-Teddy- Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Hvordan får jeg ut batteriet? Endret 26. desember 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Trykker på knappen på baksiden, tar av lokket og tar ut batteriet Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jammen hvordan tar jeg ut batteriet? Det sitter jo dønn fast, må jo bruke mye makt, er det meningen da? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Den er festet på den ene siden, ta i øverst Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Skal kjøpe meg spill tenkte jeg, så har dere noen forslag? Ikke GTA, det har jeg... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Den er festet på den ene siden, ta i øverst 5341268[/snapback] Takker, fikk det til. Måtte bruke en dumle kjærlighetpåpinne som brekkjern. Skal kjøpe meg spill tenkte jeg, så har dere noen forslag? Ikke GTA, det har jeg... 5341295[/snapback] Burnout Legends og GTA er de to spillene jeg har til PSP. Burnout er utrolig moro, hadde aldri spilt det før. EDIT: Var det ikke en slik custom music greier til GTA? Mente man måtte ha et program eller noe men finner det ikke på www.yourpsp.com Endret 26. desember 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Skal kjøpe meg spill tenkte jeg, så har dere noen forslag? Ikke GTA, det har jeg... 5341295[/snapback] Slenger meg på denne jeg også! Har Ridge Racer, Need for Speed Underground, World Tour Soccer, Virtua Tennis, GTA, Metal Gear og MVP Baseball. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hvordan er Need for Speed Underground Rivals og Most Wanted? Er det hakking osv.? Jeg sikler litt over Wipeout Pure også, men etter det jeg har lest i Gamers omtale, er det litt vanskelig, og Ridge Racer skulle være litt ensformig. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Slenger meg på denne jeg også! Har Ridge Racer, Need for Speed Underground, World Tour Soccer, Virtua Tennis, GTA, Metal Gear og MVP Baseball. 5341372[/snapback] Mulig du er litt lei av bilspill nå, men Burnout er jævlig rått. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Slenger meg på denne jeg også! Har Ridge Racer, Need for Speed Underground, World Tour Soccer, Virtua Tennis, GTA, Metal Gear og MVP Baseball. 5341372[/snapback] Mulig du er litt lei av bilspill nå, men Burnout er jævlig rått. 5341815[/snapback] Tenkte noe annet, ja. Noen som vet når Gudfaren kommer ut? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg kommer til å kjøpe meg PSP nå i neste uke tror jeg. Hvis ikke det blir i denne uken. Og tenkte jeg skulle kjøpe med PGA golf spill. Noen som har prøvd dette ? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Det golfspillet ser litt ... ensformig og kjedelig ut. GTA derimot Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg kommer til å kjøpe meg PSP nå i neste uke tror jeg. Hvis ikke det blir i denne uken. Og tenkte jeg skulle kjøpe med PGA golf spill. Noen som har prøvd dette ? 5342210[/snapback] jepp trodde med det første at det skulle være kjedelig men det gøy og mye å gjøre i spillet annbefales Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg synes NFS:MW var alt for likt NFSU Rivals. Grafikken og alt det visuelle var prikk likt, bare gameplay endringene som var annerledes. Jeg synes nfs spillene til psp har vært av elendig kvalitet, er det flere enn meg som er enig? Måten bilene styres på, fartsfølelsen etc. er helt på jordet. På PC og Xbox 360 er jo NFS:MW en fryd å spille og se på. På PSP spillte jeg EN bane med nfs:mw så blei jeg lei. Det holdt ikke mål. Samtlige spill fra nfs:higher stakes (pc) og oppover er bedre enn nfs på PSP synes jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg synes NFS:MW var alt for likt NFSU Rivals. Grafikken og alt det visuelle var prikk likt, bare gameplay endringene som var annerledes. Jeg synes nfs spillene til psp har vært av elendig kvalitet, er det flere enn meg som er enig? Måten bilene styres på, fartsfølelsen etc. er helt på jordet. På PC og Xbox 360 er jo NFS:MW en fryd å spille og se på. På PSP spillte jeg EN bane med nfs:mw så blei jeg lei. Det holdt ikke mål. Samtlige spill fra nfs:higher stakes (pc) og oppover er bedre enn nfs på PSP synes jeg... 5342823[/snapback] Må si meg enig der ja. Både Most Wanted of Rivals var ikke spesielt bra syns jeg. Burnout, Ridge Racer og Wipeout er mye bedre syns jeg. Selv om jeg ikke syns Burnout er så bra pga. at det går alt for fort og du ser ingenting etterhvert og Ridge Racer er helt urealistisk. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Da blir det helst ikke NFS-spillene på meg... Men hvis de ikke har noen andre på Elkjøp, er de fortsatt et valg Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hmm, broren min fikk en PSP Gigapack på julaften. Men det fulgte ikke med noe PSP Stand.. Har sendt mail til Lefdal nå. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Kobler PSP'n til annlegget og bruker den til musikkavspilling atm jeg. Bare koslig å ha en egen liten skjerm til musikk så slipper jeg å sose med det på pc'n og ha Winamp i bakgrunn. Bruker så mye memory vett. =D Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hva slags kabel bruker du? phono-han->phono-han eller? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hva slags kabel bruker du? phono-han->phono-han eller? 5345091[/snapback] Vanlig han-han kabel fra PSP til annlegg. Sikkert phono det heter ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg