Artistic.Hipster Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) ehm bare meg som ikke klarer og få opp det programmet Rapiz Video Encoder som gjør filmer om til sån at jeg kan se de? 5333866[/snapback] Rapiz funker fint hos meg. men prøv med en annen encoder å se om det går bedre. Lillebroren min har samme stand, funker fint til film den Jeg fikk ingen PSP spill til jul(men så ønsket jeg meg ingen heller ) Lillebroren min fikk derimot King Kong, Battlefront 2 og to UMD filmer(i, Robot og The league of extraordinary gentlemen) Har såvidt prøvd King Kong og det virket slett ikke dårlig, men noe GTA er det ikke @-Teddy-, Såvidt jeg vet skal det enda ikke ha kommet 2.01 til butikkene i Norge, så om du ser noen tegn til at PSP'en din har vært åpnet så kan du alltids bytte den. (jeg tror iallefall at 2.01 er standard kun i Japan, men er ikke sikker) Endret 24. desember 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Finner ikke siden, det var det jeg menste...Hvos skal jeg laste rapiz ned henne? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Fikk PSP i julegave i dag, med GTA. Er svært imponert over hvor godt sammensveiset denne maskinen er. Både fysisk og programvaremessig. Alt fungerer helt fint, måtte bare oppdatere firmware for å spille GTA (skal downgrade senere, kjøre homebrew-prorammer osv.), noe som gikk helt fint siden oppdateringen var på UMDen. GTA imponerte meg helt ekstremt! Her har de jammen meg fått plass til et helt GTA-spill i lommeformat. Jeg er fortsatt imponert På multimediafronten skuffet den i alle fall ikke, selv om jeg bare hadde et 32MB Memory Stick Duo å rutte med (Value Pack). Kjører MP4-videoer og spiller av MP3er helt fint, og lyden er mye bedre enn på MP3-spilleren min. Rett og slett en genial konsoll Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 @-Teddy-,Såvidt jeg vet skal det enda ikke ha kommet 2.01 til butikkene i Norge, så om du ser noen tegn til at PSP'en din har vært åpnet så kan du alltids bytte den. (jeg tror iallefall at 2.01 er standard kun i Japan, men er ikke sikker) 5334154[/snapback] ... derfor MÅ den ha vært åpnet altså. Eneste tegn jeg så på det var at det var satt på to teipbiter på bunn slik at pakken ikke skulle åpne seg selv. Menmen, er vel ikke så lenge til det kommer en downgrader fra 2.01 nå som vi har savegame exploiten mener jeg? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hvor mye må man regne med å betale for en PSP i disse dager? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hvor mye må man regne med å betale for en PSP i disse dager? 5335092[/snapback] 2000kr for en Valuepack og 2600kr for en Gigapack? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hva er ladetiden på PSP egentlig? Sånn vanlig ladetid? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 2timer og 20 min er ladetid ca... Men noen andre en meg som ikke får opp denne sia? http://www.home.no/tor-martin/RaPiZ%20PSP%...are%20norsk.exe Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Det er jo ikke noe men en side. Gå til undersiden ( http://www.home.no/tor-martin/ ) og klikk på fila så kan du laste den ned derfra. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Ok. Jeg har nå valgt å kjøpe meg en PSP fra Expert. Men, hvilken firmware er det på den ? Er sikkert spurt mye om dette, men hvilken firmware er det du virkelig skal ha ? Eller burde ha ? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Kjøre homebrew-programmer: 1.50 Ikke homebrew-programmer, og nyeste funksjoner: 2.60 Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Velg 2.0, då kan du nedgradere. Uansett, det blir for dumt å bytte inn psp med firmware 2.01, eller pga formware Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Fikk to Ridge Racer i julegave, så da bytter jeg den ene - men hva skal jeg velge? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Uansett, det blir for dumt å bytte inn psp med firmware 2.01, eller pga formware 5337609[/snapback] Hvis det lar seg gjøre, hvorfor er det dumt? Uansett er det muligheter for downgrader program via savegame exploiten så jeg venter nok på den. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Ok. Hvilke firmware pleier PSP'ene å komme på nå ? Tenker på fra Elkjøp, Expert osv. ? Hvis jeg får den med 2.60, så at jeg ikke kan bruke internett ? Hva er "de nye funksjonene" du nevnte og ? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Du kan bruke internett på 2.60 men ikke på 1.50 ihvertfall ikke browseren. Kjøp fra Elkjøp og benytt dems 30 dagers bytterett om det er 2.01 eller høyere. Hvis ikke, kjøp brukt fra ebay, qxl eller noe slikt. Hvis ikke kan du jo vente på downgrader eller homebrew til de nyere versjonene som også vil komme med tiden. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 er ute etter psp selv, og den må være firmware 2.0 slik at en kan benytte homebrew. (downgrade til 1.5 firmware) Mest pga av alle emulatorene, men også øker nytteverdien. http://pspupdates.qj.net/2005/12/know-firm...re-you-buy.html men har ingen anelse hvilken firmware som befinner seg på markedet nå. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Til dere som lurer på hvilen FW dere får når dere kjøper: http://www.pspavisen.com/index.php?subacti...t=5&side=guider Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Fikk GTA til PSP til jul, kjempekult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg