Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei.. Fikk en nintendo ds lite nå til bursdag, kjøpte da burnout legends.

Var ikke veldig fornøyd med dsn, veldig dårlig grafikk i forhold til det jeg har sett av psp.

Så jeg tenkte å bytte dsn mot psp. Lurer da på par ting.

Jeg vil spille mario osv på psp, og å nok bruke emulator. Noen som har erfaring med dette? Er det lett å få til??

+ At jeg vil forsatt ha muligheten til å spille de nyeste spille, er det mulig da å enten nedgradere og forsatt ha muligheten til å spille de nyeste spille? Eller ikke nedgradere mens forsatt kan spille hjemmebrent eller emulator?

Tenkte å bytte til psp i løpet av uka. Hadde vært fint om noen som kan dette kunne fortelle meg litt, så vet jeg hva jeg skal gjøre.

Vil altså ha psp med muligheten til å spille hjemmebrent, emulator for gamle spill og kan spille nyeste spillene.

Lenke til kommentar
hei.. Fikk en nintendo ds lite nå til bursdag, kjøpte da burnout legends.

Var ikke veldig fornøyd med dsn, veldig dårlig grafikk i forhold til det jeg har sett av psp.

Så jeg tenkte å bytte dsn mot psp. Lurer da på par ting.

Jeg vil spille mario osv på psp, og å nok bruke emulator. Noen som har erfaring med dette? Er det lett å få til??

+ At jeg vil forsatt ha muligheten til å spille de nyeste spille, er det mulig da å enten nedgradere og forsatt ha muligheten til å spille de nyeste spille? Eller ikke nedgradere mens forsatt kan spille hjemmebrent eller emulator?

Tenkte å bytte til psp i løpet av uka. Hadde vært fint om noen som kan dette kunne fortelle meg litt, så vet jeg hva jeg skal gjøre.

Vil altså ha psp med muligheten til å spille hjemmebrent, emulator for gamle spill og kan spille nyeste spillene.

6988998[/snapback]

Spm 1. Når du mener Mario så kan man både spille NES, SNES og begrenset mulighet N64-versjoner av Mario spill. Man har også Mario Wars som også har blitt portet til PSP. Om det er vanskelig kommer helt ann på. Leser du readme og følger guider skal det ikke være noe problem.

Spm 2. Du har muligheter for å spille alle nyere spill selv om du nedgraderer gjennom å emulere firmware gjennom Devhook.

Edit: Tunnel, hva er det du skal bestille derfra?

Endret av Teds
Lenke til kommentar

Problemet er at de ikke har det på lager.

Jeg så at de hadde det på Playstationshop.no så jeg bestilte derfra for to uker siden, men jeg klaget over at jeg ikke hadde fått varen etter en uke. Og de svarte at det stod feil på siden dems, så de hadde det ikke på lager men skulle få det på torsdag (i går). Så fikk jeg ny mail i dag om at de ikke fikk det før om en ukes tid, og da er det likesågreit å bestille en annen plass.

Du vet ikke om noen annen plass som selger? som er seriøse.

Lenke til kommentar

Betaling er enklest med Paypal;)

Frakt er noe høy, kommer an på hva du handler, anbefaler deg og leite litt etter billigste selger både på frakt og pris på varen.

Husk at over 200kr så må det momset, men det mange selgere gjør som med minnekort og slikt er og sette prisen på kortet til 2$ og frakten med det resterende så slipper du og betale moms siden du ikke betaler mere enn 2$ for varen:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...