Lanka Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 ALLE basic pack er ta-082, og da ka ndu ikke downgrade til 1.5. Bare noe å tenke på. 6897318[/snapback] Vil det si Value Pack også? :S Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 I realiteten har det ikke så mye å si om du har en TA-082 eller ikke fordi de har akkurat de samme mulighetene nå. Begge har lik mulighet for å kjøre homebrew (også Devhook) i kernel-mode. Lenke til kommentar
wæng Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 hei.. Fikk en nintendo ds lite nå til bursdag, kjøpte da burnout legends. Var ikke veldig fornøyd med dsn, veldig dårlig grafikk i forhold til det jeg har sett av psp. Så jeg tenkte å bytte dsn mot psp. Lurer da på par ting. Jeg vil spille mario osv på psp, og å nok bruke emulator. Noen som har erfaring med dette? Er det lett å få til?? + At jeg vil forsatt ha muligheten til å spille de nyeste spille, er det mulig da å enten nedgradere og forsatt ha muligheten til å spille de nyeste spille? Eller ikke nedgradere mens forsatt kan spille hjemmebrent eller emulator? Tenkte å bytte til psp i løpet av uka. Hadde vært fint om noen som kan dette kunne fortelle meg litt, så vet jeg hva jeg skal gjøre. Vil altså ha psp med muligheten til å spille hjemmebrent, emulator for gamle spill og kan spille nyeste spillene. Lenke til kommentar
tunnel Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er det noen som har bestilt noe herfra? http://www.divineo.com/cgi-bin/div-us/index.html Lurer på hvor lang tid det tar før man får det man har bestilt osv. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) hei.. Fikk en nintendo ds lite nå til bursdag, kjøpte da burnout legends.Var ikke veldig fornøyd med dsn, veldig dårlig grafikk i forhold til det jeg har sett av psp. Så jeg tenkte å bytte dsn mot psp. Lurer da på par ting. Jeg vil spille mario osv på psp, og å nok bruke emulator. Noen som har erfaring med dette? Er det lett å få til?? + At jeg vil forsatt ha muligheten til å spille de nyeste spille, er det mulig da å enten nedgradere og forsatt ha muligheten til å spille de nyeste spille? Eller ikke nedgradere mens forsatt kan spille hjemmebrent eller emulator? Tenkte å bytte til psp i løpet av uka. Hadde vært fint om noen som kan dette kunne fortelle meg litt, så vet jeg hva jeg skal gjøre. Vil altså ha psp med muligheten til å spille hjemmebrent, emulator for gamle spill og kan spille nyeste spillene. 6988998[/snapback] Spm 1. Når du mener Mario så kan man både spille NES, SNES og begrenset mulighet N64-versjoner av Mario spill. Man har også Mario Wars som også har blitt portet til PSP. Om det er vanskelig kommer helt ann på. Leser du readme og følger guider skal det ikke være noe problem. Spm 2. Du har muligheter for å spille alle nyere spill selv om du nedgraderer gjennom å emulere firmware gjennom Devhook. Edit: Tunnel, hva er det du skal bestille derfra? Endret 6. oktober 2006 av Teds Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe Tekken, men vet ikke helt, når man ikke kan spille online. Lenke til kommentar
tunnel Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Skal bestille nytt display: http://www.divineo.cn/cgi-bin/div-cn/psp-tft Lenke til kommentar
Teds Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Skal bestille nytt display: http://www.divineo.cn/cgi-bin/div-cn/psp-tft 7016359[/snapback] Ahha! Nå har jeg ikke bestilt fra denne siden før, men på Digistore.no vet jeg de selger disse displayene. Har handlet fra disse før og fikk varen. LINK Lenke til kommentar
Itw Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hjelper vel lite når de ikke har den på lager da:( Å har ikke digistore fått en del dårlige kritikk i det siste for manglende svar på mail, og suport? Lenke til kommentar
tunnel Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Problemet er at de ikke har det på lager. Jeg så at de hadde det på Playstationshop.no så jeg bestilte derfra for to uker siden, men jeg klaget over at jeg ikke hadde fått varen etter en uke. Og de svarte at det stod feil på siden dems, så de hadde det ikke på lager men skulle få det på torsdag (i går). Så fikk jeg ny mail i dag om at de ikke fikk det før om en ukes tid, og da er det likesågreit å bestille en annen plass. Du vet ikke om noen annen plass som selger? som er seriøse. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Arrgh! Ja da er vi like langt... Det beste da er å satse på en utenlandsk internettbutikk eller eBay. Selv ville jeg satset på eBay, billigst og mest sannsynlig så er det minst ventetid. Kanskje du får litt inspirasjon av å lesedette. Denne for eksempel. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ville også gått for Ebay.com Antagelig den beste "nettbutikken" alt er så billig at man kan jo ikke la være å kjøpe noe der Lenke til kommentar
tunnel Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har lest den "artikkelen". Men da hadde jeg allerede blitt kjent med innmaten på psp'en fra før. Vurdere å satse på eBay, ja. Men hvordan er det med betaling og frakt da? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Betaling er enklest med Paypal;) Frakt er noe høy, kommer an på hva du handler, anbefaler deg og leite litt etter billigste selger både på frakt og pris på varen. Husk at over 200kr så må det momset, men det mange selgere gjør som med minnekort og slikt er og sette prisen på kortet til 2$ og frakten med det resterende så slipper du og betale moms siden du ikke betaler mere enn 2$ for varen:) Lenke til kommentar
tunnel Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Den her koster under 200 link Såvidt jeg har forstått. Hva vil Paypal si? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Sett at et spill fungerer på 2.00, vil det da også fungere på 2.71? Det jeg egentlig lurer på da er om 2.71 er bakoverkompitabel slik at den spiller alle spill opp til 2.71. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Sett at et spill fungerer på 2.00, vil det da også fungere på 2.71?Det jeg egentlig lurer på da er om 2.71 er bakoverkompitabel slik at den spiller alle spill opp til 2.71. 7022634[/snapback] Ja selfølgelig. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg skal legge inn en musikkvideo (MPEG) inn på PSP'en, men jeg finner ikke ut av hvor mappa skal ligge og hva den skal hete... Det eneste som er der er PSP->SYSTEM Har fw 2.81 Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvis du ikke har no særlig på memorysticken fra før, så kan du bare formatere den fra pspen. Husk å ta backup av saves osv. da Da kommer mappesystemet slik som det skal være Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det funka... Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg