Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NÅ har jeg et problem. Spurte om noe ang. PImpstream i går, men fikk ikke svar. Nå har jeg fiksa det nett problemet, men nå kommer det bare current file directory '' '' eller noe sånt. Og etter noen sekunder i den modusen så slår psp'en seg av.

HJEEEEEEEEEEEEEEEELP?

Endret av St.Matias
Lenke til kommentar
Men nå har jeg lyst til å prøve noen GBC homebrews. Jeg har sett litt rundt på pspupdates, men det var så mange å velge mellom. Gidder noen anbefale en god emulator + slenge opp en side med masse spill til emulatoren.

6521605[/snapback]

Denne er god. :)

Roms er det som nevnt ovenfor ikke lov til å diskutere, i følge forumets retningslinjer.

Lenke til kommentar
Mener du en slags PSP 2?

6525347[/snapback]

Ja, noe slikt. Det er en stund siden jeg hørte det da.

6525462[/snapback]

Bare en myte. Myten gikk ut på at Sony skulle stoppe produksjonen av PSP, for så å gi den en oppfølger med 70 GB harddisk, ingen medieformat, og spill-nedlasting som fungerte omtrent som Steam. Hvem diktet opp dette? PS-faboys, selvfølgelig, de samme som tror at PS3 kommer til å ligge lysår forran 360.

Det er flere store titler som er annonsert til PSP, så at den får noen oppfølger med det første er tvilsomt. Vil tro at det først står noen oppfølger for døren når PSP-spillene får grafikk på nivå med Black, Tourist Trophy, og Shadow of the Colossus.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...