Bromlexl Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Folk frå forumet her har fått han relativt fort. Høres bra ut. Da sitter jeg nok med en PSP relativt snart. Men på en annen side så er alt relativt Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har du døde pixler på PSP din? Her er kva sony har sagt; The Sony rep suggested that PSP owners who encounter the pixel issue should try the device "for a week or two" to see if it continues to bother them. "If you find the spots are interfering with gameplay/video viewing during this period, we will support the various elements of [the PSP] warranty," the rep said. Each PSP comes with a one-year limited warranty, which is on page 125 of the PSP manual. If a PSP is "determined to be defective" by SCEA, the company will see to the "repair or replacement of this product [the PSP] with a new or refurbished product at SCEA's option." ..hvorfor kom du plutselig med dette og hvilken sammenheng? Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 får min psp imorgen!! gleder meg Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har du døde pixler på PSP din? Her er kva sony har sagt; The Sony rep suggested that PSP owners who encounter the pixel issue should try the device "for a week or two" to see if it continues to bother them. "If you find the spots are interfering with gameplay/video viewing during this period, we will support the various elements of [the PSP] warranty," the rep said. Each PSP comes with a one-year limited warranty, which is on page 125 of the PSP manual. If a PSP is "determined to be defective" by SCEA, the company will see to the "repair or replacement of this product [the PSP] with a new or refurbished product at SCEA's option." ..hvorfor kom du plutselig med dette og hvilken sammenheng? Ehm. Eg kom over det på internett kanskje kva ellers? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 jaha..nei, jeg bare lurte på hvorfor du kom med dette og om det var noe relevant til noe jeg ikke hadde fått med meg Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 får min psp imorgen!! gleder meg gratulerer! du har mye å glede deg til Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 får min psp imorgen!! gleder meg Jeg også! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 PSP ser kul ut. PSP eller nintendo DS ? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 PSP ser kul ut. PSP eller nintendo DS ? Kommmer vel an på hva du ser etter! Men altså, det skal mye til for at DS egner seg bedre for deg enn PSP'n gjør! Hvis ikke du må ha touchscreen da! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 PSP ser kul ut. PSP eller nintendo DS ? Lurer på hva 99% kommer til å svare, iogmed at dette er den "Den store PSP tråden" Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 godt poeng fargoth. ikke lag noe ut av dette, å legg mitt innleg: PSP ser kul ut. PSP eller nintendo DS ? dødt for diskjuson, og forsett denne tråden som vanlig Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 diskusjon lagt død men hvis du ville ha diskutert dette, så ville jeg ha tittet her først! Lenke til kommentar
Inja Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kan jo spille over internet ved å koble psp til pcen med wireless netverkskort.xlink kai ordner servere osv. Skal ikke være så vanskelig å spille mot andre i norge da. Men da må man skaffe trådløs netverkkort til pcen og sørger for at den vil virke fint med pspen. her er en test av batteriet IGN har gjort: http://psp.ign.com/articles/574/574557p1.html?fromint=1 Liste over spill som kan spilles på Xlink Kai: Ai series Go Ai series Mahjong Ai series shogi Ape escape acedemics Armed core Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower Dokodemo Issho Lumines Mahjong Fight Club Minna no Golf Need For Speed Underground Rivals Puyo Pop Fever Rengoku: Tower of Purgatory Ridge Racer Untold Legends Wipeout Pure Leste den er testen nå! SÅ at man liksom kunne kjøre heavy, low m.m UMD. Hva vil dette si? Også ett litt flaut spørsmål Hvordan adjuste brightness? Husker at jeg stillte ned til laveste første gang mens jeg ladet, men nå finner jeg ikke fram til hva man måtte trykke på! Heavy vil si at dem testet maskinen på et spill som trenger å bli lest ganske ofte av maskinen. low: at disken ikke blir brukt så ofte. da forstår du kanskje. brightness knappen ligger nederst til høyre på maskinen. man kan velge 3 instillinger når man bruker batteriet. kobler du til laderen så kan du velge en høyere lys nivå. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kan jo spille over internet ved å koble psp til pcen med wireless netverkskort.xlink kai ordner servere osv. Skal ikke være så vanskelig å spille mot andre i norge da. Men da må man skaffe trådløs netverkkort til pcen og sørger for at den vil virke fint med pspen. her er en test av batteriet IGN har gjort: http://psp.ign.com/articles/574/574557p1.html?fromint=1 Liste over spill som kan spilles på Xlink Kai: Ai series Go Ai series Mahjong Ai series shogi Ape escape acedemics Armed core Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower Dokodemo Issho Lumines Mahjong Fight Club Minna no Golf Need For Speed Underground Rivals Puyo Pop Fever Rengoku: Tower of Purgatory Ridge Racer Untold Legends Wipeout Pure Leste den er testen nå! SÅ at man liksom kunne kjøre heavy, low m.m UMD. Hva vil dette si? Også ett litt flaut spørsmål Hvordan adjuste brightness? Husker at jeg stillte ned til laveste første gang mens jeg ladet, men nå finner jeg ikke fram til hva man måtte trykke på! Heavy vil si at dem testet maskinen på et spill som trenger å bli lest ganske ofte av maskinen. low: at disken ikke blir brukt så ofte. da forstår du kanskje. brightness knappen ligger nederst til høyre på maskinen. man kan velge 3 instillinger når man bruker batteriet. kobler du til laderen så kan du velge en høyere lys nivå. Hvilken knapp er så det, nederst til høyre?AV og på knapp? Lenke til kommentar
Inja Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 den knappen til venstre for tone knappen. den har en rund sirkel på den. Høyre for PSP merket Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 den er vel heller formet som en skjerm fordi du justerer skjerm brightnessen.. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 den knappen til venstre for tone knappen.den har en rund sirkel på den. Høyre for PSP merket Hehe, har aldri tenkt over at den knappen var for å justere lys, tenkte det var noe med å justere skjermformat jeg da! Men takk for hjelpen! Men dere, når får jeg pakken min? UPS tracking data Date Time Country City Status Mar 29, 2005 12:04:00 NO OSLO THE ADDRESS IS IN A REMOTE AREA AND DELIVERIES ARE NOT MADE DAILY Mar 29, 2005 06:44:31 NO OSLO OUT FOR DELIVERY Mar 29, 2005 06:43:31 NO OSLO IMPORT SCAN Mar 26, 2005 00:04:23 DE KOELN (COLOGNE) HUB SCAN Mar 24, 2005 20:31:11 HK CHEK LAP KOK HUB SCAN Mar 24, 2005 04:05:56 HK BILLING INFORMATION RECEIVED Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 tøbbi hvor lenge etter du bestilte gikk det før de sendte den ut og du fikk et tracking nummer. Bestilte min igår, Og de holder endå på med prepering order. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 tøbbi hvor lenge etter du bestilte gikk det før de sendte den ut og du fikk et tracking nummer. Bestilte min igår, Og de holder endå på med prepering order. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Tok vel enn, 6-8 timer! Betalte med visa jeg da! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Mar 25, 2005 10:05 P.M. KOELN (COLOGNE), DE ARRIVAL SCAN 9:41 P.M. ROISSY, PARIS, FR ARRIVAL SCAN 8:44 A.M. PHILADELPHIA, PA, US DEPARTURE SCAN 6:59 A.M. PHILADELPHIA, PA, US ARRIVAL SCAN 5:23 A.M. LOUISVILLE, KY, US DEPARTURE SCAN Mar 24, 2005 2:59 P.M. LOUISVILLE, KY, US DEPARTURE SCAN Mar 23, 2005 10:44 P.M. US BILLING INFORMATION RECEIVED 10:03 P.M. LOUISVILLE, KY, US PICKUP SCAN Ohwee!! Untold Legends på vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg