kåre klut Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 *svelg* 3500,- inkl 1 stk spill bestilt fra Komplett.no jaja...det er jo bare penger..hehe Angrerett? Kan du ikke bruke det? Joda...jeg har kansellert hele bestillingen. Fant ut at kr 3500,- er litt vel drøy å svelge. I hvertfall i disse likningsdager :\ pluss at det er jo ingen støtte for det enda. Ingen filmer etc. Har 20 gigs mp3 spiller så det holder enda Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 jeg har skrevet en anmeldelse som ligger på sia i siggen min, psp.moo.no reviewen virket mistenksomlig lik en annen review jeg har lest og RR ?! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 jeg har skrevet en anmeldelse som ligger på sia i siggen min, psp.moo.no reviewen virket mistenksomlig lik en annen review jeg har lest og RR ?! Link? Du tar nok dessverre feil der, for omtalen som ligger på PSP.moo.no er skrevet av 2mass her fra forumet, om han har postet den flere plasser kan jeg ikke svare på, men den skal være skrevet for PSP.moo.no Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Tingen er, jeg betalte 2800,- inkludert frakt. Dette inkludert RR, screenprotector og USB kabel. Butikken var digiworks.no... Altså slipper jeg garantert toll... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) jeg har skrevet en anmeldelse som ligger på sia i siggen min, psp.moo.no reviewen virket mistenksomlig lik en annen review jeg har lest og RR ?! det er godt mulig men jeg har skrevet hele selv, ikke noe copy-paste innvolvert her skrev bare ut ifra min erfaring med spillet, hvordan jeg oppfattet det, så ikke etter noen annen anmeldelse bortsett fra for å få noen tips om oppbygging av anmeldelsen.. foresten har jeg fått untold legends idag og så langt er det knallfett detaljert klar grafikk og artig gameplay.. anbefales på det sterkeste Endret 30. mars 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Bestilte samme pakken som deg i går, Feonar. I morgen har jeg den i posten. Gleder meg. Endret 30. mars 2005 av Swag Lenke til kommentar
xmidox Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Godt mulig det har blitt spørt om før, men jeg orker ikke lese gjennom 24 sider nå tidlig på morgenkvisten! Haha..Glemte spørsmålet, så tidlig er det her borte. Men uansett, det jeg lurer på. Hvor lang tid bruker dere å lade PSP'n første gangen? Blir tøffe timer! Endret 30. mars 2005 av xmidox Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 tok meg ikke mange timene mener jeg å huske.. 2-3 kanskje. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 En ting jeg ikker har klart å finne skikkelig svar på er hvor stor selve skjemen på en PSP er. Hvor mange cm*cm er den? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Bra anmeldelse 2mass. Venter ikke mindre på min sorte med Ridge Racer nå nei. Nå står det "Now shipping" på lik-sang. Blir digg å få fingrene i den ja. Håper at frakt og alt går greit å at den kommer velberget frem. For det er mange penger som står på spill her. Men det går nok bra. Er bare litt overnærvøs for tidene angående PSPen. Gleder meg bare noe så sykt. Edit: *UPS has received shipper's billing information electronically. Billing information received does not indicate shipment pickup or drop-off. Please contact the shipper for more details. Håper det er normalt. (som sagt overnærvøs) Endret 30. mars 2005 av Bromlexl Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 En ting jeg ikker har klart å finne skikkelig svar på er hvor stor selve skjemen på en PSP er. Hvor mange cm*cm er den? ca 9.7 x 5.6 cm. 4.3". Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Her er den BESTE reviewen jeg har sett av PSP på nettet. Nå som jeg selv har PSP, så får jeg bare en veldig god følelse av å lese denne og faktisk sitte med PSP i hånda! The PSP in Public Not that we expected anyone to, but no one noticed when we whipped out the PSP to wait in line at the post office (for a lousy 30 minutes!) to mail a package. But we were surprised when we started playing while standing in line at Best Buy (to get a Sandisk 512MB Memory Stick Pro Duo for a whopping $130) and got no attention, either (though we were only in line for about 10 minutes). The checkout droids didn’t say anything either. But when we took the PSP to the mall for a little tour (just outside a game shop), it was a different story. Within a few minutes a bunch of kids who looked to be aged 10 to 12 were asking questions about it, mainly where we got ours from and how much. (Kids these days must be on a different allowance scale than when we were kids, because when we said it would be just $200 come March or so, they were all over it and said they were sure that they’d get one.) Within 10 minutes we had gathered a small crowd of ten, all drooling over the gorgeous screen. With the Nintendo DS anyone looking over your shoulder may have a hard time to see what’s going on, while the PSP is also a watch-while-I-play kind of system, and the people that were looking over our shoulders at the mall didn’t have any problem seeing what was going on. We didn’t stay too long, fearing a mob scene as people started calling their friends over. ..lol.. Endret 30. mars 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Mar 29, 2005 12:04:00 NO OSLO THE ADDRESS IS IN A REMOTE AREA AND DELIVERIES ARE NOT MADE DAILY Vil dette si at de bare sender UPS-pakeer til kolvereid e gang i uka? en gang i måneden? 2 ganger i året? BLir litt provosert at pakken bare ligger der jeg! Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Bestilte samme pakken som deg i går, Feonar. I morgen har jeg den i posten. Gleder meg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Mar 29, 2005 13:53:00 NO OSLO THE RECEIVER REQUESTED A HOLD FOR A FUTURE DELIVERY DATE. UPS WILL ATTEMPT DELIVERY ON DATE REQUESTED Mar 28, 2005 09:19:00 NO GARDERMOEN UPS INTERNAL ACTIVITY CODE;SCHEDULED FOR DELIVERY TODAY Mar 28, 2005 07:47:04 NO GARDERMOEN IMPORT SCAN Mar 23, 2005 23:34:41 DE KOELN (COLOGNE) HUB SCAN Mar 22, 2005 20:22:41 HK CHEK LAP KOK HUB SCAN Mar 22, 2005 19:18:38 HK KWAI CHUNG PICKUP SCAN Mar 22, 2005 02:34:18 HK BILLING INFORMATION RECEIVED Argh! Når får jeg min PSP? lurer på det samme: UPS tracking data Date Time Country City Status Mar 29, 2005 14:30:00 NO OSLO THE RECEIVER REQUESTED A HOLD FOR A FUTURE DELIVERY DATE. UPS WILL ATTEMPT DELIVERY ON DATE REQUESTED Mar 28, 2005 09:24:00 NO GARDERMOEN UPS INTERNAL ACTIVITY CODE;SCHEDULED FOR DELIVERY TODAY Mar 28, 2005 07:53:06 NO GARDERMOEN IMPORT SCAN Mar 23, 2005 23:39:57 DE KOELN (COLOGNE) HUB SCAN Mar 22, 2005 20:20:06 HK CHEK LAP KOK HUB SCAN Mar 22, 2005 19:18:38 HK KWAI CHUNG PICKUP SCAN Mar 22, 2005 02:45:39 HK BILLING INFORMATION RECEIVED Jeg fikk min i dag Din er nok like rundt hjørnet! Endret 30. mars 2005 av fargoth Lenke til kommentar
andreas1990 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei Sjekk denne linken http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305798 Blir det super digg eller??? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei Sjekk denne linken http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305798 Blir det super digg eller??? Jo, men altså, kjøpe nettleser på egen UMD disk! Kommer jeg nok aldri til å gjøre! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Muligens dere har noko å glede dere till no. EA has confirmed that PC RTS series Command & Conquer is to wage strategy war on PSP. An EA representative is said to have revealed all in an interview with CNN that both the original C&C game and classic C&C: Red Alert are planned for Sony's handheld. "I'm pretty sure the fans will be excited to hear that Command & Conquer, and Command & Conquer Red Alert will be making appearances on PSP," the EA rep stated. They added: "We don't have a firm release date, but the games will have to be totally revamped for PSP's UMD architecture. Nonetheless, expect the Command & Conquer franchise to make its move on PSP within this year." Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Hei Sjekk denne linken http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305798 Blir det super digg eller??? Jo, men altså, kjøpe nettleser på egen UMD disk! Kommer jeg nok aldri til å gjøre! hvis de tar betalt for det er det forjævlig.. det skulle følge med i korea.. jeg trodde de kunne bare bygge det inn i firmware oppgradering jeg ?? det bør da gå fint, en browser og litt annet snacks tar ikke mer enn noen mb.. ellers så kunne de hatt det så man kunne laste det ned og ha det på minnekortet.. men på en egen umd ?? zefler: Endret 30. mars 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Men når de legger det på en UMD så er det verre for folk og bare "skaffe" seg. Om de legger det inn i formwaret tar det ikke mange dagene før hele verden sitter og koser seg, men de surfer via PSP-en sin Trenger du minnekort? Sjekk ut dette! Vi trenger så mange som mulig Endret 30. mars 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg