Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æsj.. Nå har jeg fått så altfor mye lyst på PSP. Det irriter meg. Må egentlig spare penger! Men på den andre siden skylder broren min meg 1000,- kr fordi han mista GBA´en min...

you have to use it against him. Get the money. Get the PSP....After all it is made by GOD (south park 9x04)

 

Det er en ganske bra sak ja. Alle som har sett min synes den er dritkul. Untatt de som er sjalu da. Men det er jo alltid slik. Har hatt mange gode tider med den jeg har til nå.

 

Jeg kjøpte min fra lik-sang. Var meget fornøyd med bestillingen. Men ADVARSEL. Du kommer til å bli urolig for hvor den er etter en dag eller to. Det er helt normalt. Jeg og mange andre ble det. spurte rundt om det var normalt etc. Så det vil ta ca en uke fra lik sang. Men gleden av å få den er det lite som kan måles opp mot.

 

Nå har jo du sett den i virkeligheten og det er jo halve opplevelsen. Så den ENORME skjermen.

 

I know you will make the right decission :thumbup:

Lenke til kommentar
Æsj.. Nå har jeg fått så altfor mye lyst på PSP. Det irriter meg. Må egentlig spare penger! Men på den andre siden skylder broren min meg 1000,- kr fordi han mista GBA´en min...

you have to use it against him. Get the money. Get the PSP....After all it is made by GOD (south park 9x04)

 

Det er en ganske bra sak ja. Alle som har sett min synes den er dritkul. Untatt de som er sjalu da. Men det er jo alltid slik. Har hatt mange gode tider med den jeg har til nå.

 

Jeg kjøpte min fra lik-sang. Var meget fornøyd med bestillingen. Men ADVARSEL. Du kommer til å bli urolig for hvor den er etter en dag eller to. Det er helt normalt. Jeg og mange andre ble det. spurte rundt om det var normalt etc. Så det vil ta ca en uke fra lik sang. Men gleden av å få den er det lite som kan måles opp mot.

 

Nå har jo du sett den i virkeligheten og det er jo halve opplevelsen. Så den ENORME skjermen.

 

I know you will make the right decission :thumbup:

Er Digiworks et bra sted å kjøpe fra? Eller er det lurere å kjøpe fra et annet sted?

 

Dessuten vet jeg at jeg kommer til å prøve å passe godt på den. Har mista to dyre telefoner før!

Lenke til kommentar

Digiworks er en butikk jeg anbefaler på det sterkeste:

 

- De har MEGET lave priser i forhold til andre butikker.

- De har VELDIG bra kundeservice som svarer nesten med en gang.

 

 

Det er rett og slett sånn som en butikk skal være,,som MANGE amndre ikke klarer...

 

Digiworks,,, I love you :love: hehe

Lenke til kommentar
Digiworks er en butikk jeg anbefaler på det sterkeste:

 

- De har MEGET lave priser i forhold til andre butikker.

- De har VELDIG bra kundeservice som svarer nesten med en gang.

 

 

Det er rett og slett sånn som en butikk skal være,,som MANGE amndre ikke klarer...

 

Digiworks,,, I love you :love: hehe

Koster det noe mer enn 2 395,00 kr i frakt osv?

Lenke til kommentar
Digiworks er en butikk jeg anbefaler på det sterkeste:

 

- De har MEGET lave priser i forhold til andre butikker.

- De har VELDIG bra kundeservice som svarer nesten med en gang.

 

 

Det er rett og slett sånn som en butikk skal være,,som MANGE amndre ikke klarer...

 

Digiworks,,, I love you :love:  hehe

Koster det noe mer enn 2 395,00 kr i frakt osv?

Tror det er 40,- i frakt eller noe :dontgetit:

Var ikke mye iallefall :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...