Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Hoy!

Nå har jeg sittet i godstolen i to timer sammenhengende og spilt på PSP'en. Helsikke! Dette er jo fantastisk! Det er jo helt sykt! Er i ekstase her! :dribble:

Grafikken er knallbra! Har spilt både ridge Racer og THUG 2. De imponerer like mye begge to, kanskje mest THUG 2 fordi det er like bra som PS2 versjonen, men med 4 nye tøffe maps (ikke spilt alle enda dog) og grafikken er upåklagelig.

Ingen døde pixler heller.

For en lykkelig dag dette er :!: :!:

Ja ikke sant. Kan huske dagen jeg fikk min. Ladet og spilte Ridge Racer. Du sitter og spiller og spiller. Burde stått

Warning: HIGHLY ADDICTIV på pakken

Husk denne dagen. Denne ekstasen. Denne ny dings følelsen du sitter med. Personlig var jeg for opptatt med min psp første dagen jeg fikk den at jeg ikke var innom noe forum:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet jeg maser nå, men spør igjen: Var noen som nevnte tidligere i tråden at audiocubes.com sendte pakkene som gave, altså momsfritt. Lurer på om noen kan bekrefte dette? Er det sant? Bør få vite det fort for jeg hadde tenkt å bestille før helgen.

Saken er at hvis bestiller jeg det fra audiocubes og det viser seg å VÆRE moms, vil jeg tape penger i forhold til lik-sang. Som fattig ungdom uten jobb er dette litt viktig ;)

Lenke til kommentar
Jeg beklager svært mye, men jeg har ikke tid til å lese alle 17 sidene i denne tråden for å finne svar på spørsmålene mine: Hvor bør jeg bestille fra for å være best rustet til release i Norge, og hvilken butikk har lavest pris der? (Vil nevne at jeg er skeptisk til ebay o.l.)

Jeg har sett på komplett.no sitt utvalg og priser og ble ikke akkurat tilfredstilt.

Ingen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Jeg bare lurte på om hvordan man kan se om det er "døde"piksler på skjermen??????

Det beste tilfelllet for å gjøre dette, er når psp er på og skjermen blir svart med bakrunnsbelysning! Slike tilfeller kommer vel i spill! Ridge Racer f.eks!

Da vil det være mulig å se noen bitte, bittte små hvite prikker, hvis det er noen døde pixler da!

Lenke til kommentar

Dette begynner å bli gamle nyheter, men det er lite omtalt på forumet her, så jeg tar den med.

Memorystick Duo kan leveres i 2 GB format. For de av oss som vil bruke PSP'en som musikk og filmavspiller er dette gode nyheter, da jeg synes at 1 GB er for lite. 1 GB gir plass til 2-3 filmer eller 2 filmer og litt musikk. Ikke rare greiene. Prisen på 2 GB er også overkommelig.

Følg denne linken

Endret av Arne And
Lenke til kommentar
Jeg bare lurte på om hvordan man kan se om det er "døde"piksler på skjermen??????

Det beste tilfelllet for å gjøre dette, er når psp er på og skjermen blir svart med bakrunnsbelysning! Slike tilfeller kommer vel i spill! Ridge Racer f.eks!

Da vil det være mulig å se noen bitte, bittte små hvite prikker, hvis det er noen døde pixler da!

Er det døde piksler på MANGE av PSPene som blir solgt,,,eller er det sjeldent???

Lenke til kommentar

Er det døde piksler på MANGE av PSPene som blir solgt,,,eller er det sjeldent???

Tror faktisk det er rundt 30-40% :(

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare bruke Lefdal's prisgaranti ;)

Dette er hvordan dere gjør det:

Print ut denne siden

ta den med til lefdal

Få tak i en av de som jobber der og hvis dem arket

De vil slå dette inn på PC'en sin

Ta et 1GB Sandisk minnekort og gå til kassen

Betal den nette sum av 808kr. og gå fornøyd hjem igjen :)

Var i dag innom Lefdal på forus, og gjorde som du beskrev over.

Alle som jobbet der var kjempehyggelige, og etter en liten stund gikk jeg ut av butikken med et 1GB Sandisk minnekort under armen, til en sum av 807,50 kr.

Helt herlig! :w00t:

Konklusjon: Løpt til lefdal, og rapp med deg et svinbillig 1GB Sandisk minnekort !

Lenke til kommentar

Da har jeg fått meg PSP jeg også! Skjermen går over alle forventninger. Må bare skaffe meg et større minnekort (har 32MB nå), så blir det et ekte mediesenter. Har ikke brukt den så lenge, men jeg har ikke sett noen døde pixler ennå. Masse tomler opp for PSP, det eneste jeg mangler er Mario, det ultimate konsollspillet.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare bruke Lefdal's prisgaranti ;)

Dette er hvordan dere gjør det:

Print ut denne siden

ta den med til lefdal

Få tak i en av de som jobber der og hvis dem arket

De vil slå dette inn på PC'en sin

Ta et 1GB Sandisk minnekort og gå til kassen

Betal den nette sum av 808kr. og gå fornøyd hjem igjen :)

Var i dag innom Lefdal på forus, og gjorde som du beskrev over.

Alle som jobbet der var kjempehyggelige, og etter en liten stund gikk jeg ut av butikken med et 1GB Sandisk minnekort under armen, til en sum av 807,50 kr.

Helt herlig! :w00t:

Konklusjon: Løpt til lefdal, og rapp med deg et svinbillig 1GB Sandisk minnekort !

Noen som har peiling på om elkjøp har lignende prisgaranti?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...