EDB Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Hvor kan jeg få en 4gb-minnebrikke billigst? Edit: Prisguide er en fin ting. Endret 10. september 2006 av EDB Lenke til kommentar
EDB Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Blir en liten dobbelt-post, men må få denne oppover. Har kjøpt meg en psp nå. Gav 1000,- for den, grei pris det? Noen programmer jeg leter etter er: IRC-klient FTP-klient FTPD (FTP-server) Putty Radmin (eller lignende program) En god webbrowser MSN En god mediaplayer Og anbefal gjerne andre progs som er gode å ha. Lenke til kommentar
tunnel Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hallo! Jeg lurer på om det er mulig å bytte display på min psp uten at jeg sender den inn på noe verksted? Eller eventuelt hva det ville koste å få det bytte der? For displayet mitt har, bokstavlig talt, knust. Det er ikke en skramme på selve psp'en, men displayet er knust innvendig. Dere skjønner sikkert Mange lurer sikkert på hvorfor jeg ikke tar det på forsikringa (?). Det er fordi den er så stygg at det koster 3000 i egenandel for å få ny! Og da er det mye billigere å kjøpe og montere det her Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hallo!Jeg lurer på om det er mulig å bytte display på min psp uten at jeg sender den inn på noe verksted? Eller eventuelt hva det ville koste å få det bytte der? For displayet mitt har, bokstavlig talt, knust. Det er ikke en skramme på selve psp'en, men displayet er knust innvendig. Dere skjønner sikkert Mange lurer sikkert på hvorfor jeg ikke tar det på forsikringa (?). Det er fordi den er så stygg at det koster 3000 i egenandel for å få ny! Og da er det mye billigere å kjøpe og montere det her Noen som vet? 6845644[/snapback] du kan bytte selv ja, men ville nok kjøpt den et billigere sted! denne: http://www.divineo.cn/cgi-bin/div-cn/psp-tft hvis backlight greia fortsatt virker, denne: http://www.divineo.cn/cgi-bin/div-cn/psp-tftbl hvis backlighten er ødelagt også. bare 5 dollar i porto derfra, så det blir betydelig billigere! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Noen som har link til en guide for å få homebrew til å fungere på en psp eller gidder å si hva som må til? Sitter nå på en PSP FW 2.6 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Noen som har link til en guide for å få homebrew til å fungere på en psp eller gidder å si hva som må til?Sitter nå på en PSP FW 2.6 6849400[/snapback] Du burde tenke på å downgrade, da får du mye mer muligheter enn FW 2.6. Les her om downgrading. Så leser du her om FW 1.5 Ellers vil jeg anbefale deg å søke litt rundt på forumet om dette, siden det har blitt spurt om dette utallige ganger. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kan man downgrade fra 2.71 til 1.5 uten å ha GTA? Lenke til kommentar
tunnel Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hallo!Jeg lurer på om det er mulig å bytte display på min psp uten at jeg sender den inn på noe verksted? Eller eventuelt hva det ville koste å få det bytte der? For displayet mitt har, bokstavlig talt, knust. Det er ikke en skramme på selve psp'en, men displayet er knust innvendig. Dere skjønner sikkert Mange lurer sikkert på hvorfor jeg ikke tar det på forsikringa (?). Det er fordi den er så stygg at det koster 3000 i egenandel for å få ny! Og da er det mye billigere å kjøpe og montere det her Noen som vet? 6845644[/snapback] du kan bytte selv ja, men ville nok kjøpt den et billigere sted! denne: http://www.divineo.cn/cgi-bin/div-cn/psp-tft hvis backlight greia fortsatt virker, denne: http://www.divineo.cn/cgi-bin/div-cn/psp-tftbl hvis backlighten er ødelagt også. bare 5 dollar i porto derfra, så det blir betydelig billigere! 6845927[/snapback] Takk for raskt svar Det lyser fortsatt i skjermen, så jeg tror ikke jeg trenger den med backlight. Er det vanskelig å bytte? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Kan man downgrade fra 2.71 til 1.5 uten å ha GTA? 6850106[/snapback] Etter hva jeg har hørt, ja. Mener det kjøres under .tif-exploiten. Endret 12. september 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Teds Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kan man downgrade fra 2.71 til 1.5 uten å ha GTA? 6850106[/snapback] Etter hva jeg har hørt, ja. Mener det kjøres under .tif-exploiten. 6850343[/snapback] Her er en link til hvordan det gjøres: LINK Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Nå kan dere med firmware 2.80 på PSP begynne å spille de første primitive ikke-flashspillene på PSP. Det første er Tetris, det andre er Pong har også blitt utviklet. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Mener du av typen java? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Nei, av typen tiff. Lenke til kommentar
royale Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Expert reklamere for noen 1gb brikker til 199 kr, men funker disse på PSP, eller er det bare for kamera? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hvis det er memory stick duo fungerer den på psp. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Lurte på om det er mulig og lage MP4 format uten og måtte dele de større filene opp... Bruker PSP Movie Creator, men de kan bare ta opp 5-10 minutt elns... Er det noen programmer hvor man kan ta opp så lenge man vil? Takk. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Bruk opensource programmer super.. Det fungerer flott Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Hei. Noen som vet om en bra veske/bag å ha psp i? Jeg ser litt på den her PSP Carring case men jeg vet ikke hvor jeg kan kjøpe den. Endret 16. september 2006 av Baby B Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Hei. Noen som vet om en bra veske/bag å ha psp i? Jeg ser litt på den her PSP Carring case men jeg vet ikke hvor jeg kan kjøpe den. 6872860[/snapback] Toys'R'Us er forhandler, og de har vi jo i Norge også, http://www.toys.no (krever flash, noe vi ikke har på 64bit linux enda, så jeg fikk ikke sjekket om de faktisk har den) Endret 16. september 2006 av CAT0 Lenke til kommentar
EDB Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Lurte på om det er mulig og lage MP4 format uten og måtte dele de større filene opp... Bruker PSP Movie Creator, men de kan bare ta opp 5-10 minutt elns... Er det noen programmer hvor man kan ta opp så lenge man vil? Takk. 6864344[/snapback] PSP Video 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg