Dragon Hunter Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hva har PSP å stille opp med mot Nintendo DS Lite... Lurer kun fordi jeg lurer på hva jeg bør kjøpe... 7578397[/snapback] Du kan se filmer, høre på musikk, se på bilder og ikke minst surfe på nettet. Det kommer også kamera (som også har mikrofon) og GPS til PSP. I tillegg kan man også spille PS1-spill på PSP med den integrerte emulatoren. PSP har også mye, mye heftigere HW enn DS. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Noen som vet om det går ann å få "egen radio" på GTA Vice City Stories? Sånn som på Liberty Stories? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Av spill kan jeg anbefale:Collectic - Finn trådløse nettverk, få brikker til en slags tre på råd per nettverk du finner. Nyskapende og moro i by om du liker å være ute mens du spiller. PSP Pool - Simpelt biljardspill. Veldig avhengighetsskapende, iallefall for min del. Kan spille 2player. Luminex er også morsomt de første gangene, selv gikk jeg lei etter en stund. Program: Wifi Sniffer - Finner trådløse nettverk og sier om de er krypterte eller ei. Finner også de aktuelle macadressene. Lagrer de i en tekstfil. PSP Radio Afkim - IM klient Liste over høyt aktede homebrew 7593901[/snapback] Ok. Takk for tips. Skal testes ut i nærmeste fremtid. Noen flere som har noen tips til ting jeg kan trenge? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ok. Takk for tips. Skal testes ut i nærmeste fremtid. Noen flere som har noen tips til ting jeg kan trenge? 7645359[/snapback] Jeg kan anbefale et spill som jeg liker veldig godt: Dark Dungeons! Det er et førstepersons skytespill, som jeg synes er veldig bra til å være homebrew! Det eneste som er dumt er at det er litt rar styring... Men det vender du deg fort til! Men... Anbefales! Lenke til kommentar
royale Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) nevermind, fikk til devhook etter mye hoaxing. Endret 11. januar 2007 av royale Lenke til kommentar
k-nut Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Kan hende dette er besvart en eller annen gang, men jeg fant ikke ut noe fornuftig med søkefunksjonen. Min PSP har nå firmware 2.71 etter at jeg leste at denne lett kunne "neddateres" til 1.5. Dette fikk jeg ikke til, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg lastet ned diverse demoer som trenger 3.xx, men som jeg har forstått så bør jeg ikke gjøre dette for å kunne kjøre "hjemmebrygg"-programvare. Er det noen som kan vise meg hvilken firmware og software jeg bør bruke for å kunne kjøre mest mulig? mvh, Knut Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 aah, da er endelig PSPen min skikkelig også ;D Fikk som nevnt PSP i julegave av min forlovede, helsikes glad Uansett, det var FW 2.00 på den, men jeg ville spille NFS Carbon, så oppgraderte til 2.80.. Så ville jeg ha homebrew, så fikk nedgradert til 1.5 med en slik EasyDowngrader.. Så opp til 3.03OE og så 3.03OE-B.. Så nå har man det beste av begge verdener Helt hekta på Super Mario World nå! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Noen som vet hvordan jeg kan se flash på PSP'en? newgrounds.com/psp Lenke til kommentar
LasH Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Heisann. Hva heter mappen jeg lager når jeg skal legge filmer,bilder, mp3 osv? Takk Endret 18. februar 2007 av LasH Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Heisann. Hva heter mappen jeg lager når jeg skal legge filmer,bilder, mp3 osv? Takk 7971271[/snapback] Dette er mappestrukturen på en PSP: + PSP | - COMMON | + GAME | | - UPDATE | - SAVEDATA | - SYSTEM + MUSIC + PICTURE + VIDEO All musikken legger du under "music", alle bildene i "picture" og alle videoer under "video".. Hvis du ikke har mappene der, så er det bare å lage dem.. DE Lenke til kommentar
exenpipp Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Heisann. Hva heter mappen jeg lager når jeg skal legge filmer,bilder, mp3 osv? Takk 7971271[/snapback] Dette er mappestrukturen på en PSP: + PSP | - COMMON | + GAME | | - UPDATE | - SAVEDATA | - SYSTEM + MUSIC + PICTURE + VIDEO All musikken legger du under "music", alle bildene i "picture" og alle videoer under "video".. Hvis du ikke har mappene der, så er det bare å lage dem.. DE 7971546[/snapback] Hei, jeg har prøvd å lage mappen video, fordi den ikke var der, men når jeg lager mappen og putter en video med filen mp4 oppi så viser ikke PSPen at det har kommet noen film i PSPen og dermed kan jeg ikke vise den. Hvorfor skjer dette!? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei, jeg har prøvd å lage mappen video, fordi den ikke var der, men når jeg lager mappen og putter en video med filen mp4 oppi så viser ikke PSPen at det har kommet noen film i PSPen og dermed kan jeg ikke vise den. Hvorfor skjer dette!? 7972097[/snapback] Hvilken firmware har du? Gikk ut ifra du hadde 2.80+ Det har litt å si skjønner du, og istedet for å forklare her, så linker jeg deg hit: http://www.xtremepsp.com/faqs.php Her står det du trenger å vite, hvordan du legger opp mappestrukturen din. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Da gjenoppstod PSPAvisen (nok en gang) ... Besøk www.pspavisen.com Endret 21. februar 2007 av CAT0 Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Får timeout jeg, men da er det nok i orden snart! Endelig sier jeg, venta lenge på at den kom opp igjen Takk! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvordan er det med Custom Firmware og homebrew? Står jo på det meste av homebrew at det er laget for 1.00 eller 1.50, vil ikke disse fungere med custom firmware? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Joda, det funker det.. Jeg for eksempel, kjører 3.03OE-C, da har jeg ei mappe som heter GAME150, der legger jeg spill og homebrew som krever 1.5 og lignende.. GAME til 1.00 spill/homebrew.. Fungerer utmerket Lenke til kommentar
combatkenneth Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 nå har jeg fått ps3 i hus og vil da oppdatere psp'n min, for å få kontakt med ps3. hvordan gjør jeg dette? har versjon 2.00 fra før av Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Du oppdaterer til 3.10OE, se https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...4667&s=gamer.no Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Noen som har peil på hvor jeg kan få tak i emulator som lar meg se norske filmer på min amerikanske psp ? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Noen som har peil på hvor jeg kan få tak i emulator som lar meg se norske filmer på min amerikanske psp ? 8226986[/snapback] Har slik "locationfree player" sak på firmwaren jeg kjører nå? Har ikke filmer fra hverken Norge eller Usa, så får ikke testa helt da men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg