Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, ikke så stor fan av tennisspill.. :p

Har tenkt litt på SSX, og metal gear ac!d. Men etter det jeg har skjønt, så styrer man spillet med kort? :ermm:

5439230[/snapback]

Metal Gear ligger i skuffen sammen med Star Wars og World Tour soccer, for å si det på den måten. ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor lager ikke noen en downgrader for oss 2.01+ folk? Nå som de kan kjøre HB på de skjønner jeg ikke at det kan være noe forferdelig stort problem å lage en downgrader også. Skjønner at det er tidkrevende osv men allikevel da. Har ikke hørt noen rykter om at det er noen som holder på med å lage det engang

PSPavisen funker ikke her heller.

5433555[/snapback]

Man kunne kjøre homebrews lenge på 1.5 og 2.0 før det kom downgrader. Det viktigste blir vel å finne en downgrader til 2.6, for at folk kan oppgradere til det også ned igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Problemet er at man ikke før kjørt kernel filer eller noe sånt, derfor funker bare slike små "homebrew" ting, ikke downgrader eller fastloader f.eks. på 2.01 og oppover.

Lenke til kommentar
Hvorfor lager ikke noen en downgrader for oss 2.01+ folk? Nå som de kan kjøre HB på de skjønner jeg ikke at det kan være noe forferdelig stort problem å lage en downgrader også. Skjønner at det er tidkrevende osv men allikevel da. Har ikke hørt noen rykter om at det er noen som holder på med å lage det engang

PSPavisen funker ikke her heller.

5433555[/snapback]

Man kunne kjøre homebrews lenge på 1.5 og 2.0 før det kom downgrader. Det viktigste blir vel å finne en downgrader til 2.6, for at folk kan oppgradere til det også ned igjen.

5439394[/snapback]

Grunnen er vel at det ikke er funnet noe exploit som kan brukes til å downgrade 2.01 + enda. GTA exploitet er KUN i user-mode. Skal man kunne downgrade må man ha tilgang til kernel. Men det kommer en EBOOT-loader til 2.01 og 2.50 ganske så snart. Anbefaler å lese masse innpå pspupdates.qj.net.

Er selv 2.01 bruker og leser fast innpå pspupdates mange ganger om dagen.

EDIT: Oi, Øyvind kom før meg.. Sånn går det når man trykker på "Svar nå" Og svarer ikke på lenge.. :p

EDIT 2: BTW Øyvind, trodde du hadde solgt PSP'en din jeg. Hvordan kan det ha seg at du følger med på PSP-fronten?

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
:D Så du husker det ja. Men det har egentlig ikke skjedd så mye nytt siden jeg solgte min, men så følger jeg jo litt med også da. Tenkte jeg skulle se hvor lang tid det tok før de fikk kjørt GTA:LC iso'n, men det har jo ikke skjedd enda. :p
Lenke til kommentar
Grunnen er vel at det ikke er funnet noe exploit som kan brukes til å downgrade 2.01 + enda. GTA exploitet er KUN i user-mode. Skal man kunne downgrade må man ha tilgang til kernel. Men det kommer en EBOOT-loader til 2.01 og 2.50 ganske så snart. Anbefaler å lese masse innpå pspupdates.qj.net.

Er selv 2.01 bruker og leser fast innpå pspupdates mange ganger om dagen.

5439445[/snapback]

Feil, 2.0 har IKKE tilgang til kernel mode, men man kan fortsatt nedgradere ;)

eboot loader har IKKE tilgang til KERNEL mode heller, noe som gjør at programmer som fastloader IKKE fungerer.

Lenke til kommentar
Oi, takk skal du ha. Fint at noen klargjør hva som er riktig eller ei.. :)

Men da kan det jo være et litt nedgraderingshåp for de med 2.01+ da..

5442472[/snapback]

Ja, er faktisk litt overasket over at det ikke har kommet noe allerede, men det kan hende det er problemer med å avslutte spillet mens man er i user mode å fikse på firmware instillingene. Jeg tipper at innen en måned kan alle nedgradere gjennom GTA :)

Lenke til kommentar

Okey...

Sure ting med ssx...

Nå når jeg begynner å bli mer og mer skilla har jeg en tendens til og hoppe for høyt/langt, slik at jeg treffer ta/vegger som man egentlig ikke skal treffe og da miste mine poeng :mad:

En anna ting jeg blir frustrert over er når du spiller ssx legend må du starte spillet får så å finne ut om det er race eller poeng...Får så å bytte ski! :hrm:

Og når man er inne på byttemenyen så ligger liksom ikke de skia/klærene du nylig har fått rett etter de gamle, men uti og da må du liksom loade hvert enkelt plagg for å se om det er der det nye ustyret ligger...

Men eller :love: SSX OnTour

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...