EDB Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Finnes det noen liste over hvilke spill som krever 2.82? Er det noen andre fordeler? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Den som jeg har tenkt å kjøpe er kjøpt i august/september i år. Hva slags firmware v. kan det være snakk om da? Han som selger den vet ikke hva slags v. det er. Den selges uten lader og usb kabel for 600kr. Er det en ok pris? Er det bare for meg å kjøpe dette: laderen:http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=414470893 usboverføringskabel: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=413798298 Og så har jeg en komplett psp? Hva slags firmware v. bør jeg ikke ha om jeg er interessert i å spille nedlastede/backup filmer og spill? takker Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Bare godta det hvis det er alt helt opp til 2.71. Det blir sikkert funnet en måte å få homebrew på 2.8x-versjonene også. Så du har egentlig ikke noe å være redd for. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ok, når har jeg hentet den. Den har versjon 2.5. Måtte gi 500kr, mangler kun en usb kabel og strøm adapteret. Ellers alt med, må si meg veldig fornøyd med den prisen. Men trenger kanskje noe mere minne. Fulgte bare med den på 32mb.Hvor får man kjøpt billig minne? OG hva slags størrelse bør jeg velge? Finnes det en oversikt som forklarer om de forskjellige firmwarene. Jeg er jo ute etter å spille backup/nedlastede spill/filmer. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 gjør som jeg sa deg på pspavisen. Etter at du har downgradet til 1.50 kan du gjort oppgradere til 2.71SE-C, da får du alt fra begge verdener (1.50 homebrew, 2.71 firmware ) og muligheten for å kjøre iso/cso fra XMB. Prisguiden her på HW.no er et fint sted for å finne billigste pris på minnekort i butikk i Norge. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei! Er det noen som vet om et sted der de selger masse forskjellige PSP skins?? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Ugh, denne forsvant fra lista "mine innlegg". Kan noen "get me giong" på PSP igjen? Såvidt jeg vet har jeg mulighet for å bruke kjøre HB, men det har aldri fattet interessen helt. Bare vært borti en hel haug møk. Har FW 2.01. Hva er letteste måten å kjøre HB på for meg? (nekter å kjøre det igjennom GTA hver gang!) Noe virkelig bra HB jeg bør teste? Gode apps / morsomme spill? Ellers trenger jeg et nytt spill eller noe annen moro til PSP til jul. Den har støvet ned i lange perioder her. Tenkte jeg skulle gå til anskaffelse av Field Commander til jul. Endret 6. desember 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Ugh, denne forsvant fra lista "mine innlegg". Kan noen "get me giong" på PSP igjen? Såvidt jeg vet har jeg mulighet for å bruke kjøre HB, men det har aldri fattet interessen helt. Bare vært borti en hel haug møk. Har FW 2.01. Hva er letteste måten å kjøre HB på for meg? (nekter å kjøre det igjennom GTA hver gang!) Noe virkelig bra HB jeg bør teste? Gode apps / morsomme spill? Ellers trenger jeg et nytt spill eller noe annen moro til PSP til jul. Den har støvet ned i lange perioder her. Tenkte jeg skulle gå til anskaffelse av Field Commander til jul. 7440337[/snapback] Oppdater til 2.71, nedgrader til 1.50 og så oppdaterer du til 2.71SE-C, en custom firmware med alle mulighetene til 2.71 samt alle homebrewmulighetene til 1.50 og kan kjøre iso/cso rett fra menyen. Opp og nedgraderingsguide til 1.50 Custom firmware 2.71SE-C Det har også kommet en DevHook-versjon som kjører alle Sonyfirmwares opp til 3.02 Devhook 0.51 pakke Endret 6. desember 2006 av CAT0 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Ok, dermed vet jeg hvordan jeg skal få mulighet til å kjøre hjemmebrent. - Takk! Problemet er vel heller; hva skal jeg kjøre? Bruke PSP'en som fjernkontroll til TV'er hadde vært morsomt, er det mulig? Skulle gjerne hatt en Putty klient, FTP klient, MSN m.m. Trenger noe som kan motivere meg til å gjøre dette med PSP'en min. Endret 6. desember 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Storet Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hei. Har oppgradert min psp til 3.01 etter jeg gjorde dette satte jeg inn colin mcrae. Spillet startet ikke, fant ikke noe umd start i menyene heller. Der var et "loading" greier nede i høyre hjørne. men det kom ikke lenger, prøvde med flere forsjellige spill men til ingen nytte. I dag oppgraderte jeg til 3.02 men samme skjedde her. Hva skal jeg gjøre? Tips? Pspen her ikke brukte men en noen få timer. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Om jeg har customfirmware 2.71, trenger jeg DevHook da? Om spillene ikke krever mer enn FW 2.71 mener jeg. Virker tungvint for meg å måtte bruke Devhook for å spille spillene mine. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 @-Teddy- Du trenger ikke bruke devhook på 2.71SE. Sjekk også ut iR Shell, den har mange av egenskapene du ønsker. For MSN bruk http://www.e-messenger.net, den skal fungere i nettleseren. @Storet Reklamer på PSPen din og ikke oppdater til en ny og utestet firmware i fremtiden. Har ikke firmwaren noe du har lyst på så ikke oppdater!(!!) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har fått mye hjelp fra CAT0 ikveld med å sette opp PSP'en min til 2.71SE-C. ( ) Nå virker det, og jeg kan bruke PSP'en som fjernkontroll til TV'en. Har vel egentlig ikke behovet, men du så moro! Har tittet på diverse spill, og lurer på hvordan jeg skal få de til å virke. PSPGolf trenger Luaplayer? Hvordan setter jeg opp dette? Prøve å legge inn snake (http://www.pspavisen.com/filer/index.php?act=view&id=378), men fikk bare opp to data corrupted ikoner i XMB under game -> memory stick. Jeg er helt grønn på dette, kunne trenge litt starthjelp. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har fått installert endel spill iløpet av dagen. Noen virker tilsynelatende dårlig. Lager jeg en kobling i electris får jeg følgende feilmelding: Error: index.lua:502: attempt to call a table valuePress start to restart Irriterende, spillet virket morsomt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kan hende den er postet før, men hvertfall... Denne artikkelen på PSPAvisen.com, om en som har klart å montere to analoge stikker på sin PSP. Fantastiske greier, det må jeg si. (Video i artikkelen) Lenke til kommentar
Teds Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kan hende den er postet før, men hvertfall...Denne artikkelen på PSPAvisen.com, om en som har klart å montere to analoge stikker på sin PSP. Fantastiske greier, det må jeg si. (Video i artikkelen) 7466592[/snapback] Synd bare ikke Sony vil gi etter på slike geniale triks. Uansett, det har kommet enda en modifikasjon av doble spaker. Denne gangen integrert i kassa! Dessverre har jeg ikke hatt tid til å skrive en artikkel om dette på PSPAvisen pga. tentamen-mas... Her er i alle fall filmen: Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Da fikk jeg meg en PSP også Sitter med FW 2.80, noen mulighet for homebrew da? Eventuelt noe moro i det hele tatt? Må kjøpe meg minnekort først uansett men.. heh Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ah, fikk et gavekort på freerecordshop i går Det skal jeg bruke på LocoRoco :D Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Halla! Jeg lastet ned LocoRoco Christmas demo for litt siden, men jeg må ha versjon 3.02. Men når jeg skal oppdatere står det at jeg har den nyeste (2.71) Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
ChrissBB Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hvordan tar man koder på GTA Vices City Stories? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg