Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Har gått til anskaffelse av PSP, er veldig fornøyd med den. Har noen spørsmål. Jeg har fått den på nett, ved hjelp av trådløs ruter. I den forbindelse lurer jeg på om det er mulig å se videoklipp (web tv) på nettsider med den? Jeg har enablet både flashplayer og wma. Jeg var inne på nrk.no, men fikk ikke til å se web tv. Jeg prøvde å gå inn på mobil tv, på nrk.no, men der må man jo har 3g osv. for å se tv, noe PSP'en vel ikke har?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gleder meg til å ligge på stranda med PSPen i sommer, utgivelsen jeg gleder meg mest til er uten tvil Pro Cycling Manager 2007. Er det noen andre utgivelser evt. gamle spill jeg bør anskaffe til ferien?

8888097[/snapback]

Crush skal være bra. Vet foressten ikke hvor lurt det er å ta med seg PSP'en på stranda da :p

Lenke til kommentar
Crush skal være bra. Vet foressten ikke hvor lurt det er å ta med seg PSP'en på stranda da :p

8889844[/snapback]

Har ikke tenkt til å leke med den i sanden for å si det sånn, var bare tanken som slo meg at jeg måtte skaffe meg noen nye psp spill til ferien :tease:

Lenke til kommentar

Har funnet ut at jeg må ha dump flier fra firmware 1.0, hvor får jeg tak i de?

3. If you want to use adhoc PC connection for nethostfs access, you'll need to install the network files from firmware 1.0.

- ms0:/IRSHELL/SYSTEM/ifhanlde.prx

- ms0:/IRSHELL/SYSTEM/pspnet.prx

- ms0:/IRSHELL/SYSTEM/pspnet_apctl.prx

- ms0:/IRSHELL/SYSTEM/pspnet_inet.prx

- ms0:/IRSHELL/SYSTEM/pspnet_resolver.prx

Lenke til kommentar

Så jo greit ut dette men det har ikke noe funksjon som gjør at jeg kan kopiere direkte fra en DVD-plate/film? Bare når jeg har et ferdig bearbeidet format på PCen? Jeg ønsker som sagt å kunne se mine originale DVD-filmer på PSP... :) Gidder liksom ikke å kjøpe alle de på UMD også, og det er jo langt ifra alle som finnes på UMD.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

8889844[/snapback]

Crush er vanvittig bra! Dog man kan fort bli slukt opp av spillet å bli sittende i timesvis.

Manhunt 2 skal jo slippet 13 juli så det blir også et spill å se opp for :-)

Lenke til kommentar

Jeg tror broren min har bricket psp'en sin nå.

Han skulle flashe over et nytt theme, men når han skulle restarte psp'en sin, så starter ikke skjermen, og psp'en skrur seg av igjen.

Det store problemet er at han har 3.10 OE, og jeg kommer meg ikke inn i recovery-menyen, noen tips?

Lenke til kommentar

Hmm.. Rart.. Hvis han ikke får opp recovory menyen så tror jeg at det er brick.. Prøv å ta ut batteriet og hold power on knappen i 5 sekunder. Sett inn batteriet igjen, hold R og skru på PSP'en. Hvis han kommer inn på Recovory menyen, prøv å legg inn backupet av flash0. Hvis ikke det går så må du gjennomopptrettet til 1.5. Husker ikke hvordan man gjør det, så du får søke på Google.

Lenke til kommentar
Jeg tror broren min har bricket psp'en sin nå.

Han skulle flashe over et nytt theme, men når han skulle restarte psp'en sin, så starter ikke skjermen, og psp'en skrur seg av igjen.

Det store problemet er at han har 3.10 OE, og jeg kommer meg ikke inn i recovery-menyen, noen tips?

8907658[/snapback]

Hva er det han har flashet over? Ei full pakke med fonter, bakgrunner, ikoner, waves osv?

Det som er SVÆRT viktig når man skal flashe, er å vite 100% sikkert at det man flasher støtter firmware versjonen man har.

Har du 3.10 OE, så må du finne ut om den støtter 3.10 OE. Hvis ikke, tar du ikke sjansen. Ihvertfall ikke kopier over topmenu fila, hvis denne er til en annen versjon!

Da blir det brick.. Men det skal da bli semi-brick her da... Egentlig... Prøv det han over meg nevner, og kom tilbake her hvis det er noe mer..

Forresten, hvis dere får til å komme inn på recoverymenyen:

Last ned denne recovery fila, som dere må bruke!

Trykk her for å laste den ned [sendSpace]

Og hvis dere ikke har tatt backup av flash0, så er det en tilgjengelig her:

Backup av flash0 (KUN FOR 3.10 OE-A)

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...