Chaqwa Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Playboy Station Portable Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Føler ikke at jeg bruter noen retningslinjer jeg heller, litt indirekte reklame må da være lov Men jeg ser det fint om vi ikke diskuterer dette mer nå da vi her skal diskutere PSP og ikke retningslinjene Fikk foressten Mercury idag Endret 21. april 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Så PSP i butikken i dag. Den var drit-fin. Sånn at jeg slipper å lage ny topic: Hva koster den sånn i gjennomsnitt, og hvordan får man den billigst (hvor mye koster den da)? Lenke til kommentar
andus Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Har bestilt psp Gleder meg noe sinnsykt. Bestilte på digiworks. Value pack og ett spill Lurt å kjøpe der? Edit:leif Endret 22. april 2005 av andus Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kjøpte min på Digiworks. Rask levering samt hyggelig service, så du har ingenting å frykte. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Jeg bestillte også en fra digiworks kjempeflott nettbutikk det Kjøpte to spill derifra også(spiderman 2 og mercury) som begge kom igår *kose seg med mercury* Lenke til kommentar
Agres Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 *venter på psp* En uke siden jeg bestile fra ebay. Den bør jo komme snart Jeg trenger den! Jeg TRENGER den! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Drømme om PSP.... Den på digiworks var jo ganske billig! Trodde den kosta 3000,- jeg. Noen som vet om det blir laget noen programmer som du kan legge på PSP´en? Som javaspill til mobiler og programmer til PDA´er? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Drømme om PSP.... Den på digiworks var jo ganske billig! Trodde den kosta 3000,- jeg. Noen som vet om det blir laget noen programmer som du kan legge på PSP´en? Som javaspill til mobiler og programmer til PDA´er? Det kommer nok i fremtiden, det er så godt som sikkert Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Æsj.. Nå har jeg fått så altfor mye lyst på PSP. Det irriter meg. Må egentlig spare penger! Men på den andre siden skylder broren min meg 1000,- kr fordi han mista GBA´en min... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Æsj.. Nå har jeg fått så altfor mye lyst på PSP. Det irriter meg. Må egentlig spare penger! Men på den andre siden skylder broren min meg 1000,- kr fordi han mista GBA´en min... you have to use it against him. Get the money. Get the PSP....After all it is made by GOD (south park 9x04) Det er en ganske bra sak ja. Alle som har sett min synes den er dritkul. Untatt de som er sjalu da. Men det er jo alltid slik. Har hatt mange gode tider med den jeg har til nå. Jeg kjøpte min fra lik-sang. Var meget fornøyd med bestillingen. Men ADVARSEL. Du kommer til å bli urolig for hvor den er etter en dag eller to. Det er helt normalt. Jeg og mange andre ble det. spurte rundt om det var normalt etc. Så det vil ta ca en uke fra lik sang. Men gleden av å få den er det lite som kan måles opp mot. Nå har jo du sett den i virkeligheten og det er jo halve opplevelsen. Så den ENORME skjermen. I know you will make the right decission Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Måtte du betale mva på lik-sang og hva kostet det å sende? Hva betalte du til sammen for det du kjøpte, inkludert toll, mva og alt det der? Vurderer å bestille fra Lik-Sang Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Æsj.. Nå har jeg fått så altfor mye lyst på PSP. Det irriter meg. Må egentlig spare penger! Men på den andre siden skylder broren min meg 1000,- kr fordi han mista GBA´en min... you have to use it against him. Get the money. Get the PSP....After all it is made by GOD (south park 9x04) Det er en ganske bra sak ja. Alle som har sett min synes den er dritkul. Untatt de som er sjalu da. Men det er jo alltid slik. Har hatt mange gode tider med den jeg har til nå. Jeg kjøpte min fra lik-sang. Var meget fornøyd med bestillingen. Men ADVARSEL. Du kommer til å bli urolig for hvor den er etter en dag eller to. Det er helt normalt. Jeg og mange andre ble det. spurte rundt om det var normalt etc. Så det vil ta ca en uke fra lik sang. Men gleden av å få den er det lite som kan måles opp mot. Nå har jo du sett den i virkeligheten og det er jo halve opplevelsen. Så den ENORME skjermen. I know you will make the right decission Er Digiworks et bra sted å kjøpe fra? Eller er det lurere å kjøpe fra et annet sted? Dessuten vet jeg at jeg kommer til å prøve å passe godt på den. Har mista to dyre telefoner før! Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kjøpte min på Digiworks. Rask levering samt hyggelig service, så du har ingenting å frykte. Enig! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Er Digiworks et bra sted å kjøpe fra? Eller er det lurere å kjøpe fra et annet sted? Dessuten vet jeg at jeg kommer til å prøve å passe godt på den. Har mista to dyre telefoner før! Digiworks er garantert det beste stedet og kjøpe fra ja Jeg har bestillt både konsollen og flere spill derifra og det har gått utmerket hver gang Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Digiworks er garantert det beste stedet og kjøpe fra ja Jeg har bestillt både konsollen og flere spill derifra og det har gått utmerket hver gang Får vel trygle til pappa´en min. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Digiworks er en butikk jeg anbefaler på det sterkeste: - De har MEGET lave priser i forhold til andre butikker. - De har VELDIG bra kundeservice som svarer nesten med en gang. Det er rett og slett sånn som en butikk skal være,,som MANGE amndre ikke klarer... Digiworks,,, I love you hehe Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Digiworks er en butikk jeg anbefaler på det sterkeste: - De har MEGET lave priser i forhold til andre butikker. - De har VELDIG bra kundeservice som svarer nesten med en gang. Det er rett og slett sånn som en butikk skal være,,som MANGE amndre ikke klarer... Digiworks,,, I love you hehe Koster det noe mer enn 2 395,00 kr i frakt osv? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Digiworks er en butikk jeg anbefaler på det sterkeste: - De har MEGET lave priser i forhold til andre butikker. - De har VELDIG bra kundeservice som svarer nesten med en gang. Det er rett og slett sånn som en butikk skal være,,som MANGE amndre ikke klarer... Digiworks,,, I love you hehe Koster det noe mer enn 2 395,00 kr i frakt osv? Tror det er 40,- i frakt eller noe Var ikke mye iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg