Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Gleder meg som en unge her,får US psp'en min på onsdag + Need for Speed : Rivals & Wipeout Pure.

 

Får vel prøve å få tak i et 1gb mspd kort og.

 

Noen som er lei RR her,som vurderer å selge?

 

Blir morro å sitte på toget å se på Lost f.eks.

 

Noen andre her som sitter med US versionen for hånden allerede?

 

miracl

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kommer psp i Juni? Lei av å vente nå :mad:

Det er vel ikke bestemt noe lanseringsdato for Europa enda!

Men altså, regner vel med at salget til USA kommer til å bli høyere enn forventet!

Noe som fører til at dere ikke får psp'n under juletreet i år, noe som egentlig ikke burde skje!

Lenke til kommentar
Gleder meg som en unge her,får US psp'en min på onsdag + Need for Speed : Rivals & Wipeout Pure.

 

Får vel prøve å få tak i et 1gb mspd kort og.

 

Noen som er lei RR her,som vurderer å selge?

 

Blir morro å sitte på toget å se på Lost f.eks.

 

Noen andre her som sitter med US versionen for hånden allerede?

 

miracl

Jeg har nettopp bestilt en psp fra Canada. Vet ikke når den kommer. Men den kommer med Wipeout pure og Ridge Racer(som jeg forøvrigt elsker, Likte best Rage Racer.) Skal også få tak i et 1gb minnekort fra komplett.

 

Ja det blir dritbra å se serier som lost, simpson, pretender osv på toget. For å ikke snakke om å spille på toget. Må jo være så überkult at det knapt går an.

 

Håper at ikke tollen og momsen stikker av med alle pengene mine. hmf

 

jaja. Håper nesten at PSPen ikke kommer til norge før september. Slik at jeg ikke angrer på at jeg kjøpte den fra de over fjorden.

 

(venter og venter :whistle: )

Lenke til kommentar
kommer psp i Juni? Lei av å vente nå :mad:

Det er vel ikke bestemt noe lanseringsdato for Europa enda!

Men altså, regner vel med at salget til USA kommer til å bli høyere enn forventet!

Noe som fører til at dere ikke får psp'n under juletreet i år, noe som egentlig ikke burde skje!

Tror ikke de må vente til neste år før de får den her til lands. Men at etterspørselen på PSP er stort og at sony har begrenset utvalg er nok en faktor ja. Men tror ikke sony har noen problemer med å produsere mer pga at de selges ut. Må være et selskaps drøm.

 

Føler nesten at når DSen kom så var det neste genrasjons håndholdte.

Men nå som PSPen kommer så føler jeg at den tar enda en genrasjon opp. Den har så mye mer en DS. Det eneste som DS/Nintendo fanatikerne har å ta opp er at det er en anderledes spillopplevelse. Det stemmer. Men for meg virker PSP som å være en bedre spillopplevelse. Og ikke minst en bedre multimediaopplevelse.

 

I've made my choice and Im happy with that :yes:

Lenke til kommentar

Bromlexl: Hvorfor skulle du angre på at du kjøper den fra canada?

 

For å være helt erlig,så tror jeg ikke det spiller noen rolle hvor i verden man kjøper en psp,den kommer til å bli hacka før eller senere,og da kan man velge regioner på ting som man vil uansett.

 

Får min us psp på onsdag,gleder meg,har aldri prøvd den på ordentlig,så er spent,lurt å få folk man kjenner til å kjøpe med,så slipper man moms og alt det der :p

 

Les det intervjuet her med en hos sony: http://www.gamespot.com/news/2005/03/24/ne...rd_psp_headline

Så ser man fort at europa ikker på toppen av prioriterings lista.

 

"Our initial goal was to get all three markets out by Christmas. It was obvious that that just couldn't be done, but I think we got off to a great start in Japan. We'll clearly get off to a great start in North America, and as much as I would selfishly like everybody to focus on North America, I realize that we're very strong in Europe, and we need to get those guys rolling in fairly short order too. I think Japan has had to sacrifice to some degree for North America and down the road we'll have to sacrifice to some degree for Europe, but that's a testament to the worldwide success."

Lenke til kommentar

miracl: Tror ikke jeg nevte at jeg angret på at jeg kjøpte den fra Canada. Prisen var gunstig og let's face it. Du kjøper ikke filmer når du kan laste dem ned og smacke dem inn på minnekortet. Spesielt siden jeg ikke betaler 200spenn for å se den på den lille skjermen. Da kjøper jeg heller dvden og laster ned til pspen.

 

Men det hadde vert bra med en venn der som kunne tatt med/sendt til mg. Men staten betaler teknisk sett for pspen og på sett og vis momsen. Så det er nesten som jeg får den. Takket være et fint stipend :D

 

Får bare håpe at posten leverer raskt. (loooongshot)

Lenke til kommentar

vel, ikke helt mpeg/divx men mpeg4 som gir veldig god kvalitet! Eneste nedtur med dette formatet er at du kan ikke smecke filmene rett på minnekortet men må konvertere filmene til mpeg4, noe som er egentlig ikke noe problem i heletatt..

 

--------------

 

kan vi diskutere mer PSP-hw/sw relaterte ting enn akkurat hvor man får billigst PSP og slikt? kanskje en som har bestilt fra Lik-Sang kan opprette en post med bestilling, brukervennlighet, betalinger og generelt efaring med Lik-Sang? kanskje den kan bli en sticky også?! heller ta en slik diskusjon der enn her?!

 

Dette er seff bare et forslag fra min side og JA, dette er en PSP-post men 90% av emnet handler jo om hvor/hvordan/når man skal skaffe PSP!

Lenke til kommentar
hva gjør dere med strøm? jo, plugger kontakten du får i en adapter (fra flate poler til runde) og plugger den ene til veggen og den andre til PSP! Batteriet varierer på bruksområde men PSP har en veldig god indikator med prosent og tid igjen.

 

Jeg har 1GB MSPD som kostet meg litt over tusingen. Igjen, mengden med MP3 kommer helt an på kvalitet med det er jo en uskreven regel at èn mp3 sang ~ 3.5MB.

Joda, ingen grunn til å være nebbete anngående strømspørsmålet mitt du ;) For vet nemlig at du kan få en USB sak som du kobler til pcen for å lade den og, så kunne jo hende noen sverget til det. Var vanskelig å få tak i adapter? Er vel flate poler her i statene så må vel skaffe meg en slik da jeg kommer hjem.

 

Men, si hvis jeg lader opp batteriet fult før flyturen hjem, hvor mange timer tror du jeg ca burde belage meg på spilling? Tar 12 gode timer, har en god time med laptoppen og da. :thumbup:

Batteriet tror jeg varer 4-5 timer med spilling :yes:

Batteri levetiden er avhengig av hvor mye man bruker UMD disken, på spill hvor den brukes lite som lumines kan batteriet vare opp til 8 timer.

mens på f.eks Ridge Racer som bruker disken mye varer batteriet i 3-4 timer.

Ved bruk av minne brikken varer batteriet opp til 8-9 timer hvis man spiller musikk og har skjermen av.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...