Artistic.Hipster Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Til ALLE dere som har importert PSP fra enten Usa eller japan,,, Hva gjør dere hvis det foreksempel er en produksjonsfeil på PSPen,,eller foreksempel det skjer noe etter et par måneder som ikke skulle skje??(garanti og reklamasjon) Er det ikke luerer og kjøpe den i norge,,, da har du 100% garanti Du kan ikke gjøre en dritt med det (eller det er mulig og sende den tilbake til hvor du kjøpte den(iallefall om du bestillte fra Lik-Sang) men det tar lang tid ) Men satser på at alt går bra jeg Lenke til kommentar
Agres Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Fant prisen du vant den for, 250 pund uten frakt er litt mye syntes jegJeg fikk den for 220 uten frakt Vet Men nå skjønner jeg hvor lett det er å bli revet med på ebay. Jeg klarte ikke stoppe å by. Skummelt Var vel tanken på at jeg ville motta en psp RASKEST mulig som drev meg. Uansett, jeg ville ikke fått det særlig mye billigere andre plasser. Og nå har jeg surfet og letet etter "gode" tilbud i litt over en uke, og jo mer jeg leter, jo mer vil jeg ha PSP nå. Uff, jeg er vel en lett påvirkelig stakkar. Damn you, PSP hype'ere Endret 16. april 2005 av Agres Lenke til kommentar
Inja Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Fant prisen du vant den for, 250 pund uten frakt er litt mye syntes jegJeg fikk den for 220 uten frakt Vet Men nå skjønner jeg hvor lett det er å bli revet med på ebay. Jeg klarte ikke stoppe å by. Skummelt Var vel tanken på at jeg ville motta en psp RASKEST mulig som drev meg. Uansett, jeg ville ikke fått det særlig mye billigere andre plasser. Og nå har jeg surfet og letet etter "gode" tilbud i litt over en uke, og jo mer jeg leter, jo mer vil jeg ha PSP nå. Uff, jeg er vel en lett påvirkelig stakkar. Damn you, PSP hype'ere bare å betale via paypal, så sender fyren pakken så fort som mulig + at du får sporingsnummer da kan du sitte hverdag og sjekke hvor langt pakka har kommet Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Lik-sang.com og Play-asia.com har nettopp hadd et prisdropp på PSP! Standard koster 250$ på lik-sang og 260$ hos playasia imens Value pack koster 280$ begge plassene nå! ( PS. Play-asia har kun hatt prisdropp på Value Pack, håper at det kommer på standard også ) Endret 16. april 2005 av makos Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Lurer på dere som har PSP, kan bekrefte det jeg lurer på. En jeg går i klasse med snakker stygt om PSP, at det er dårlig osv. Han sier bla at firkant tasten sitter så nære skjermen at man må presse ned den mot høyre, for at den skal reagere/fungere og at analog sticken knekker veldig lett?!? Endret 16. april 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Lurer på dere som har PSP, kan bekrefte det jeg lurer på. En jeg går i klasse med snakker stygt om PSP, at det er dårlig osv. Han sier bla at firkant tasten sitter så nære skjermen at man må presse ned den mot høyre, for at den skal reagere/fungere og at analog sticken knekker veldig lett?!? Tøys! Si at han er en fis, og at han kan gå å legge seg! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Lurer på dere som har PSP, kan bekrefte det jeg lurer på. En jeg går i klasse med snakker stygt om PSP, at det er dårlig osv. Han sier bla at firkant tasten sitter så nære skjermen at man må presse ned den mot høyre, for at den skal reagere/fungere og at analog sticken knekker veldig lett?!? Forstår ikke slike folk jeg, ja det har vært problemer med firkant tasten, men det var kun på de japanske enhetene som ble sendt ut _før_ jul Analogen knekker ikke lett i det hele tatt(med mindre man tar noe mellom anologen og konsollen og presser den ut så skal det litt til og få den av ja) Ta fargoth sitt råd og kall han en fis (folk som sier slike ting er som oftest bare misunnelige, eller bare dumme ) Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Lurer på dere som har PSP, kan bekrefte det jeg lurer på. En jeg går i klasse med snakker stygt om PSP, at det er dårlig osv. Han sier bla at firkant tasten sitter så nære skjermen at man må presse ned den mot høyre, for at den skal reagere/fungere og at analog sticken knekker veldig lett?!? Han har helt rett. Alt han sier er sant. Firkanten fynker sjeldent men nesten aldri. Analogstikken lå løs i pakken når jeg fikk den (hadde sikkert falt av i frakten) :!: Eller kanskje ikke. Den fynker så bra at det er et mirakel. Mitt råd til å kurere hans sykdom er å få deg en psp og vise den til ham. Nei vent. Det vil bare gjøre ham enda mer sjalu. Hmm. Antar at han holder seg til DS siden han er så imot PSP. La grafikken tale for seg. Så kan han og tommelen hans ha det fint isammen. Mens alle vil se mer av din psp og mindre av hans DS. (kort sagt. Jeg er full av bullshit!) Lenke til kommentar
Inja Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Foretrekker heller Ridge Racer på PSP enn på DS, grafikken ser ikke ut på DS. Ser ut som lego klosser på DS'en Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 PSPen gikk i gulvet i dag! Heldigvis ser alt ut til å fungere bra.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Min har også gått i gulvet en gang. Funker som den skal, ikke en ripe eller noenting. Siste gang jeg skal snuble i strømkabelen. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Min har også gått i gulvet en gang. Funker som den skal, ikke en ripe eller noenting. Siste gang jeg skal snuble i strømkabelen. Hehe. Jeg snublet i strømkabelen DAGEN jeg fikk Ipod. Fy ***** jeg var sur på meg selv. I motsetning til deg FIKK jeg riper... Skal behandle min PSP forsiktig når jeg får den Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Antar at han holder seg til DS siden han er så imot PSP. Han har nok en DS ja Lenke til kommentar
roger87 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 vurderer nå å kjøpe meg en psp men har en ting jeg lurer på. er det noen som har lest noe, eller selv testet om standarden for den trådløse flerspillinga er den samme i de ulike regionene? altså om en kan spille mot hverandre med en japansk og en amerikansk psp. siden spillene er sonefrie vil det jo være logisk at dette går an, men hadde vært greit å være sikker før jeg bestiller. kan bare innrømme at jeg ikke har letet gjennom hele denne 38-siders tråden. sorry hvis det har blitt svart på før.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 vurderer nå å kjøpe meg en psp men har en ting jeg lurer på. er det noen som har lest noe, eller selv testet om standarden for den trådløse flerspillinga er den samme i de ulike regionene? altså om en kan spille mot hverandre med en japansk og en amerikansk psp. siden spillene er sonefrie vil det jo være logisk at dette går an, men hadde vært greit å være sikker før jeg bestiller. kan bare innrømme at jeg ikke har letet gjennom hele denne 38-siders tråden. sorry hvis det har blitt svart på før.. Om begge har et US spill eller JAP spill så skal det fungerer ja, men det funker ikke og linke et JAP spill med et US. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Xlink Kai eller PSPTunneling Project.. Endret 17. april 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
roger87 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 oki, takk for raskt svar. skulle tro det blir det samme for europa også da. fin side du har, btw Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 oki, takk for raskt svar. skulle tro det blir det samme for europa også da.fin side du har, btw Takk, takk Xlink Kai eller PSPTunneling Project..wink.gif Var den rettet mot meg? Xlink eller PSPTunneling Project hjelper neppe mot det Og linke to spill som har forskjellig språk er helt umulig da det er forskjellig bygget opp (samme hva man bruker for og prøve og linke de med) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) En ting som er sykt som de fleste sannsynligvis ikke vet er at de nåværende spillene bare bruker 50% av kraften til PSP. Sony gir ikke ut muligheten til å bruke 100% før det kommer sterkere batterier. Så om et år eller noe så kommer det spill med bedre grafikk enn PS2 spill. Glede seg til Madden 2006 PSP Saweet Her er artikkelen http://spillforum.net/index.php?showtopic=1650 Endret 17. april 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har faktisk ikke mistet min PSP i gulvet. Ganske rart siden jeg er nokså klønete vanligvis. Men jeg er ganske redd for den. Det er en sårbar og delikat sak. Den hvite reimen er somregel alltid rundt hånleddet mitt når jeg spiller. Better safe then sorry. Og hva er det med grafikken på DS??? Den har på ingen måte følgt opp sony. Det synes jeg er litt rart. De har vært ledende på markede så lenge og plutselig blir de overkjørt. Jeg vet at DS har noen fine funksjoner her og der. Men når grafikken er så langt bak "the next leading brand" så hjelper det ikke. Mesa like eyecandy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg