Goliath Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) hehe, vi skulle hatt Ad Hoc-party for folk med PSP i Norge/Oslo ..Eneste spillet jeg har som er Infrastructure er Twisted Metal: Head On ..og TM serverene er heelt herpa, man blir konstant booted ut. Her er en oversikt over MP muligheter i spill Ad Hoc Ridge Racer (JAP) Wipeout Pure (US) Tony Hawk Underground2 Remix (US) NFL Street 2 Unleashed (US) Smart Bomb (US) Untold Legends: Brotherhood of the Blade (US) World Tour Soccer (US) Ape Escape: On The Loose (US) ATV Offroad Fury: Blazin' Trails (US) MLB (US) Ad Hoc/Infrastructure Twisted Metal: Head On (US) Gretzky NHL (US) Metal Gear Acid (US) NBA (US) Ridge Racer (US) Spill som kan spilles over Xlink Kai Ai series Go Ai series Mahjong Ai series shogi Ape escape acedemics Armed core Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower Dokodemo Issho Lumines Mahjong Fight Club Minna no Golf Need For Speed Underground Rivals Puyo Pop Fever Rengoku: Tower of Purgatory Ridge Racer Untold Legends Wipeout Pure (takk til Inja for denne listen) Ubekreftet/Vet ikke MEN alle disse har MP MVP Baseball (US) NBA Street Showdown (US) Need For Speed Underground Rivals (US) Rengoku: Tower of Purgatory (US) Tiger Woods PGA Tour (US) Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower (US) FIFA Soccer 2005 (US) MVP Baseball (US) Ingen multiplayermulighet Dynasty Warriors (US) Spider-Man 2 (US) (Kilde: Offisiell PSP hjemmeside, PSPCrazy.com's forum, Inja, Ohh-Noo/Go|!ath) ----- ..noen som vil tilføye lista eller info, kom med det! Gandalf, du kan gjerne putte denne oversikten på din PSP webside Endret 28. mars 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Inja Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Kan jo spille over internet ved å koble psp til pcen med wireless netverkskort. xlink kai ordner servere osv. Skal ikke være så vanskelig å spille mot andre i norge da. Men da må man skaffe trådløs netverkkort til pcen og sørger for at den vil virke fint med pspen. her er en test av batteriet IGN har gjort: http://psp.ign.com/articles/574/574557p1.html?fromint=1 Liste over spill som kan spilles på Xlink Kai: Ai series Go Ai series Mahjong Ai series shogi Ape escape acedemics Armed core Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower Dokodemo Issho Lumines Mahjong Fight Club Minna no Golf Need For Speed Underground Rivals Puyo Pop Fever Rengoku: Tower of Purgatory Ridge Racer Untold Legends Wipeout Pure Endret 28. mars 2005 av Inja Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Inja: jeg vet at man kan bruke "tunneling" med xlink kai med Xbox men man kan det med PSP? jo, når jeg tenker over det så er jo prinsippet akkurat det samme for de to. Har du noen guide for bruk av xlink kai og PSP? jeg har aldri brukt xlink kai.. Lenke til kommentar
Inja Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Inja: jeg vet at man kan bruke "tunneling" med xlink kai med Xbox men man kan det med PSP? jo, når jeg tenker over det så er jo prinsippet akkurat det samme for de to. Har du noen guide for bruk av xlink kai og PSP? jeg har aldri brukt xlink kai.. Psp funker med xlink kai: http://www.teamxlink.co.uk/forum/viewtopic...c74986148c1bb72 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Må man ha minnekort for å spille på en PSP? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 ..noen som vil tilføye lista eller info, kom med det! Gandalf, du kan gjerne putte denne oversikten på din PSP webside Ikke umulig at jeg gjør det nei (men siden har dessverre litt problemer, men jeg håper det blir fikset iløpet av uken) Forumet skal forøvrig være oppe iløpet av dagen Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Noen spørsmål: 1.Hvilken PSP verson er det som kommer til Norge? 2. Lik som US eller JAP? 3. Og er det engelsk meny på JAP PSP? Håper på svar Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Må man ha minnekort for å spille på en PSP? Nei, man trenger bare et UMD spill! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Noen spørsmål:1.Hvilken PSP verson er det som kommer til Norge? 2. Lik som US eller JAP? 3. Og er det engelsk meny på JAP PSP? Håper på svar 1.Hvilken PSP verson er det som kommer til Norge? Altså, psp'n vil være i samma region som Jap-PSP. 2. Lik som US eller JAP? Lik som JAP! 3. Og er det engelsk meny på JAP PSP? Ja, menyen ja, men spillene er for det meste japansk, litt engelsk innimellom!(Måtte bare si ifra) Snakker om JAP-UMDspill! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kan jo spille over internet ved å koble psp til pcen med wireless netverkskort.xlink kai ordner servere osv. Skal ikke være så vanskelig å spille mot andre i norge da. Men da må man skaffe trådløs netverkkort til pcen og sørger for at den vil virke fint med pspen. her er en test av batteriet IGN har gjort: http://psp.ign.com/articles/574/574557p1.html?fromint=1 Liste over spill som kan spilles på Xlink Kai: Ai series Go Ai series Mahjong Ai series shogi Ape escape acedemics Armed core Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower Dokodemo Issho Lumines Mahjong Fight Club Minna no Golf Need For Speed Underground Rivals Puyo Pop Fever Rengoku: Tower of Purgatory Ridge Racer Untold Legends Wipeout Pure Leste den er testen nå! SÅ at man liksom kunne kjøre heavy, low m.m UMD. Hva vil dette si? Også ett litt flaut spørsmål Hvordan adjuste brightness? Husker at jeg stillte ned til laveste første gang mens jeg ladet, men nå finner jeg ikke fram til hva man måtte trykke på! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Må man ha minnekort for å spille på en PSP? Nei, man trenger bare et UMD spill! Men man trenger vel et minnekort for å save da, eller? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Er det slik at spillene er sonefrie og UMD filmene har sone 1 og 2? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kom over at Digiworks. no får en nytt parti med PSP Value Pack med Ridge Racer. Vurderer å bestille en derifra i og med at jeg har lyst på Ridge Race istede for NFSU:Rivals. Men det står ikke noe med at det følger med et minnekort, bare det andre. Det står også at Både konsoll og spill er japan import. Vil det si at spillet står på japansk? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 jepp spillet er på japansk hvis det er jap import ja.. hvis det er value pack så er minnekort med men nå er det jo smartere å bestille US spill da så får du et språk du forstår.. jeg har bestilt Untold Legends US som er i Köln nå.. får det nok mandag eller tirsdag :) Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Er det slik at spillene er sonefrie og UMD filmene har sone 1 og 2? Ja Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 jepp spillet er på japansk hvis det er jap import ja.. hvis det er value pack så er minnekort med men nå er det jo smartere å bestille US spill da så får du et språk du forstår.. jeg har bestilt Untold Legends US som er i Köln nå.. får det nok mandag eller tirsdag :) Har vel strengt tatt veldig lite og si om RR er på JAP eller US Jeg har ikke hatt et eneste problem med og forstå noe som helst i mitt JAP spill iallefall Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har du døde pixler på PSP din? Her er kva sony har sagt; The Sony rep suggested that PSP owners who encounter the pixel issue should try the device "for a week or two" to see if it continues to bother them. "If you find the spots are interfering with gameplay/video viewing during this period, we will support the various elements of [the PSP] warranty," the rep said. Each PSP comes with a one-year limited warranty, which is on page 125 of the PSP manual. If a PSP is "determined to be defective" by SCEA, the company will see to the "repair or replacement of this product [the PSP] with a new or refurbished product at SCEA's option." Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 men problemet for oss med importerte PSP er at Sony sin garanti er ikke internasjonalt! Det gjelder i det landet man kjøper den i! Jeg har en død piskel på min men jeg bryr meg svært lite om den! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Jeg rekner med at jeg får en død pixel eller 2 på min. Men satser på at det ikke er noe stort problem. Så lenge den fynker fint og ikke legges stort merke til så er det ikke noe problem. Venter på pakke fra lik-sang.com ja Edit: noen som har handlet fra liksang som kan gi en ca venteperiode. Bestilte den idag. Endret 28. mars 2005 av Bromlexl Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Folk frå forumet her har fått han relativt fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg