Teds Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Mappen for bilder skal hete "PHOTO" og mappen for musikk skal hete "MUSIC". Programmet som er enklest å bruke ved overføring av DvD kan være pspvideo9 og for å få DvDer over på maskinen kan du bruke DvDShrink. Kom til å tenke på så har vi en slik guide på hjemmesiden vår, SisteStopp.com Denne guiden er helt sinnsyk komplisert og gjennomført og man får et utrolig bra bilde ut av det. Programmet som er brukt er Xvid4PSP etter ønske fra SisteStopp forumet. Du finner den her: http://www.sistestopp.com/news.php?id=139 Håper den kommer til nytte og jeg garanterer et bra bilde med den overføringen fra DvD til PSP. Skulle det være noen spørsmål så får du legge dem igjen på SisteStopp.com forumet. Lykke til! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 AnaXyd du som vet alt om PSP, hvordan får jeg kopiert DVD-filmene mine til PSPen? Og hvilket program bruker du for å overføre musikk/MP3, bilder og slik til PSPen? Prøvde å legge ett bilde rett på minnekortet men det fant ikke PSPen da jeg gikk inn på bilder i menyen ;p 8910189[/snapback] Nå er det fryktelig lenge siden jeg drev med DVD konvertering o.l til PSP.. Det var da firmware 2.0 var den nyeste, og da støttet ikke PSP'en så mange videoformater. Men jeg har kommet litt over den perioden hvor jeg ville se film på PSP'n.. Blir litt for liten skjerm for meg da.. Men PSPVideo9 er nok å anbefale, da dette var meget bra den gangen også! Testet forresten PSPVideo9 nå også, og det ser veldig bra ut...! Som herren over meg sier, brukes DVDShrink til å få DVD'ene over på PC'n.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Uylum2 og AnaXyd: Han skulle flashe over hele pakka, ikoner, osv. Jeg har prøvet å tatt ut batteriet, og restarte psp'en. Jeg kommer fortsatt ikke inn i recovery-menyen. Jeg trodde det ikke var mulig bricke psp'en hvis man hadde OE. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hva heter den pakka han skulle flashe over da? Følger det med en readme fil? Hvis det gjør det, kan du legge ut innholdet i den her? Tror nok at det var en pakke som var ukompitabel med den versjon av OE broren din har... Ting forandrer seg i hver firmware, og det gjelder også hvordan det ser ut inne i flashen... Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hmm.. Tror du brukte theme til 3.30/3.40 OE. Om du har OE har du fortsatt mulighet å bricke PSP'en din ja.. Det ser ut som din PSP er bricket rett og slett.. Men som AnaXyd sier, putt readme filen så vi kan lese det. Hvis du ikke klarer å fikse PSP'en din, dra til der du kjøpte og si at PSP'en ikke funker, den sluttet å fungere plutselig. Lek dum, ikke si at du flashet til PSP'en, eller brukt homebrew. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Da har jeg fått min første film fra DVD til PSP. Funket veldig bra. Kun filmen på rundt 1 time og 12 min. uten noe ekstra blei 499 MB med norsk tale. Mulig å få det enda mindre? ;p Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Da har jeg fått min første film fra DVD til PSP. Funket veldig bra. Kun filmen på rundt 1 time og 12 min. uten noe ekstra blei 499 MB med norsk tale. Mulig å få det enda mindre? ;p 8918644[/snapback] Brukte du DVD shrink og PSP Video 9? Kan du forklare litt nærmere hva du gjorde, har testet den kombinasjonen en gang men fikk det ikke til å virke Edit: Sjekker ut guiden som ble postet noen poster over meg nå, men er det noen som vet hvor små det er mulig å få filene fra DVDene? Vil ha plass til mye, men med akseptabel kvalitet. Endret 22. juni 2007 av Termometer Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ja, brukte de to programmene. I PSP video går det vel så og si ikke an å gjøre feil. I DVD Shrink var stort sett det eneste jeg gjorde å velge at den skulle lagre filmen som 1 fil, ikke 3 slik den gjorde på første forsøk og at alt skulle være norsk (tekst og eventuelt tale). Deretter valgte bort alle språk utenom norsk når man merker filmen i browse. Til slutt gikk jeg på re-author og valgte kun filmen som er den fila som er størst. Dro den over til venstre og valgte backup. Du får heller spørre mer spesifikt hvis du lurer på noe Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Bestilte nettopp en slik: https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327826 Jeg kan gi PSP'n internett med den? Hvis ikke endrer jeg bestillingen asap! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Den funker nok ikke da psp ikke har vanlig usbinngang. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 ... men PSP har da wlan. Tenkte å plugge den der i den stasjonære maskinen min og dele internett trådløst fra den til PSP'n. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Det burde vel fungere det ja. Men kan ikke garantere det. Jeg bruker trådløs router selv. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hva er nyeste OE? Jeg har 4.40 OE-A Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hva er nyeste OE? Jeg har 4.40 OE-A 8922124[/snapback] Har du?? Jeg har 3.40 OE-A. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hva er nyeste OE? Jeg har 4.40 OE-A 8922124[/snapback] Har du?? Jeg har 3.40 OE-A. 8922815[/snapback] mee too CALL TEH PAWLICE! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Pirk på typo da... Men da er det 3.40 som er nyeste.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dumt å bumpe? Jeg hadde et program som lot meg legge inn bilder i eboot filer og forandre på rekkefølgen av filene. Hva heter det programet igjen? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ja, brukte de to programmene. I PSP video går det vel så og si ikke an å gjøre feil. I DVD Shrink var stort sett det eneste jeg gjorde å velge at den skulle lagre filmen som 1 fil, ikke 3 slik den gjorde på første forsøk og at alt skulle være norsk (tekst og eventuelt tale). Deretter valgte bort alle språk utenom norsk når man merker filmen i browse. Til slutt gikk jeg på re-author og valgte kun filmen som er den fila som er størst. Dro den over til venstre og valgte backup. Du får heller spørre mer spesifikt hvis du lurer på noe 8920781[/snapback] Tror jeg skjønte det sånn delvis, prøver meg litt fram nå. Men fikk du også tekst til å fungere? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) 3.40 OE-A er den nyeste custom firmwaren ja. Gutta driver nå med 3.50 OE, og det sies at de er rundt 5 % på vei. Grunnen til at denne har tatt litt tid, er at Sony har brukt andre krypteringsmetoder, som Dark_Alex og de må finne ut av. Men uansett, jeg gleder meg til den nyeste, da det er mye bedre muligheter for kommunikasjon mellom PSP og PS3 i den nyeste firmwaren! @Thor: Du mener ikke et Hex editor program? Eller noe annet GUI basert som åpnet ebooten? Endret 22. juni 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det jeg egentlig var på utkikk etter er et program som lar meg omorganisere listen under game - memorystick slik at de brewene jeg bruker mest kommer øverst for eksempel. Altså for å omorganisere på brew listen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg