fxwz Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nå er herligheten i tyskland. Når kan jeg vente den i hjem på døren?? HVis du bor i oslo så har du den som regel dagen etter at den var i tyskland! Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nokon som har handla frå DVDsoon? Må vel kjøpe straumkonverter i tillegg her i Norge for å få det til å funke? Tenkte å bestille der, dersom ingen anbefala Lik-sang for andre årsaker enn at dei er tryggare å handle hjå. Lenke til kommentar
Inja Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nokon som har handla frå DVDsoon? Må vel kjøpe straumkonverter i tillegg her i Norge for å få det til å funke? Tenkte å bestille der, dersom ingen anbefala Lik-sang for andre årsaker enn at dei er tryggare å handle hjå. Jeg bestilte psp fra dvdsoon, men fant ut av i kanada så gir dem ut psp kun som bundle med et spill. Så man blir nødt til å kjøpe en av bundlene. Du trenger vel ikke strømadapter siden det er universal strøm ledning. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Åssen er det med batteriet på PSP? Har hørt at den varer kun i en halv time! Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nokon som har handla frå DVDsoon? Må vel kjøpe straumkonverter i tillegg her i Norge for å få det til å funke? Tenkte å bestille der, dersom ingen anbefala Lik-sang for andre årsaker enn at dei er tryggare å handle hjå. Prøv www.digiworks.no :o) Koster ca 2500,- ink 1 stk spill Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Då har du nok høyrt feil. Det kjem ann på om du spiller eller ser på film. Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Prøv www.digiworks.no :o) Koster ca 2500,- ink 1 stk spill Er det pakken til 2450,- du tenker på? Det er bilde av Ridge Racer nederst, men står jo ingenting om det følger med i pakken. Har sett bundles med det før då, men.. Var innom der i går og sjekka, då stod det 2575,- for value pack m/spel. Men finn ikkje igjen den pakken no. Dessutan, det er jo Japan import, er då Ridge Racer med japanske menyar? Det er ingen problem, men er litt nysgjerrig på det likevel. Vil folket her anbefale Airform Pocket - Black veske og 2 in 1 Power refill & Data transfer kabel ved kjøp? Ev. andre erfaringar frå Digiworks? Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Da jeg bestilte i går var det med 1 spill Kr 2575,- Den er ventet om 7 dager så vi får se Spillet er visst japansk, men det er ikke no`problem har jeg hørt. Menyen er ganske intuitiv! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 THPS2Remix eller Metal gear solid? T.H.U.G 2 Remix er utrolig bra. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Åssen er det med batteriet på PSP? Har hørt at den varer kun i en halv time! Min PSP varer rundt 4.5 - 5.5 timer med maks brightness når jeg spiller.. og Bromlexl: jeg fikk min samme dag som den ankom Köln.. vil også anbefale Untold Legends til de som liker rpg og vil ha et spill med coop som varer lenge.. Endret 1. april 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Da har jeg fått min PSP fra komplett.no herregud, den er sååååå sexy! Nå holder jeg på å lade den, hvor lang tid burde jeg la den lade? Skal nå laste ned div filmer for å teste vidunderet. Noen bra side som har mp4 filmer? Kaoset har begynt! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Jeg bor på sandnes. Rogaland. Står på trackingen at "out on delivery." Så det kan bli en bra helg dette. tviler på at ups har aprils narr:P Men angående untold legends. Så er nok ikke det helt spillet for mg. Liker ikke så alt for godt rpg sjangeren. Men dessverre virker det som om komplett ikke får inn minnekortet før mai får klare mg md 32mb i en måned. (lidelse) Edit. Not made daily Endret 1. april 2005 av Bromlexl Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Da har jeg fått min PSP fra komplett.no herregud, den er sååååå sexy! Nå holder jeg på å lade den, hvor lang tid burde jeg la den lade? Skal nå laste ned div filmer for å teste vidunderet. Noen bra side som har mp4 filmer? Kaoset har begynt! Du ser jo inpå setting når batteriet står på 100% Enkleste er bare å convertere video til mp4 selv http://www.pspvideo9.com/ Lykke til Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 I dag blir PSP'en min sendt! Fikk min for 255$ (valuepack), men har ikke bestilt spill enda... Skal ha Ridge Racer og et til, men vet ikke hvilket.. Noen som har noen spill å anbefale? Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Fikk akkurat se på itavisen at de nå regner med at psp først kommer i september Det blir bare utsetting og utsetting og jeg som hadde tenkt å vente til den kom til norge, mener det er tryggest for da er jeg sikker på at spillene som blir gitt ut her fungerer pluss at det kanskje blir litt billigere Men hvet ikke om jeg orker å vente helt til september Kanskje jeg skal bestille likevel. Noen som har tips om hvor det er billigst og best å bestille fra, kunne tenkt meg valiue pack med spill Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Noen som har noen spill å anbefale? T.H.U.G 2 Remix Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Fikk akkurat se på itavisen at de nå regner med at psp først kommer i september Det blir bare utsetting og utsetting og jeg som hadde tenkt å vente til den kom til norge, mener det er tryggest for da er jeg sikker på at spillene som blir gitt ut her fungerer pluss at det kanskje blir litt billigere Men hvet ikke om jeg orker å vente helt til september Kanskje jeg skal bestille likevel. Noen som har tips om hvor det er billigst og best å bestille fra, kunne tenkt meg valiue pack med spill Koster vel ca 3k på komplett.no nå, på digiworks.no koster den 2495.- Man trenger strengtalt ikke Value Pack,har value pack selv,og det eneste jeg bruker er psp'en og laderen,alt det andre er bare tull. Spill funker omhverandre nå,umulig å si om sony vil endre dette etterhvert. Ville jo være dumt av sony å endre det isåfall,siden folk kjøper us/jap spill omhverandre,får bare mange missfornøyde kunder da.. Lurest kansje å kjøpe en Jap Import,siden den kjører sone 2 på UMD filmer,den er som den Norske Versionen kommer til å være. Hvis du bor i oslo,så selger de psp på Spaceworld i Storgata, 2500.- for standard pack,3000.- for Value Pack ,jap import. lykke til Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 QUOTE (Bromlexl @ 01/04/2005 : 05:56) Nå er herligheten i tyskland. Når kan jeg vente den i hjem på døren?? HVis du bor i oslo så har du den som regel dagen etter at den var i tyskland! Hvordan pokker kan dette være mulig?, jeg bor i midt-Norge å må pent vente i ca 1 hel uke på noe fra Oslo Lenke til kommentar
Inja Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 TIL alle dere som tenker på å bestille kun PSP maskinen fra dvdsoon. Det er bare å glemme det. Ringte dem idag og dem vet ikke når dem får inn maskinene. Men Bundle pack har dem. Ganske idiotisk. Selger bundle men ikke kun maskinen. Bestill heller fra audiocubes.com de kan man be å skrive mindre verdi på pakka slik at dem slipper tollen. en gang til IKKE BESTILL PSP VALUE PACK FRA DVDSOON, DEM HAR DEN IKKE. KUN BUNDLE HAR DEM Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 QUOTE (Bromlexl @ 01/04/2005 : 05:56) Nå er herligheten i tyskland. Når kan jeg vente den i hjem på døren?? HVis du bor i oslo så har du den som regel dagen etter at den var i tyskland! Hvordan pokker kan dette være mulig?, jeg bor i midt-Norge å må pent vente i ca 1 hel uke på noe fra Oslo Ja, var i samme situsjon selv, men min stoppet bare i OSLO i tre dager! Bor i trøndelag! Valgte du ups som leveringmåte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg