Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Dumpen inkludert i hva? I Final Auto greia?

6423697[/snapback]

Ah, jeg tror ikke det, fila ble erstatta og nå er ikke dumpen inkludert.

6423709[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke noe av hva de mener på pspnett.com.. Står jo om masse mapper jeg ikke har..

6423722[/snapback]

Filene er nå fikset. Last ned på nytt du :)

6423781[/snapback]

 

Yay, thank you :)

Btw, eier du Pspnett.com eller no?

6423858[/snapback]

Nei, men er moderator og har skrivd 2 artikler :p

 

 

Eloader, brukte du en .exe fil?

Da starter du gta(å nei, ikke si du ikke har gta?)

og "load game"

"Eloader bock"< load it up.

Trykk yes

press på DownDater elns.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dumpen inkludert i hva? I Final Auto greia?

6423697[/snapback]

Ah, jeg tror ikke det, fila ble erstatta og nå er ikke dumpen inkludert.

6423709[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke noe av hva de mener på pspnett.com.. Står jo om masse mapper jeg ikke har..

6423722[/snapback]

Filene er nå fikset. Last ned på nytt du :)

6423781[/snapback]

 

Yay, thank you :)

Btw, eier du Pspnett.com eller no?

6423858[/snapback]

 

Fant ut selv hvordan jeg gjode det ^^

Sitter bare og venter på at den skal restarte seg. Men på filmen dere har på siden så skal den blinke på siden.. Det gjør ikke min?

Lenke til kommentar
Bah.. Den har stått i 10 min nå. Så psp'en min er nok død...

 

EDIT: 20 min og forsatt død..

6423976[/snapback]

Kjipe saker. :(

Du får gå til anskaffelse av Undiluted Platinum, eller gå til butikken, og si at den "plutselig" ikke ville starte.. :ermm:

6424720[/snapback]

Nei, si at du skulle oppdatere pspen. Også bare stoppa den.

6424809[/snapback]

 

Kjøpte fra komplett da..

Lenke til kommentar
downdatere'n er laaangt mer interesang enn en kjip snake emulator.

Ikke for oss med PSP-1000. :mrgreen:

6432602[/snapback]

jo, snake er et kjipt nokia 3210 spill.

6432645[/snapback]

Vi med PSP-1000 har mer nytte av det, enn den nye downgraderen..

Og selv om du ikke du ser gleden i homebrew-spill, så betyr ikke det at ingen andre gjør det. :)

Lenke til kommentar
downdatere'n er laaangt mer interesang enn en kjip snake emulator.

Ikke for oss med PSP-1000. :mrgreen:

6432602[/snapback]

jo, snake er et kjipt nokia 3210 spill.

6432645[/snapback]

Vi med PSP-1000 har mer nytte av det, enn den nye downgraderen..

Og selv om du ikke du ser gleden i homebrew-spill, så betyr ikke det at ingen andre gjør det. :)

6432779[/snapback]

jo det er av interesse for dere, siden dere hadde psp'r som var verdt mye mer enn oss med fw 2.01+ og oppover så vis dere skulle selge deres fikk dere mye mer enn oss med fw 2.01+ hadde fått, nå som det kryr av fw 1.50 synker dermed prisen for en psp med fw 1.50 og dermed har dere tapt penger vis du skjønner hva jeg mener hehe. :)

Lenke til kommentar
jo det er av interesse for dere, siden dere hadde psp'r som var verdt mye mer enn oss med fw 2.01+ og oppover så vis dere skulle selge deres fikk dere mye mer enn oss med fw 2.01+ hadde fått, nå som det kryr av fw 1.50 synker dermed prisen for en psp med fw 1.50 og dermed har dere tapt penger vis du skjønner hva jeg mener hehe. :)

6433022[/snapback]

Prisen synker som døde fluer :D

Lenke til kommentar

Nå fant jeg nettopp et par relativt billige PSP-er på finn.no, og tenkte jeg skulle gå til anskaffelse av en. Homebrew og emulatorer er 90% av grunnen til at jeg har lyst på en, så da blir det nedgradering til 1.50. Det jeg lurer på, er om det Vorpal opplevde er utbredt. Betaler jeg 1500kr for noe som antageligvis vil resultere i en død PSP, eller er dette en brukerfeil?

Lenke til kommentar
Nå fant jeg nettopp et par relativt billige PSP-er på finn.no, og tenkte jeg skulle gå til anskaffelse av en. Homebrew og emulatorer er 90% av grunnen til at jeg har lyst på en, så da blir det nedgradering til 1.50. Det jeg lurer på, er om det Vorpal opplevde er utbredt. Betaler jeg 1500kr for noe som antageligvis vil resultere i en død PSP, eller er dette en brukerfeil?

6433703[/snapback]

Det er utrolig mange som har hatt suksess..

Men du må sjekke om du får TA-082 hovedkort, da kan du ikke downgrade..

på en poll på att annet forum så hadde 400+ greid og downgrade, og 27 elns faila, sikker brukefeil.

 

Men husk denne downgraderen er ganske ny, kan skje uten videre, je ghar vertfall nedgradert min(og maaaaange som har rapportert suksess på fora og IRC)

edit: er vel cirka 1% sjanse for brick.

Denne guiden har alt du trenger, inkludert dumpen.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
jo det er av interesse for dere, siden dere hadde psp'r som var verdt mye mer enn oss med fw 2.01+ og oppover så vis dere skulle selge deres fikk dere mye mer enn oss med fw 2.01+ hadde fått, nå som det kryr av fw 1.50 synker dermed prisen for en psp med fw 1.50 og dermed har dere tapt penger vis du skjønner hva jeg mener hehe. :)

Vi med PSP-1000 ville uansett selge med tap, på grunn av den stive prisen import fra Japan medførte. :)

Kan ikke si jeg har vurdert å selge min PSP uansett, så for meg er det ikke annet en god nyhet for dere andre, at dere endelig kan få ta del i homebrew-eventyret.

Lenke til kommentar
jo det er av interesse for dere, siden dere hadde psp'r som var verdt mye mer enn oss med fw 2.01+ og oppover så vis dere skulle selge deres fikk dere mye mer enn oss med fw 2.01+ hadde fått, nå som det kryr av fw 1.50 synker dermed prisen for en psp med fw 1.50 og dermed har dere tapt penger vis du skjønner hva jeg mener hehe. :)

Vi med PSP-1000 ville uansett selge med tap, på grunn av den stive prisen import fra Japan medførte. :)

Kan ikke si jeg har vurdert å selge min PSP uansett, så for meg er det ikke annet en god nyhet for dere andre, at dere endelig kan få ta del i homebrew-eventyret.

6433889[/snapback]

Pluss nå blir det sikkert flere gode homebrew.(kernel mode for de fleste ikkesant..)

Lenke til kommentar
Pluss nå blir det sikkert flere gode homebrew.(kernel mode for de fleste ikkesant..)

Det kommer ikke til å minke på homebrew-fronten med det første iallefall. :D

Om det vil bli produsert mer på grunn av dette gjenstår jo å se, men jeg tviler på at det vil bli en markant økning, utover det vi ser per i dag.

Lenke til kommentar
Pluss nå blir det sikkert flere gode homebrew.(kernel mode for de fleste ikkesant..)

Det kommer ikke til å minke på homebrew-fronten med det første iallefall. :D

Om det vil bli produsert mer på grunn av dette gjenstår jo å se, men jeg tviler på at det vil bli en markant økning, utover det vi ser per i dag.

6434238[/snapback]

Tja, håper flere folk begynner med C, sånn at vi slipper alle disse lua spillene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...