Stor Oddnoga Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Takk, takk. Digger den noe hemningsløst. Synes ikke det er så ille med _litt_ OT, så lenge det ikke sklir helt ut. Ting vil uansett alltid bli lite oversiktlig i en samletråd som dette. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Weeee! Kom nettopp hjem fra WalMart! De hadde ca. 20 PSP bundles igjen, og jeg snagga en. $314 for bundle og THUG2 remix. Desverre hadde de ikke det store utvalget, men thug2 er mer enn greit nok for meg! Lenke til kommentar
xmidox Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Weeee! Kom nettopp hjem fra WalMart! De hadde ca. 20 PSP bundles igjen, og jeg snagga en. $314 for bundle og THUG2 remix. Desverre hadde de ikke det store utvalget, men thug2 er mer enn greit nok for meg! Eeeeyy. Enda en nordmann i asyl i statene altså? Kjøpte forøverig akkurat samma som deg på fredagen, men tror det kom på 317 dollar med skatt og piss her. Hvor hen er du a? Gleder meg sykt til GTA kommer ass. Noen som vet noe mer når? Og.. Blir det i "3D" perspektiv eller "2D" ovenfra sånn som de gamle? Tror jeg for øverig må få kjøpt meg et nytt spill snart, tenkte på metal gear solid. Fortsatt ingen som vet mer om det? Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Er det mulig å kjøre "USB 2.0 B/B" ??? Dvs liten i hver ende slik at jeg kan koble men 20gb Zen Touch med PSP? Hadde vært konge å bruke den som lagringsmedium! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det fungerer ikke såvidt jeg vet. du må nok desverre bruke MS Pro Duo. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det fungerer ikke såvidt jeg vet. du må nok desverre bruke MS Pro Duo. eller vanlig memorystick med bruk av denne modifikasjonen.. Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Noen som kan anbefale ett fett spill til psp? Jeg har tenkt på MGSA og NFSR. Men jeg så en ingame trailer av mgs, og jeg syns at styringen ser helt ræva ut. At du ikke kan styre fritt, men du kan bare velge hvor han skal gå i ruter. Men NFSR ser ganske fett ut da. Noen som har noen anbefalinger eller?? Endret 5. april 2005 av Azizel Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ridge Racer er helt genialt. Wipeout Pure skal også være veldig bra. Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det fungerer ikke såvidt jeg vet. du må nok desverre bruke MS Pro Duo. eller vanlig memorystick med bruk av denne modifikasjonen.. Tror jeg holder meg til mine sandisk kort har 512, 128, 2x32 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kunne ønske så sterkt noen fant opp en mulighet for å bruke SD kort for de koster halvparten.... eller en usb stick Lenke til kommentar
denis09 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Noen som kan anbefale ett fett spill til psp? Jeg har tenkt på MGSA og NFSR. Men jeg så en ingame trailer av mgs, og jeg syns at styringen ser helt ræva ut. At du ikke kan styre fritt, men du kan bare velge hvor han skal gå i ruter. Men NFSR ser ganske fett ut da. Noen som har noen anbefalinger eller?? Har spilt Lumines i timesvis nå, og er du av typen som faktisk liker actionpuzzles så er det ingen over ingen ved siden. Lumines er Tetris for år 2005 Venter også på Wipeout Pure som har fått knallkritikker, og dessuten har innebygget web-browser via hack da.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ridge Racer er helt genialt. Wipeout Pure skal også være veldig bra. Ridge Racer. Second that. Wipeout her jeg ikke spilt så mye enda. Siden RR er så sinsykt fett. liker du bilspill med arcade preg og værdens heftigste breisladd så er det definitivt tingn for deg. Anbefales. off topic. Fikk mitt vidunder igår Jeg ble overasket over hvor bra den var. Og mine forventninger var ganske høye. Angående GTA PSP så er det en tråd angående det i GTA forumet. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Noen som vet helt sikkert sånn ca. hvor lang tid batteriene varer? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Noen som vet helt sikkert sånn ca. hvor lang tid batteriene varer? Kan ikke si mer en lenge nok. Har spilt en del idag og har ikke hatt noe problem. Så sånn 5timer med god lyd og max brightness. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har samme erfaring jeg også. Holder rundt 5 timer. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Noen som vet helt sikkert sånn ca. hvor lang tid batteriene varer? Quoter meg selv fra forrige side: hos meg varer den opp mot 4.5 - 5 timer med spilling med brightness på max. Endret 5. april 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 finner jo nesten ikke frem til de "fornuftige" postene her lenger pga alle disse idiotiske vi-bryr-oss-ikke trackingdata fra DHL eller whatever.. ..etter mye leting i emnet fisket jeg frem en genial lenke som har tidligere blitt postet: BATTERITEST AV PSP se her..nå må jo faan folk skjønne at dette emnet har gått helt i sluken av "å, gratulerer med PSP", "nå har jeg fått min PSP" og "se, min PSP har stoppet i Oslo x antall dager" poster. Dette med batterilevetid har blitt spurt FLERE ganger, og har blitt besvart like mange ganger. Dette emnet er uoversiktlig til de grader og burde egentlig stenges siden det er så mye OT&ROT her... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ja jeg synes folk spør om det omtrent på hver side.. Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Får min PSP i dag frå Digiworks. Og T.H.U.G.2!! 06.04.05 08.34 Ankommet postkontor 6856 SOGNDAL Så den skal hentast rett etter jobb. Så blir ein del speling på jobb framover, så sant eg får sjansen til å snike meg til det. Har sivilteneste fram til midten av juli, så eg tek eigentleg ikkje så seriøst på det. Så lenge eg jobba bra når eg først jobba Har også bestilt Mercury frå DVDboxoffice, så spørs det kor lang tid det vil ta før den kjem i postkassen. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Får min PSP i dag frå Digiworks. Og T.H.U.G.2!! 06.04.05 08.34 Ankommet postkontor 6856 SOGNDAL Så den skal hentast rett etter jobb. Så blir ein del speling på jobb framover, så sant eg får sjansen til å snike meg til det. Har sivilteneste fram til midten av juli, så eg tek eigentleg ikkje så seriøst på det. Så lenge eg jobba bra når eg først jobba Har også bestilt Mercury frå DVDboxoffice, så spørs det kor lang tid det vil ta før den kjem i postkassen. Har digiworks slike spill inne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg