Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er festet på den ene siden, ta i øverst

5341268[/snapback]

Takker, fikk det til. Måtte bruke en dumle kjærlighetpåpinne som brekkjern. :wee:

Skal kjøpe meg spill tenkte jeg, så har dere noen forslag? Ikke GTA, det har jeg...

5341295[/snapback]

Burnout Legends og GTA er de to spillene jeg har til PSP. Burnout er utrolig moro, hadde aldri spilt det før. :)

EDIT:

Var det ikke en slik custom music greier til GTA? Mente man måtte ha et program eller noe men finner det ikke på www.yourpsp.com

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Slenger meg på denne jeg også! Har Ridge Racer, Need for Speed Underground, World Tour Soccer, Virtua Tennis, GTA, Metal Gear og MVP Baseball.

5341372[/snapback]

Mulig du er litt lei av bilspill nå, men Burnout er jævlig rått.

Lenke til kommentar
Slenger meg på denne jeg også! Har Ridge Racer, Need for Speed Underground, World Tour Soccer, Virtua Tennis, GTA, Metal Gear og MVP Baseball.

5341372[/snapback]

Mulig du er litt lei av bilspill nå, men Burnout er jævlig rått.

5341815[/snapback]

Tenkte noe annet, ja. Noen som vet når Gudfaren kommer ut?

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å kjøpe meg PSP nå i neste uke tror jeg. Hvis ikke det blir i denne uken. Og tenkte jeg skulle kjøpe med PGA golf spill. Noen som har prøvd dette ?

5342210[/snapback]

jepp :thumbup:

trodde med det første at det skulle være kjedelig men det gøy og mye å gjøre i spillet

annbefales

Lenke til kommentar

Jeg synes NFS:MW var alt for likt NFSU Rivals. Grafikken og alt det visuelle var prikk likt, bare gameplay endringene som var annerledes.

Jeg synes nfs spillene til psp har vært av elendig kvalitet, er det flere enn meg som er enig? Måten bilene styres på, fartsfølelsen etc. er helt på jordet. På PC og Xbox 360 er jo NFS:MW en fryd å spille og se på. På PSP spillte jeg EN bane med nfs:mw så blei jeg lei. Det holdt ikke mål. Samtlige spill fra nfs:higher stakes (pc) og oppover er bedre enn nfs på PSP synes jeg... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg synes NFS:MW var alt for likt NFSU Rivals. Grafikken og alt det visuelle var prikk likt, bare gameplay endringene som var annerledes.

Jeg synes nfs spillene til psp har vært av elendig kvalitet, er det flere enn meg som er enig? Måten bilene styres på, fartsfølelsen etc. er helt på jordet. På PC og Xbox 360 er jo NFS:MW en fryd å spille og se på. På PSP spillte jeg EN bane med nfs:mw så blei jeg lei. Det holdt ikke mål. Samtlige spill fra nfs:higher stakes (pc) og oppover er bedre enn nfs på PSP synes jeg... :p

5342823[/snapback]

Må si meg enig der ja. Både Most Wanted of Rivals var ikke spesielt bra syns jeg. Burnout, Ridge Racer og Wipeout er mye bedre syns jeg. Selv om jeg ikke syns Burnout er så bra pga. at det går alt for fort og du ser ingenting etterhvert og Ridge Racer er helt urealistisk. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...