Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Jeg har gitt wipout mer enn en sjans for å si det slik. Må si jeg liker banedesignet. men det er et dass å styre for å ikke si UTROLIG irriterende å miste hele den lille farten man har når man kommer såvidt borti en kant. Ender alltid opp med å vende tilbake til RR.

 

Kan ikke for det. Jeg vil like det. Men det blir ikke mer en ok på min ranking. Bra grafikk og banedesign. :thumbup:  Sukky gameplay :thumbdown:

Hehe :p

Kan jo prøve og skifte litt på kontrollene da, pleier ofte og hjelpe det :yes:

Men RR er jo kjempegøy det også :cool:

Kontrollene er helt ok. Det er bare det at fysikken ikke faller helt i smak. Er ikke den gode arcade preget. Men det er så vakkert. Jeg vil like det. Men det er vanskelig. Kommer nok til å spille det mer når jeg er helt ferdig med RR. Som etter min mening er helt kanonbra. Lenge leve retro

 

hva er deres oppfatning av psp?

 

For å si det ganske enkelt. Du vil rekne live ditt i to epoker. Før og etter PSP. Den vil påvirke your way of life.

 

Legge innpå mp3er:

Gå inn på psp igjennom usb-kabel eller kortleser.

Gå inn i PSP mappa

opprett en mappe du kaller MUSIC

Legg inn filene dine i denne mappa og du er klar. :thumbup:

 

Samme med foto bare da kaller du mappa for PHOTO

 

Film derimot bør du ha eget program. For det er mer stress. :thumbdown:

men verdt det :w00t:

 

EDIT: Første innlegg på side 40*tadamtada* :blush:

Endret av Bromlexl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Muhahah, dumme naboer har ikke sikret wlanet sitt.

Sorry for jeg stjeler internet til psp kjære nabo ;)

Men må fortsatt skaffe meg et wlan kort for å spille over internet :(

OG sjekka litt rundt i oslo idag. ingen steder som har noen under 300 kr med usb tilkobling :(

Lenke til kommentar

Ganske utrolig at 40 sider om PSP ikke en gang nevner det beste spillet til maskinen: Lumines. Er det slik at folk kun er opptatt av pen grafikkm etablerte sjangere, bilspill og ting man kjenner fra før, og ikke tør ta sjansen på nye ting? Lumines var det andre høyest rangerte PSP-spillet på Gamerankings sist jeg sjekket, og etter at jeg fikk det spillet har Ridge Racer, Wipeout og resten av rukla bare ligget og samlet støv på hylla.

Lenke til kommentar

Tviler ikke et sekund på at lumines er et dritbra og avhengighetskapende spill. Kunne godt hatt det istede for wipeout. Men tror ikke mange risikerer å kjøpe det pga at det er ganske anderledes. Det er bare et puzzle spill. Mange er vel redde for at de skal synes at det ikke er så gøy og at de har kastet bort 500spenn på et spill som ikke ser bra ut og heller ikke er bra.

 

Men som sagt tviler ikke på at det er bra. Skulle ønske jeg kunne prøvd det. Uten å måtte risikere en måned på vann og brød for et lite innteresant spill :cry:

Lenke til kommentar

Ganske utrolig at 40 sider om PSP ikke en gang nevner det beste spillet til maskinen: Lumines. Er det slik at folk kun er opptatt av pen grafikkm etablerte sjangere, bilspill og ting man kjenner fra før, og ikke tør ta sjansen på nye ting? Lumines var det andre høyest rangerte PSP-spillet på Gamerankings sist jeg sjekket, og etter at jeg fikk det spillet har Ridge Racer, Wipeout og resten av rukla bare ligget og samlet støv på hylla.

 

Ehm... Har du sett på forrige side? :p

Hvilke spill spiller dere på PSP-en for tiden? Her går det særlig i Lumines, genialt spill egentlig.

 

Helt rått spill, klarte 98000 poeng i går (har ikke spilt så mye ennå). Håper på å komme over 100 000 snart. Puzzle ble plutselig vanskelig når jeg kom til zero -> three banen. Sliter med den.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte litt på lumines, men det ble aldri til at jeg kjeøpte det(jeg har dog endel puzzle spill, som f.eks. puyo pop(minner veldig om tetris) og puzzle booble pocket(har spillt det i hele 10 min totalt :p ) Og så har jeg bestillt mercury(får det imorgen :D )

Det jeg har sett av lumines virker litt kjekt, men det blir liksom aldri noe i forhold til wipeout eller mercury for den sags skyld(synes jeg da selvsagt, jeg er egentlig ikke noen puzzle mann)

Lenke til kommentar
Gandalf, jeg ville ha passet litt på det med reklamering for den internettsiden. Bryter helt klart rettningslinje #6. Ja, man finner mye nyttig på den internettsiden men heller skriv lenken i din første post med FAQ'en..

Please! noen ganger tar denne lille politistaten helt av!

 

Hvis man har skrevet en good forklaring så må man vel få lov til å fortelle folk om det, hvis man derimot går rundt å reklamerer åpenlyst og ukritisk en webside så er det en annen sak.

Lenke til kommentar
Gandalf, jeg ville ha passet litt på det med reklamering for den internettsiden. Bryter helt klart rettningslinje #6. Ja, man finner mye nyttig på den internettsiden men heller skriv lenken i din første post med FAQ'en..

Det finnes ikke så mange andre norske sider som inneholder den samme informasjonen som PSP.moo.no, så da er det naturlig å nevne den i spørsmål som omhandler PSP.

I følge retningslinjene er det fulstendig lov å linke til sider med lovlig og relevant informasjon, så lenge det ikke åpenlyst reklameres for siden, noe som det imine øyne ikke gjøres noen gang i denne tråden. :)

Jeg kan ikke se at dette bryter med rettningslinje #6 på noen måte, og jeg sier meg derfor uenig med ditt utsagn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...