukket opp på forumet mitt og hadde en link i signaturen :p

Men det er jo norges billigste plass da(?) :dontgetit:

Lenke til kommentar

De har noe prisgaranti der. Hvis du bestiller der, og sier at det er billigere på digiworks så får du det for prisen på digiworks?

Bumper den her jeg, så folk kan få det med seg.

Lenke til kommentar

Ok, Lumines - Genialt. Ikke annet enn genialt!

40 deletions paa 60sek

<------ 

Hva?

Lumines er et puzzlespill der man skal få bort blokker så fort som mulig. Litt tetrisaktig kanskje. Denne rekorden er altså i flest blokker på 60sekunder modusen. Lumines er et spill man fort blir hektet av.

Ps. Min rekord er 48 :p

edit: Rettet rekord til 48, 58 var litt vel mye...

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar

Mulig det. Jeg gadd ikke undersøke det siden det bare var snakk om 100kr mer. Du kan jo maile de å spørre kanskje. De har ihvertfall PSP inne, noe digiworks ikke har.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...