Inja Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Og hva ligger prisen paa 1gb mem stick hjemme? Her koster de $159 @ bestbuy. hvis du går på dell.com så får du 1 gb pro duo brikke for 99 dollar hvis jeg ikke så feil. men det gjelder kun for usa Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 det var nok desverre pro, ikke duo. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Hvorfor ikke bare bruke Lefdal's prisgaranti Dette er hvordan dere gjør det: Print ut denne siden ta den med til lefdal Få tak i en av de som jobber der og hvis dem arket De vil slå dette inn på PC'en sin Ta et 1GB Sandisk minnekort og gå til kassen Betal den nette sum av 808kr. og gå fornøyd hjem igjen Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 ehh..hvordan kom du frem til 808kr? Lenke til kommentar
Inja Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Ja, det lurer jeg også på. Mener du at lefdal ikke har mva? eller at dem skal gi 20%rabatt hvis man finner samme varen billigere hos en annen leverandør? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 de har 150% pris garanti. for de som ikke forstår hva det vil si : du får igjen 1,5 gang av mellomlegget mellom dems pris og billigste nettbutikk. Lenke til kommentar
Inja Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Weee, da stikker jeg innom lefdal denne uken. Heldigvis er den på veien til skolen min Endret 11. april 2005 av Inja Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hvorfor ikke bare bruke Lefdal's prisgaranti Dette er hvordan dere gjør det: Print ut denne siden ta den med til lefdal Få tak i en av de som jobber der og hvis dem arket De vil slå dette inn på PC'en sin Ta et 1GB Sandisk minnekort og gå til kassen Betal den nette sum av 808kr. og gå fornøyd hjem igjen Genialt. Dette må jeg prøve! Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hmm.. Nærmeste lefdal butikk ligger vel ca. 150km fra meg... Noen som vet om noen andre butikker som har lignende prisgaranti? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Hmm.. Nærmeste lefdal butikk ligger vel ca. 150km fra meg... Noen som vet om noen andre butikker som har lignende prisgaranti? Smartclub har 200% prisgaranti, men de ligger bare på østlandet og jeg vet ikke om de fører Sandisk MS Duo Pro kort Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Sendte mail til komplett angående adapter til MemStick Duo for å bruke i mitt digicamera etc. Her er hva jeg fikk til svar: Hei! Har etter mye om og men fått tak i disse. Blir lagt ut på web med varenummer 308754 i løpet av dagen. Vennlig hilsen / Best regards Alexander Dahl ; Innkjøper / Purchaser Komplett AS, P.O. Box 2094, Ostre Kullerod 4, 3249 Sandefjord, Norway Email: [email protected] - http://www.komplett.com Tph: +47 334 54200 Fax: +47 334 54201 Utrolig bra Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 For dere som vurderer å imporete en PSP fra det store utland, vil jeg ikke anbefale dere å benytte DVDSoon.com. Jeg bestilte derfra 02. april og fikk ingen tilbakemeldinger om leveransen, selv om de allerede har tatt betalt for bestillingen. Den stod på "On order" hos dem hele tiden, som betyr at de enda ikke har fått inn PSP til å sende videre til meg. De svarer heller ikke på mail for å komme med mer info når de har den på lager. Jeg har nå avbestilt hos dem, men det viser seg å være svært komplisert å få penger i retur. Jeg må mest sannsynlig ringe dem selv og be dem overføre pengene tilbake til mitt kredittkort + fakse en haug med legitimasjon og drit. Dette er for svakt. Jeg ender nok opp med å bruke kjøpssummen som "store-credit" på spill til PSP'en, da blir leveringstiden ikke fullt så viktig. Jeg har nå bestilt hos Lik-sang.com og allerede etter et par timer er bestillingen sent "til shipping". Antar at jeg spiller på min nye PSP på fredag allerede! :!: Lik-Sang = Goooood DVDSoon = Baaaaad Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) hehe dette er tidenes kommentar om DS på engadget. "I would make it not look like one of those 20 dollar Leapfrog computers for 3 year olds. It looks like garbage. Everytime i see someone playing one they have this look on their face like someone took a dump in their hands." LOOL måtte bare nevne det.... Endret 11. april 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Agres Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hei karer. Tenkte å bestille PSP fra play-asia.com, men lurer på hvor mye jeg må betale i frakt/toll/avgifter o.l. På siden står det at UPS frakt koster cirka 35$. Hvor mye mer bør jeg beregne i frakt? PSP + et spill + frakt vil der komme på cirka 350$ tilsammen. Har bestilt derfra før, og fått det jeg bestilte så regner med det er trygt Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hei karer. Tenkte å bestille PSP fra play-asia.com, men lurer på hvor mye jeg må betale i frakt/toll/avgifter o.l. På siden står det at UPS frakt koster cirka 35$. Hvor mye mer bør jeg beregne i frakt? PSP + et spill + frakt vil der komme på cirka 350$ tilsammen. Har bestilt derfra før, og fått det jeg bestilte så regner med det er trygt Står en del om dette tidligere i topicen, men kan komme med et kjapt svar: Tror ikke du bør beregne mer i frakt, men du må legge på 25% av totalbeløpet i norsk avgift Lenke til kommentar
Agres Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hei karer. Tenkte å bestille PSP fra play-asia.com, men lurer på hvor mye jeg må betale i frakt/toll/avgifter o.l. På siden står det at UPS frakt koster cirka 35$. Hvor mye mer bør jeg beregne i frakt? PSP + et spill + frakt vil der komme på cirka 350$ tilsammen. Har bestilt derfra før, og fått det jeg bestilte så regner med det er trygt Står en del om dette tidligere i topicen, men kan komme med et kjapt svar: Tror ikke du bør beregne mer i frakt, men du må legge på 25% av totalbeløpet i norsk avgift Jupp, men lat som jeg er orket jeg ikke lese gjennom 35 sider, og hvertfall ikke lage en ny post. Da hadde jeg virkelig fått høre det Men uansett, 25%? Det vil jo alt komme på 3K.. Rimelig mye. Lenke til kommentar
Inja Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Surt med momsen, men slapp unna ved å kjøpe fra ebay 3000 for value pack med 2 spill Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Koster å være kar Hallo KAR her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg