Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

ehm bare meg som ikke klarer og få opp det programmet  Rapiz Video Encoder som gjør filmer om til sån at jeg kan se de? :blush:

5333866[/snapback]

Rapiz funker fint hos meg.

men prøv med en annen encoder å se om det går bedre.

Lillebroren min har samme stand, funker fint til film den :)

Jeg fikk ingen PSP spill til jul(men så ønsket jeg meg ingen heller :p ) Lillebroren min fikk derimot King Kong, Battlefront 2 og to UMD filmer(i, Robot og The league of extraordinary gentlemen) Har såvidt prøvd King Kong og det virket slett ikke dårlig, men noe GTA er det ikke ;)

@-Teddy-,

Såvidt jeg vet skal det enda ikke ha kommet 2.01 til butikkene i Norge, så om du ser noen tegn til at PSP'en din har vært åpnet så kan du alltids bytte den. (jeg tror iallefall at 2.01 er standard kun i Japan, men er ikke sikker)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk PSP i julegave i dag, med GTA. Er svært imponert over hvor godt sammensveiset denne maskinen er. Både fysisk og programvaremessig. Alt fungerer helt fint, måtte bare oppdatere firmware for å spille GTA (skal downgrade senere, kjøre homebrew-prorammer osv.), noe som gikk helt fint siden oppdateringen var på UMDen.

GTA imponerte meg helt ekstremt! Her har de jammen meg fått plass til et helt GTA-spill i lommeformat. Jeg er fortsatt imponert :D

På multimediafronten skuffet den i alle fall ikke, selv om jeg bare hadde et 32MB Memory Stick Duo å rutte med (Value Pack). Kjører MP4-videoer og spiller av MP3er helt fint, og lyden er mye bedre enn på MP3-spilleren min.

Rett og slett en genial konsoll :D

Lenke til kommentar
@-Teddy-,

Såvidt jeg vet skal det enda ikke ha kommet 2.01 til butikkene i Norge, så om du ser noen tegn til at PSP'en din har vært åpnet så kan du alltids bytte den. (jeg tror iallefall at 2.01 er standard kun i Japan, men er ikke sikker)

5334154[/snapback]

... derfor MÅ den ha vært åpnet altså. :hmm: Eneste tegn jeg så på det var at det var satt på to teipbiter på bunn slik at pakken ikke skulle åpne seg selv.

Menmen, er vel ikke så lenge til det kommer en downgrader fra 2.01 nå som vi har savegame exploiten mener jeg?

Lenke til kommentar

Du kan bruke internett på 2.60 men ikke på 1.50 ihvertfall ikke browseren.

Kjøp fra Elkjøp og benytt dems 30 dagers bytterett om det er 2.01 eller høyere. Hvis ikke, kjøp brukt fra ebay, qxl eller noe slikt. Hvis ikke kan du jo vente på downgrader eller homebrew til de nyere versjonene som også vil komme med tiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...