Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp GTA så får du 7 i en:)

Og Fanjita har gjort fremgang med Eboot loadern til 2.01-2.6 og da kommer du til og trenge gta så like greit først som sist;)

Er vell 6 eller 7spill som du kan spille gjennom GTA allerde, så ville nokk satsa på GTA.

Lenke til kommentar
Dersom noen sliter med den vanlige medieavspilleren på PSPen så kan jeg anbefale PMP Mod! Kan hentes rett ned fra Simbla.no her, da websiden til utvikleren ikke ser ut til å fungere helt bra (mye trafikk, kanskje? ;)).

5493740[/snapback]

Har ikke fått sjangs til å prøve det ut enda(orker ikke å nedgradere) Men det ser meget bra ut ja :)

Lenke til kommentar
Dersom noen sliter med den vanlige medieavspilleren på PSPen så kan jeg anbefale PMP Mod! Kan hentes rett ned fra Simbla.no her, da websiden til utvikleren ikke ser ut til å fungere helt bra (mye trafikk, kanskje? ;)).

5493740[/snapback]

Hvilke videofiler spiller den? maks oppløsning?

Lenke til kommentar

http://ask-leo.com/where_can_i_get_a_psp_downgrade.html

http://news.zdnet.com/2100-1009_22-5890154.html

About downgraders:

"In fact, they're cleverly disguised trojan horses, programs that are actually written to destroy your PSP unit. If you run one of these downgrade applications, it'll actually remove some key files from your PSP and render it inoperable, which would definitely ruin your day."

Interesting... Lurer på om disse karene er imot homebrew eller noe sånt. :whistle:

Jeg lo hvertfall godt!

Lenke til kommentar

For de som ikke har fått det med seg, vi har EBOOT loader til 2.01 og 2.5 nå. Den heter eLoader.

Greia er at jeg bruker spillene som er verifisert til å virke med den men etter ca 30 sekunder - 1min så skrur bare PSP'en seg av. Hvorfor? :confused:

Jeg har 2.01

Lenke til kommentar

// glem det. Jeg installerte hb som ikke virket med loaderen, trodde alt på GTA_WORKING siden funket men så spotta jeg plutselig en liste med "Working? Yes/No/Partial" jeg hadde installert noen med N.

*slettet av myself* (ulovlig visstnok)

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Eloadern virker knall bra, har spilt mest snes roms og går som det suser, vell og merke med 333mhz på psp'n

Billigst gå på qxl.no og spill til psp'n der så finner du en som heter gudnav der som selger nye spill fra usa.

Bestilte selv mitt gta spill gjennom han, + rindge racer, kjapp levering faktisk og ingen moms/toll!

Anbefales:)

Sjekk også ut signaturen min for mere nyheter om psp:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...