Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

En ting som er sykt som de fleste sannsynligvis ikke vet er at de nåværende spillene bare bruker 50% av kraften til PSP. Sony gir ikke ut muligheten til å bruke 100% før det kommer sterkere batterier. Så om et år eller noe så kommer det spill med bedre grafikk enn PS2 spill.

Glede seg til :love: Madden 2006 PSP :love:

Saweet :dribble::omg:

Her er artikkelen http://spillforum.net/index.php?showtopic=1650

:w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t: :w00t

MY GOD. Er det muligt. :dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Veldig interessant det der! Håper det vil skje, og at det ikke bare blir med snakket, eller at det rett og slett bare er tøys.

Men trenger vi egentlig bedre grafikk? De stakkars nintendo-fanboyene vil jo jo bare klage ennå mer på sony da. "Vi trenger ikke bedre grafikk, bare innovativitet." ;)

Endret av Agres
Lenke til kommentar

Selvfølgelig trenger vi mer grafikk, innovativitet, spillbarhet, "dings"barhet, osv. har vi i masse vis, det eneste vi trenger mer av og som vi tydeligvis har mulighet til å få mer av er grafikk!!

Og husk ( som en annen sa her på forumet):

DS er din tykke OK venn, mens PSP er den ultra sexye kjæresten din, som alle andre misunner deg :dribble:

Retro....

Lenke til kommentar
Hvilke spill spiller dere på PSP-en for tiden? Her går det særlig i Lumines, genialt spill egentlig.

Beklager hvis det finnes en annen post der spill burde diskuteres, men jeg så ingen sånn umiddelbart

Vell jeg spiller Ridge Racer en del. Har nesten komt igjennom det. Har bare noen løp igjen på MAX tour. utroligt vanskelig. Ellers så spiller jeg litt wipeout. Ikke fordi det er så sabla gøy, men fordi jeg valgte å kjøpe det og har ikke noe annet :(

En kompis skal til USA i mai så etter han kommer hjem er det nok andre boller/spill:D

Lenke til kommentar

ok, beklager at jeg spør om dette siden det garantert er svart på et annet sted, men jeg orker ikke bla igjennom 100 sider..

men er det noen som vet om psp'er kjøpt i japan eller usa kommer til å kunne spille alle filmer/spill som kommer ut i Norge? eller vil de fucke opp alt med soner?

-Lars

Lenke til kommentar

Det ser ut til at spillene er sonefrie, mens filmene blir med soner. Det er vel også en liten sjanse for at spillene blir med soner senere, selv om dette sjansen er svært liten. Jeg har en amerikansk PSP, den er dermed sone 1. Det sies at Japan har sone 2 i likhet med oss, kanskje noen kan bekrefte det?

Lenke til kommentar

Kan ikke dere som lurer på noe om PSP POSTE en ny emne alà "PSP: Sonefri eller ei?", "PSP: Hva er batterilevetiden?" eller "PSP: Hvordan importere og evnt. toll" ..dette emnet skal jeg nesten sørge for at blir stengt hvis ikke folk sjerper seg! Nytter ikke å ta den "jeg gadd ikke lese igjennom trådene" og poste et spørsmål som er besvart flere flere ganger!

Igjen, post en ny emne med ditt spørsmål!

Lenke til kommentar
Hørte en annen ting av han som er antiPSP i klassen min. At spillene sitter løst og om man nyser så detter spillet ut? :ermm:

:!: Det er missunnelse i sin reneste form. Litt ironi her: Ja det er selvølgeligt slikt at de sitter løst. Viss du nyser eller har andre brå bevegelser så kan du ende opp med å skyte den ut i en enorm hastighet. Jeg har så langt drept to uheldige som fikk Wipeout i hode. RIP

Nei la godgutten kose seg med sine 2små sjermer. Den ene bare mindre en den andre. Vi andre lar heller øynene hvile på en badass storsjerm av en håndholdt.

Yay, endelig fått PSP'n min  Men jeg prøver å føre over musikk og bilden. men de dukker ikke opp på psp'n når jeg skal se på bildene eller høre på musikken. Hvorfor sjer dette?

Du opretter en mappe MUSIC der du legger musikken. (inni psp mappen)

så lager du en PHOTO mappe likt som Music mappa. (jeg formaterte ikke noe kort)

BTW Gratulere og velkommen i klubben :thumbup:

Over til noe litt annet. Jeg har hatt med mg PSPen på skolen. (går på media) Så hver gang jeg tror en lærar skal ta den ifra meg å si at jeg må jobbe så ender det alltid opp med at de tar den opp og ser på den med måpende øyne og stiller diverse innteresanne spørsmål. En gjengaer er "hvor mye kostet den" :D

Lenke til kommentar

Jeg har gitt wipout mer enn en sjans for å si det slik. Må si jeg liker banedesignet. men det er et dass å styre for å ikke si UTROLIG irriterende å miste hele den lille farten man har når man kommer såvidt borti en kant. Ender alltid opp med å vende tilbake til RR.

Kan ikke for det. Jeg vil like det. Men det blir ikke mer en ok på min ranking. Bra grafikk og banedesign. :thumbup: Sukky gameplay :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg har gitt wipout mer enn en sjans for å si det slik. Må si jeg liker banedesignet. men det er et dass å styre for å ikke si UTROLIG irriterende å miste hele den lille farten man har når man kommer såvidt borti en kant. Ender alltid opp med å vende tilbake til RR.

Kan ikke for det. Jeg vil like det. Men det blir ikke mer en ok på min ranking. Bra grafikk og banedesign. :thumbup: Sukky gameplay :thumbdown:

Hehe :p

Kan jo prøve og skifte litt på kontrollene da, pleier ofte og hjelpe det :yes:

Men RR er jo kjempegøy det også :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...