Benbels Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Oppgradere til en av de nyere versjonene da, så nedgradere og oppgradere til OE.. 8596377[/snapback] Han har TA-082 hk og da må man ha v2.80 for å nedgradere. Endret 12. mai 2007 av Baby B Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Oppgradere til en av de nyere versjonene da, så nedgradere og oppgradere til OE.. 8596377[/snapback] Han har TA-082 hk og da må man ha v2.80 for å nedgradere. 8596824[/snapback] Jaja da er det vel fint lite jeg kan gjør enda.. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Da bytter du den innat. Kjøper en anna eller en brukt. Er dekslet litt slitt så får du nytt orginalt for 250 kr. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Ser at denne har blitt flyttet tilbake til konsolldelen av forumet ja, der den hører hjemme. Jaja, håper denne for fortsette å leve et langt liv videre her da Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Noen som noen formening om hvor vanskelig det er å finne tak i en nedgraderbar utgave av PSP i disse dager? Eller eventuelt også hvor jeg kan regne med å finne tak i en? Er det noe jeg kan gjøre for å øke sjansene mine, slik som å finne en eller annen lite populær bundle som sansynligvis har ligget lenge i butikk eller noe slikt? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Altså det ligger jo en del ute på qxl og finn, men denna butikken har nye psp`er også med 1.5 og andre versjoner som er nedgraderbare. Litt stive priser kanskje. Playstationshop.no Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei! Jeg bruker Allok video to psp converter til og converter filmer. Men jeg har et lite problem. Når jeg begyner og convertere en film så sier programet at det er ferdig men når jeg går inn på mappen der filmen har blitt lagret så er den bare på 0 byte. What to do? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Er det noen som vet om det noensinne vil komme en downgrader til fw 2.81 og ondskapens HK? Endret 20. mai 2007 av TiduZ Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei! Jeg bruker Allok video to psp converter til og converter filmer. Men jeg har et lite problem. Når jeg begyner og convertere en film så sier programet at det er ferdig men når jeg går inn på mappen der filmen har blitt lagret så er den bare på 0 byte. What to do? 8641927[/snapback] Les innlegget mitt, i den tråden du lagde Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nettopp fått en japansk PSP i posten, men med japansk strømkabel (den fra adapteret til stikkontakten). Kan jeg erstatte denne med en norsk kabel og plugge den i stikkontakten? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nettopp fått en japansk PSP i posten, men med japansk strømkabel (den fra adapteret til stikkontakten). Kan jeg erstatte denne med en norsk kabel og plugge den i stikkontakten? 8683375[/snapback] En venn av meg kjøpte en japansk psp, men han kjøpte bare en sånn overgang fra japansk uttak til vanlig norsk stikkontakt. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hei! Jeg oppdaterte til 3.40 OE-a for litt siden og da glemte jeg og ta backup av orginal flash0 filene så jeg lurer på om noen kunne sende meg dem?? Hvis det er lovlig?!?!? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Har 0 pixel feil på min! Men har lest at det finnes programmer som rette opp i pixelfeilene da. Trodde videoen med blinkende farger var eneste måten å rette opp "stuck" pixler med? Leste litt lengere bak i tråden at det finnes en video som kanskje fikser død pixler, så jeg lurer på om noen vet om et sted der jeg finner den videon? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nettopp fått en japansk PSP i posten, men med japansk strømkabel (den fra adapteret til stikkontakten). Kan jeg erstatte denne med en norsk kabel og plugge den i stikkontakten? 8683375[/snapback] kan også bare ta ledningen fra eventuelt PS1 eller PS2, det jeg gjorde iallefall Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Nettopp fått en japansk PSP i posten, men med japansk strømkabel (den fra adapteret til stikkontakten). Kan jeg erstatte denne med en norsk kabel og plugge den i stikkontakten? 8683375[/snapback] kan også bare ta ledningen fra eventuelt PS1 eller PS2, det jeg gjorde iallefall 8685995[/snapback] Ja, ikke noe problem. De har (for det meste) samme strømsystem som oss (lik volt/hertz) Fyr på! Gjorde det med riskokern jeg kjøpte i Filippinene Lenke til kommentar
kilik Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Ok, da er jeg i gang. PSP-en kom med firmware 3.10 OE-A. Er den bra eller bør man oppgradere/nedgradere hvis man skal kjøre homebrew etc.? Og hvordan er det når man kjører spill med ny, innebygget firmware. Kan PSP-en plutselig bli oppgradert uten at man takker ja til det? Endret 26. mai 2007 av kilik Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ok, da er jeg i gang. PSP-en kom med firmware 3.10 OE-A. Er den bra eller bør man oppgradere/nedgradere hvis man skal kjøre homebrew etc.? Og hvordan er det når man kjører spill med ny, innebygget firmware. Kan PSP-en plutselig bli oppgradert uten at man takker ja til det? 8705304[/snapback] Du bør oppdatere til 3.40 OE-A. Da har du fler muligheter enn med 3.10 OE-A. Og ja, den støtter alt av homebrew. Les mer her:pspnett.comDu vil alltid bli spurt om å oppdatere før du får oppdatert. Så dette er noe du velger selv. Men noe du skal være forsiktig med er " network update"- ikonet som befinner seg ved settings i XMB'en (menyen) Da oppdaterer den automatisk til nyeste originale software fra sony. Og da mister du jo alle mulighetene. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Noen som har vært borti error 80020321? Får dette hver gang jeg prøver å starte et spill. Spillet vises som preview og ser ut til å starte, men så går skjermen i svart og jeg får den feilmeldingen. Hører snakk om at man må ha en UMD i PSP-en? Er dette tilfellet? Endret 26. mai 2007 av kilik Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Noen som har vært borti error 80020321? Får dette hver gang jeg prøver å starte et spill. Spillet vises som preview og ser ut til å starte, men så går skjermen i svart og jeg får den feilmeldingen.Hører snakk om at man må ha en UMD i PSP-en? Er dette tilfellet? 8707001[/snapback] Med Custom Firmware skal det være et mode som sier: "No UMD" under recovery-menyen. (Hold inne "R"-knappen mens du skrur på psp'en) Men jeg har alltid brukt å ha en UMD disk i. Jeg regner med at du snakker en ISO-backup av ditt eget spill? Det er ikke lov til å snakke om piratkopiering her på forumet. (Antar jeg ) Endret 26. mai 2007 av Liquidgum Lenke til kommentar
WarrickUnited Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hvor lenge må man lade PSP-en første gang før man kan bruke den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg