MiRaCL Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Gandalf: Meldte meg på minnkort forslaget ditt,man kjønner fort at 32mb ikke holder til stort.. Fikk min US psp idag, faen den er sexy Har ikke giddi å spillt så mye enda men.er opptatt med å prøve alt annet. Var heldig,er ikke en eneste død pixel på skjermen. Fikk med Need for speed rivals & Wipeout pure. Nfs rivals virker litt kjipt,men wipeout virker litt kuulere. Men må leke videre med psp'en ,morro :D Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Men når de legger det på en UMD så er det verre for folk og bare "skaffe" seg.Om de legger det inn i formwaret tar det ikke mange dagene før hele verden sitter og koser seg, men de surfer via PSP-en sin Trenger du minnekort? Sjekk ut dette! Vi trenger så mange som mulig jupp det er det jeg snakker om.. er mye enklere hvis de legger det inn i firmware oppgradering.. skjønner ikke hvorfor de har det på en egen umd det er jo mye mer tungvint. doh. Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Takk for tilbudet Gandalf! btw: Konge psp-forum du har der....! Lenke til kommentar
xmidox Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Så ut Syphon Filter kommer ut til PSP og. Ikke spilt det siden jeg spilte en demo til ps1, og husker jeg digga det så jævli. Men hadde aldri penger til å kjøpe hele spillet de tider Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Psp'en er en fingeravtrykk samler må jeg si.. Dette er etter 30 min med knotting Men morro er det da Ps: Var utrolig bra kvalitet på Spider Man2 UMD filmen.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 ja, det eneste som manglet i PSP Value Pack var fiberklut! Sony bruker samme teknologi i sine mobilskjermer som i PSP'en, mange husker sikkert hvordan T610 så ut etter å ha tatt på skjermen osv., slik er PSP.. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Følger jo med en sånn klut i Value Pack,men den er mindre lur å bruke,greit at den fjærner finger merker og fett,men den riper jo kjærmen samtidig Litt små irriterende at den blir full av fett merker så fort :/ Håper den Logitech Hard Casing saken blir tilgjenglig snart,kunne tenkt meg den. Gandalf: Håper minnekort planen din blir noe av snart,fordi er begrensa hvor lenge jeg klarer å sitte her med 32mb. Men er jo ingen som har 1gb MSPD kort inne atm vel? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 ikke som jeg kan se men jeg var heldig og fikk tak i når de plutselig hadde ett på lager hos netshop har hatt 1GB i en måned nå :D Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Det fulgte ikke noe klut med min japanske PSP ValuePack. Tviler på at det kluten som riper opp skjermen din isåfall, ellers hadde jo det vært katastrofe for Sony! Tror det er heller møkk mellom kluten og skjermen din som du gnir på skjermen som lager riper.. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Ja, da kom endelig pakke min da! Masse stuff til PSP'n! Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Tøbbi: hva skal du med alt det der? Du kjøpte ikke Value Pack du ? Kunne tenk meg en Screen Protector selv,får man tak i det i norge? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 jepp Digiworks.no har masse. de har og PSP og spill osv. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Tøbbi: hva skal du med alt det der? Du kjøpte ikke Value Pack du ? Kunne tenk meg en Screen Protector selv,får man tak i det i norge? Har ikke value pack! Kjøpte den der veska for å få handstrap egentlig! Jeg skal bruke alt til noe! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Grattis a tøbbi. regner med du har testa den. fet ikkesant ? jeg digger den.. driver og spiller untold legends nå Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Need For Speed Rival er egentlig litt skuffende kjedelig bil kjøring + det lagger her og der.. Wipeout Pure derimot er utrlolig kuult Vurderer å kjøpe meg en Screen Protector,blir vel ikke noe mindre riper uten.. DigiWorks.no hadde ikke så mange spill inni,2stk.. Gandalf: åssen går det med 1gb mem card planen? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Grattis a tøbbi. regner med du har testa den. fet ikkesant ? jeg digger den.. driver og spiller untold legends nå hmm testa hva? handstrapen? PSP'n fikk jeg i påsken da! Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) jepp Digiworks.no har masse. de har og PSP og spill osv. jøss....2500,- kr for valuepack??? Det er jo over 1000,- kr billigere enn komplett inkl 1 spill?? Bestilte en nå med div. ekstra utsyr som skjerm beskytter, støt-trekk og veske Takk for tipset 2mass Endret 31. mars 2005 av kåre klut Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Noe sted i Norge man kan få tak i spill billigere en 500-690.- ? Skulle hatt RR og Lumines,men 500.- er uaktuelt å betale. + eventuelt et sted i oslo man får screenprotector fra,å betale 155.- ink frakt fra digiworks.no er tett. Lenke til kommentar
xmidox Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Imorgen får jeg lønning, og da er det rett ned på Walmart å kjøpe seg psp. Men sliter litt hvem spill jeg skal kjøpe, THPS2Remix eller Metal gear solid? Noe annet? Noen forslag? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nå er herligheten i tyskland. Når kan jeg vente den i hjem på døren?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg