Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det med folk? Merker ikke folk etterslep i det hele tatt? Jeg er ultrasensitiv på slikt. Merker godt etterslep på 12ms LCD skjerm.

 

PSP'n har tydelig etterslep. Plager meg mye i GTA: LCS, man ser et "relieff" av mannen hele tiden når man løper rundt. Allikevel står det "topp skjerm uten etterslep" i artikler om PSP'n. :confused:

 

Eller er jeg bare overfølsom? :shrug:

Lenke til kommentar
Hva er det med folk? Merker ikke folk etterslep i det hele tatt? Jeg er ultrasensitiv på slikt. Merker godt etterslep på 12ms LCD skjerm.

 

PSP'n har tydelig etterslep. Plager meg mye i GTA: LCS, man ser et "relieff" av mannen hele tiden når man løper rundt. Allikevel står det "topp skjerm uten etterslep" i artikler om PSP'n. :confused:

 

Eller er jeg bare overfølsom? :shrug:

5348059[/snapback]

Det var det første jeg også merket når jeg fikk min psp, men for å være ærlig merker jeg det ikke særlig med mindre jeg fokuserer på det. :)

Lenke til kommentar
Det var det første jeg også merket når jeg fikk min psp, men for å være ærlig merker jeg det ikke særlig med mindre jeg fokuserer på det.  :)

5348153[/snapback]

 

Hmm... I GTA:LCS merker jeg det veldig godt, det plager meg faktisk. Ganske mye og. Men i spill som Burnout osv legger jeg ikke merke til det. Vet ikke hvorfor. =S

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg Donnie Darko UMD på Bravo(en butikk på Kvadrat), men det er svarte striper oppe og nede som når du ser en widescreen-film på en 4:3 TV! Skal det være sånn?

 

Og, i manualen til PSP står det at hvis et bilde står på skjermen for lenge kan det brenne seg fast i skjermen. Vil dette kunne skje med de svarte stripene?

Lenke til kommentar
Og, i manualen til PSP står det at hvis et bilde står på skjermen for lenge kan det brenne seg fast i skjermen. Vil dette kunne skje med de svarte stripene?

5354438[/snapback]

 

Dette er farligst på plasmaskjermer. På TFT, LCD og CRT skjermer kan det skje men bildet skal stå der veldig lenge. Tror vi snakker dager / (uker?) uten annet skjermbilde.

 

Prøv å trykk på trekant og View mode elns. Om filmen er i kinoformat blir det striper oppe og nede.

Lenke til kommentar
Og, i manualen til PSP står det at hvis et bilde står på skjermen for lenge kan det brenne seg fast i skjermen. Vil dette kunne skje med de svarte stripene?

5354438[/snapback]

 

Dette er farligst på plasmaskjermer. På TFT, LCD og CRT skjermer kan det skje men bildet skal stå der veldig lenge. Tror vi snakker dager / (uker?) uten annet skjermbilde.

 

Prøv å trykk på trekant og View mode elns. Om filmen er i kinoformat blir det striper oppe og nede.

5354461[/snapback]

 

Det virker bare på videoer på minnekortet. Går ikke an å velge noe annet en "Normal" her. Btw, filmen er importert tror jeg, siden det ikke finnes undertekster.

Lenke til kommentar
Og, i manualen til PSP står det at hvis et bilde står på skjermen for lenge kan det brenne seg fast i skjermen. Vil dette kunne skje med de svarte stripene?

5354438[/snapback]

 

Dette er farligst på plasmaskjermer. På TFT, LCD og CRT skjermer kan det skje men bildet skal stå der veldig lenge. Tror vi snakker dager / (uker?) uten annet skjermbilde.

 

Prøv å trykk på trekant og View mode elns. Om filmen er i kinoformat blir det striper oppe og nede.

5354461[/snapback]

 

Det virker bare på videoer på minnekortet. Går ikke an å velge noe annet en "Normal" her. Btw, filmen er importert tror jeg, siden det ikke finnes undertekster.

5354486[/snapback]

 

Om folka ikke er forvrengte og brede i trynet får du bare leve med det. Da er filmen i kinoformat.

Lenke til kommentar
Og, i manualen til PSP står det at hvis et bilde står på skjermen for lenge kan det brenne seg fast i skjermen. Vil dette kunne skje med de svarte stripene?

5354438[/snapback]

 

Dette er farligst på plasmaskjermer. På TFT, LCD og CRT skjermer kan det skje men bildet skal stå der veldig lenge. Tror vi snakker dager / (uker?) uten annet skjermbilde.

 

Prøv å trykk på trekant og View mode elns. Om filmen er i kinoformat blir det striper oppe og nede.

5354461[/snapback]

 

Det virker bare på videoer på minnekortet. Går ikke an å velge noe annet en "Normal" her. Btw, filmen er importert tror jeg, siden det ikke finnes undertekster.

5354486[/snapback]

 

Okay. Men jeg trenger ikke bekymre meg over at de svarte stripene skal brenne seg fast?

 

Om folka ikke er forvrengte og brede i trynet får du bare leve med det. Da er filmen i kinoformat.

5354797[/snapback]

Lenke til kommentar

Tror du quota og skrev litt feil der men uansett så det du skrev.

 

Tror sjansen for at stripene skal brenne seg fast er like stor som at sjansen for at startmenyen min skal brenne seg fast på LCD skjermen min. Ganske liten. Uansett vill edu nok fått erstatning om så skulle skjedd da filmen sikkert er godkjent av Sony elns.

Lenke til kommentar

Skal ikke uttale meg for bastant nå, men jeg synes å huske at GameSpot snakket negativt om King Kong til PSP. Et av de spillene der PSP-versjonen var helt annerledes enn de andre versjonene, og mye dårligere.

 

Grunnen til at jeg ikke er bastant er at det kan ha vært et annet spill eller en Nintendo DS-versjon jeg hørte snakk om.

Lenke til kommentar
Skal ikke uttale meg for bastant nå, men jeg synes å huske at GameSpot snakket negativt om King Kong til PSP. Et av de spillene der PSP-versjonen var helt annerledes enn de andre versjonene, og mye dårligere.

 

Grunnen til at jeg ikke er bastant er at det kan ha vært et annet spill eller en Nintendo DS-versjon jeg hørte snakk om.

5359645[/snapback]

Noen anmeldelser her:

http://www.dagbladet.no/kultur/2005/12/23/453034.html

Det var visst det eneste jeg fant :dontgetit: ..

Lenke til kommentar
Skal ikke uttale meg for bastant nå, men jeg synes å huske at GameSpot snakket negativt om King Kong til PSP. Et av de spillene der PSP-versjonen var helt annerledes enn de andre versjonene, og mye dårligere.

 

Grunnen til at jeg ikke er bastant er at det kan ha vært et annet spill eller en Nintendo DS-versjon jeg hørte snakk om.

5359645[/snapback]

Noen anmeldelser her:

http://www.dagbladet.no/kultur/2005/12/23/453034.html

Det var visst det eneste jeg fant :dontgetit: ..

5359702[/snapback]

 

Slike artikler er bare synsing, og ikke fakta.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...