Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valgte ups ja. Kostet mer. Men let's face it. Jeg bestilte på tirsdag og nå er den i oslo. Så vil si det var verdt det. Kan kanksje få den i morgen eller mandag. Men på en annen side så er jeg vist ganske "remote" :dontgetit:

 

Og hvordan det er muligt. UPS er litt raskere en posten.

 

BTW: Dough jobber jo i ups. Det må jo bety noe :whistle:

Lenke til kommentar
Man trenger strengtalt ikke Value Pack,har value pack selv,og det eneste jeg bruker er psp'en og laderen,alt det andre er bare tull.

Jeg bruker absulutt alt som fulgte med i Value Pack'en, synes alle tingene er veldig nyttige:

Bærevesken er jo veldig nyttig når man skal ha med seg PSP'en et sted, så slipper man å få PSP'en full av riper.

Handstrap'en er også veldig nyttig, så slipper man å miste PSP'en i gulvet.

Øretelefonene er fint for dem som ikke har sånne fra før.

Minnekortet er jo utrolig viktig, sånn at man kan lagre når man spiller.

:)

Lenke til kommentar

men en ting som er mer praktisk med å kjøpe standard pack er at veska man kan kjøpe utenom har plass til spill i veska og beskytter bedre, og at de fleste vil ha større memcard enn 32MB og da kan man likesågodt kjøpe det med en gang (nå får man jo riktignok ikke tak i 1GB da men :\ ) øretelefoner har vel de fleste fra før og handstap har ikke jeg mye bruk for hvertfall... just my 2 cents..

Lenke til kommentar

Det plager å vite at PSPen er i landet, men pga mitt bosted så er det lenger ventetid :thumbdown:

 

Men er det noen som har både Wipeout og RR??? Som kan anbefale meg hvilket jeg skal spille først og hvorfor??

 

Jeg kjøpte value pakken pga at jeg ikke har et bra headsett til pspen. Jeg kan også se hvordan de andre tingene er nyttige. Og minnekortet er veldigt nyttigt nå i starten før jeg får kloa i 1gb.

Lenke til kommentar
Det plager å vite at PSPen er i landet, men pga mitt bosted så er det lenger ventetid :thumbdown:

Min ligger på postkontoret, men jeg får ikke hentet den. Irriterer vettet av meg. Skulle egentlig hatt penger i dag, men de dukker ikke opp før på mandag. :(

 

Noen som vil låne meg 2660,- fram til mandag. :p

 

På den annen side, den som venter på noe godt osv. :)

Lenke til kommentar
Det plager å vite at PSPen er i landet, men pga mitt bosted så er det lenger ventetid :thumbdown:

Min ligger på postkontoret, men jeg får ikke hentet den. Irriterer vettet av meg. Skulle egentlig hatt penger i dag, men de dukker ikke opp før på mandag. :(

 

Noen som vil låne meg 2660,- fram til mandag. :p

 

På den annen side, den som venter på noe godt osv. :)

Aouch...på postkontoret. Gotta hurt man. :p

 

Blir nok bra mandag på begge oss da. Med mindre gud er veldig glad i meg da :love:

 

Og det går an på lik-sang å få vist det i nok.....står en valutameny til venstre.

 

BTW. South Park 9x4. Det er en episode dedikert til PSP. Tror sony har putta litt penger i den markedsføringen. Meget bra episode. en kan jo L**** N** episoden.

 

Verdt det. Var hysterisk. You will know what I mean when you hear the last page of the will :whistle:

Lenke til kommentar
Fikk akkurat se på itavisen at de nå regner med at psp først kommer i september :mad: Det blir bare utsetting og utsetting og jeg som hadde tenkt å vente til den kom til norge, mener det er tryggest for da er jeg sikker på at spillene som blir gitt ut her fungerer pluss at det kanskje blir litt billigere :yes: Men hvet ikke om jeg orker å vente helt til september :no: Kanskje jeg skal bestille likevel. Noen som har tips om hvor det er billigst og best å bestille fra, kunne tenkt meg valiue pack med spill

Koster vel ca 3k på komplett.no nå, på digiworks.no koster den 2495.-

Man trenger strengtalt ikke Value Pack,har value pack selv,og det eneste jeg bruker er psp'en og laderen,alt det andre er bare tull.

 

Spill funker omhverandre nå,umulig å si om sony vil endre dette etterhvert.

Ville jo være dumt av sony å endre det isåfall,siden folk kjøper us/jap spill omhverandre,får bare mange missfornøyde kunder da..

 

Lurest kansje å kjøpe en Jap Import,siden den kjører sone 2 på UMD filmer,den er som den Norske Versionen kommer til å være.

 

Hvis du bor i oslo,så selger de psp på Spaceworld i Storgata, 2500.- for standard pack,3000.- for Value Pack ,jap import.

 

lykke til

Takk for tipsene da vet jeg hva jeg har å forholde meg til å 2500kr for standard pack var jo ikke så ille, men tror jeg går for value packen siden det følger med bæreveske, minne kort, øretelefoner som jeg synes er viktig ;)

Lenke til kommentar
Et par n00b spørsmål.. 1..hvordan legger jeg inn musikk? 2. har thug 2 remix, mange bra sanger der, noen muligheter for å få noen av de over? takk :)

For å legge inn musikk så trenger du en usb-kabel, som man kobler i øverst på pspn!

Slik kabel følger ikke med psp'er! Du trenger også ett minnekort som du kan legge inn sangene på.

 

Det der med THUG-musikken!

Eneste som kan gjøres er å trykke på pause når en favoritt sang spilles, for da pleier sangtittel og artist stå på skjermen, gjorde det i THUG 1!

Eller så kan du vel sjekke på credits!

Lenke til kommentar

Da har jeg oppdaget min første feil på PSP'n min! :(

Etter å ha spillt Puzzle Bobble Pocket i drøye to timer, så gikk høytaleren berserk!

Skurret som bare F! Uansett lydnivå så ble lyden skurrete, slik lyd man får når man spiller for høyt for å si det sånn!

 

Men en kjapp restart av Konsoll førte til at dette forsvant da! :w00t:

Men ville bare opplyse om dette! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Stygge dvdsoon har ikke psp value pack inne, ødela hele stemningen.

Og de får den ikke inn før om flere uker :(

 

SkinnyT, hvor kjøpte du din?

Kjøpte min på eBay... Lurt å se etter om brukeren du kjøper fra har masse positive feedback... En vet jo aldri...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...