Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Men det er teit at man trenger 50mb plass på minnekortet. Standard har 32mb og jeg har ikke kjøpt nytt. Det andre kortet jeg har er til min mobil og det skal jeg ha i sommerferien. Får vel kjøpe meg et på 2gb på lefdal til 699,-  (internettpris).

6419011[/snapback]

32mb er akkurat for lite til filene under downgradingen.

 

 

..Få se deg lage en downgrader som funker bedre!

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ikke negativt ment, det var bare det at jeg var skuffa over at JEG ikke har noe annet enn minekortet på 32mb til min PSP. Kanskje lett å misforstå hva jeg mente?

 

EDIT: det kommer vel nye downgradere som fungerer bedre, tar mindre plass og er mer stabile de neste dagene/ukene. Det er jo bare lagt ut beta 0.5 til nå.

Endret av St.Matias
Lenke til kommentar
Det var ikke negativt ment, det var bare det at jeg var skuffa over at JEG ikke har noe annet enn minekortet på 32mb til min PSP. Kanskje lett å misforstå hva jeg mente?

 

EDIT: det kommer vel nye downgradere som fungerer bedre, tar mindre plass og er mer stabile de neste dagene/ukene. Det er jo bare lagt ut beta 0.5 til nå.

6419051[/snapback]

Du må LIKEVEL ha større ms.

Eneste forbedringen er vel at den ikke skal bricke, og kanskje støtte TA-82(men der er 1.5 IPLen svartelista).

Lenke til kommentar
Det var ikke negativt ment, det var bare det at jeg var skuffa over at JEG ikke har noe annet enn minekortet på 32mb til min PSP. Kanskje lett å misforstå hva jeg mente?

 

EDIT: det kommer vel nye downgradere som fungerer bedre, tar mindre plass og er mer stabile de neste dagene/ukene. Det er jo bare lagt ut beta 0.5 til nå.

6419051[/snapback]

Du må LIKEVEL ha større ms.

Eneste forbedringen er vel at den ikke skal bricke, og kanskje støtte TA-82(men der er 1.5 IPLen svartelista).

6419557[/snapback]

Jeg tok feil, nå kan du bruke 32mb sticken.

 

De fjerna loggene ;)

Lenke til kommentar

Okey, på siden står det at jeg trenger en mappe som heter "DOWNDATER" og "DownDater".. Alt jeg fikk når jeg lastet ned "Downdater Final Auto" var en mappe som heter "DOWNDATER FINAL AUTO EBOOT".. Kan noen forklare dette bedere?

Endret av Vorpal
Lenke til kommentar
Okey, på siden står det at jeg trenger en mappe som heter "DOWNDATER" og "DownDater".. Alt jeg fikk når jeg lastet ned "Downdater Final Auto" var en mappe som heter "DOWNDATER FINAL AUTO EBOOT".. Kan noen forklare dette bedere?

6423585[/snapback]

http://pspnett.com/index.php?subaction=sho...t_from=&ucat=2&

 

 

DOWNDATE(mappa) i root, DownDate(mappa) i psp/game.

edit: har du 1.5 dump?

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Okey, på siden står det at jeg trenger en mappe som heter "DOWNDATER" og "DownDater".. Alt jeg fikk når jeg lastet ned "Downdater Final Auto" var en mappe som heter "DOWNDATER FINAL AUTO EBOOT".. Kan noen forklare dette bedere?

6423585[/snapback]

http://pspnett.com/index.php?subaction=sho...t_from=&ucat=2&

 

 

DOWNDATE(mappa) i root, DownDate(mappa) i psp/game.

edit: har du 1.5 dump?

6423637[/snapback]

 

Read my post again..

EDIT: 1.5 dump?

Endret av Vorpal
Lenke til kommentar
Hmm.. Nå fant jeg ut at jeg trenger passord til Downdater mappa..

6423641[/snapback]

I_Use_It_At_My_Own_Risk

 

edit: hvor lasta du ned fila?

6423652[/snapback]

 

Herfra. Men jeg forstår forsatt ikke noe her :dontgetit:

 

EDIT: Obtain the 1.50 update EBOOT and put it in /PSP/GAME/UPDATE in your memstick... Ingen ting i Ebloader zip filen min som heter "1.50 update EBOOT"?

Endret av Vorpal
Lenke til kommentar
Dumpen inkludert i hva? I Final Auto greia?

6423697[/snapback]

Ah, jeg tror ikke det, fila ble erstatta og nå er ikke dumpen inkludert.

6423709[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke noe av hva de mener på pspnett.com.. Står jo om masse mapper jeg ikke har..

6423722[/snapback]

Filene er nå fikset. Last ned på nytt du :)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Dumpen inkludert i hva? I Final Auto greia?

6423697[/snapback]

Ah, jeg tror ikke det, fila ble erstatta og nå er ikke dumpen inkludert.

6423709[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke noe av hva de mener på pspnett.com.. Står jo om masse mapper jeg ikke har..

6423722[/snapback]

Filene er nå fikset. Last ned på nytt du :)

6423781[/snapback]

 

Yay, thank you :)

Btw, eier du Pspnett.com eller no?

Endret av Vorpal
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...