Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

*svelg*  :cry:

 

3500,- inkl 1 stk spill bestilt fra Komplett.no

 

jaja...det er jo bare penger..hehe :love:

Angrerett? Kan du ikke bruke det?

Joda...jeg har kansellert hele bestillingen. Fant ut at kr 3500,- er litt vel drøy å svelge. I hvertfall i disse likningsdager :\ pluss at det er jo ingen støtte for det enda. Ingen filmer etc.

Har 20 gigs mp3 spiller så det holder enda :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har skrevet en anmeldelse som ligger på sia i siggen min, psp.moo.no  :thumbup:

reviewen virket mistenksomlig lik en annen review jeg har lest og RR ?!

Link?

 

Du tar nok dessverre feil der, for omtalen som ligger på PSP.moo.no er skrevet av 2mass her fra forumet, om han har postet den flere plasser kan jeg ikke svare på, men den skal være skrevet for PSP.moo.no

 

:cool:

Lenke til kommentar
jeg har skrevet en anmeldelse som ligger på sia i siggen min, psp.moo.no  :thumbup:

reviewen virket mistenksomlig lik en annen review jeg har lest og RR ?!

det er godt mulig men jeg har skrevet hele selv, ikke noe copy-paste innvolvert her :p skrev bare ut ifra min erfaring med spillet, hvordan jeg oppfattet det, så ikke etter noen annen anmeldelse bortsett fra for å få noen tips om oppbygging av anmeldelsen..

 

foresten har jeg fått untold legends idag og så langt er det knallfett :) detaljert klar grafikk og artig gameplay.. anbefales på det sterkeste :thumbup:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Godt mulig det har blitt spørt om før, men jeg orker ikke lese gjennom 24 sider nå tidlig på morgenkvisten! :)

 

Haha..Glemte spørsmålet, så tidlig er det her borte. Men uansett, det jeg lurer på. Hvor lang tid bruker dere å lade PSP'n første gangen? Blir tøffe timer!

Endret av xmidox
Lenke til kommentar

Bra anmeldelse 2mass. Venter ikke mindre på min sorte med Ridge Racer nå nei. Nå står det "Now shipping" på lik-sang. Blir digg å få fingrene i den ja. Håper at frakt og alt går greit å at den kommer velberget frem. For det er mange penger som står på spill her.

 

Men det går nok bra. Er bare litt overnærvøs for tidene angående PSPen. Gleder meg bare noe så sykt. :love:

 

Edit:

*UPS has received shipper's billing information electronically. Billing information received does not indicate shipment pickup or drop-off. Please contact the shipper for more details.

 

Håper det er normalt. (som sagt overnærvøs)

Endret av Bromlexl
Lenke til kommentar

Her er den BESTE reviewen jeg har sett av PSP på nettet. Nå som jeg selv har PSP, så får jeg bare en veldig god følelse av å lese denne og faktisk sitte med PSP i hånda!

 

The PSP in Public

 

Not that we expected anyone to,  but no one noticed when we whipped out the PSP to wait in line at the post office (for a lousy 30 minutes!) to mail a package. But we were surprised when we started playing while standing in line at Best Buy (to get a Sandisk 512MB Memory Stick Pro Duo for a whopping $130) and got no attention, either (though we were only in line for about 10 minutes). The checkout droids didn’t say anything either.

 

But when we took the PSP to the mall for a little tour (just outside a game shop), it was a different story. Within a few minutes a bunch of kids who looked to be aged 10 to 12 were asking questions about it, mainly where we got ours from and how much. (Kids these days must be on a different allowance scale than when we were kids, because when we said it would be just $200 come March or so, they were all over it and said they were sure that they’d get one.) Within 10 minutes we had gathered a small crowd of ten, all drooling over the gorgeous screen. With the Nintendo DS anyone looking over your shoulder may have a hard time to see what’s going on, while the PSP is also a watch-while-I-play kind of system, and the people that were looking over our shoulders at the mall didn’t have any problem seeing what was going on. We didn’t stay too long, fearing a mob scene as people started calling their friends over.

 

..lol..

Endret av ohh-noo
Lenke til kommentar

Mar 29, 2005 12:04:00 NO OSLO THE ADDRESS IS IN A REMOTE AREA AND DELIVERIES ARE NOT MADE DAILY

 

Vil dette si at de bare sender UPS-pakeer til kolvereid e gang i uka? en gang i måneden? 2 ganger i året?

BLir litt provosert at pakken bare ligger der jeg!

Lenke til kommentar
Mar 29, 2005  13:53:00  NO OSLO  THE RECEIVER REQUESTED A HOLD FOR A FUTURE DELIVERY DATE. UPS WILL ATTEMPT DELIVERY ON DATE REQUESTED

Mar 28, 2005  09:19:00  NO GARDERMOEN  UPS INTERNAL ACTIVITY CODE;SCHEDULED FOR DELIVERY TODAY

Mar 28, 2005  07:47:04  NO GARDERMOEN  IMPORT SCAN

Mar 23, 2005  23:34:41  DE KOELN (COLOGNE)  HUB SCAN

Mar 22, 2005  20:22:41  HK CHEK LAP KOK  HUB SCAN

Mar 22, 2005  19:18:38  HK KWAI CHUNG  PICKUP SCAN

Mar 22, 2005  02:34:18  HK  BILLING INFORMATION RECEIVED

Argh! Når får jeg min PSP? :cry:

lurer på det samme:

 

UPS tracking data

 

 

Date Time Country City Status

Mar 29, 2005 14:30:00 NO OSLO THE RECEIVER REQUESTED A HOLD FOR A FUTURE DELIVERY DATE. UPS WILL ATTEMPT DELIVERY ON DATE REQUESTED

Mar 28, 2005 09:24:00 NO GARDERMOEN UPS INTERNAL ACTIVITY CODE;SCHEDULED FOR DELIVERY TODAY

Mar 28, 2005 07:53:06 NO GARDERMOEN IMPORT SCAN

Mar 23, 2005 23:39:57 DE KOELN (COLOGNE) HUB SCAN

Mar 22, 2005 20:20:06 HK CHEK LAP KOK HUB SCAN

Mar 22, 2005 19:18:38 HK KWAI CHUNG PICKUP SCAN

Mar 22, 2005 02:45:39 HK BILLING INFORMATION RECEIVED

Jeg fikk min i dag :D

Din er nok like rundt hjørnet!

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Muligens dere har noko å glede dere till no.

 

EA has confirmed that PC RTS series Command & Conquer is to wage strategy war on PSP.

 

An EA representative is said to have revealed all in an interview with CNN that both the original C&C game and classic C&C: Red Alert are planned for Sony's handheld.

 

"I'm pretty sure the fans will be excited to hear that Command & Conquer, and Command & Conquer Red Alert will be making appearances on PSP," the EA rep stated.

 

They added: "We don't have a firm release date, but the games will have to be totally revamped for PSP's UMD architecture. Nonetheless, expect the Command & Conquer franchise to make its move on PSP within this year."

Lenke til kommentar
Hei

 

Sjekk denne linken http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305798

 

Blir det super digg eller???

Jo, men altså, kjøpe nettleser på egen UMD disk!

Kommer jeg nok aldri til å gjøre!

hvis de tar betalt for det er det forjævlig.. det skulle følge med i korea.. jeg trodde de kunne bare bygge det inn i firmware oppgradering jeg ?? det bør da gå fint, en browser og litt annet snacks tar ikke mer enn noen mb.. ellers så kunne de hatt det så man kunne laste det ned og ha det på minnekortet.. men på en egen umd ?? :ermm:

 

zefler: :w00t:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...