Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minne korta fra Ebay.com fungerer utmerket, har hatt ett av mine i et halvtår uten noen problemer!

Har sikkert kjøpt 6 minnekort i fra forskjellige selgere til venner og kjente og ikke noen av dem har det vært problemer med.

Så tror nok dere bare er litt for skeptiske...

Ingenvits og betale over det dobbelte for noe som fungerer like bra og med like mye lagringsplass;)

Lenke til kommentar

Ok, hvordan innstalerer jeg devhook da? Har du en guide til devhook 0.45? helst norsk.

EDIT:

Fant en guide og der sto det at jeg trengte FW 2,6 og 2.71. Jeg lastet ned 2.71, men da jeg skulle laste ned 2.6 sto det at det var en nord amerikansk fw. Jeg har en japansk psp. Hva nå?

Endret av St.Matias
Lenke til kommentar
Btw, I hvilken mappe plasserer jeg bilder på 1.50?

6585530[/snapback]

Skal tro om ikke det er en folder under PSP som heter PHOTO :)

Dersom du ønsker å ha bildet frem på eks. et emulert image som 2.71 på Devhook, må du passe på at du legger det inn når du har 2.71 fremme.

Lenke til kommentar

Jeg må forresten benytte anledningen til å anbefale Pimpstreamer for de som ikke har forsøkt den før..

Du har et lite program liggende i bakgrunnen på PC'en som fungerer som server og et på PSP'en (1.5)..

Stream film trådløst hvor du vil i heimen. Kanon.. Jeg skulle gjerne se den game and watch greia til Nintendo få til noe slikt. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...