Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Leser litt rundt og virker som om det er mye rart med PSP. Hva gjør jeg egentlig når jeg pakker opp?

 

Skal egentlig bare installere Firmware 2.0 i første omgang for å få nettleser og GTA:LCS til å virke. Dette er vel heller ikke farlig fordi man kan downgrade fra 2.0 til 1.5.

 

Følger det med USB kabel i Valuepack'n forresten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg har fått med meg er det ikke videre lett å legge inn musikk, filmer osv på PSP. Alle må i spesielle mapper på minnekortet. Må man lage mapper selv eller...? Skal jeg ha i 1Gb kortet første gang eller er det ikke rett mapper og PSP vil fucke hele greia? Googler som bare det her.

 

Leser på pspavisen og... Mye nyttig stoff der men ser ikke noen 100% beginners guider. :p

 

EDIT: Noen som vet om gode HB 2.0 pakker? 1.5 pakker er det jo mange av på pspavisen. Er det egen HB installer til FW 2.0 egentlig? Regner med det..

 

Er så mye crap man får opp på google.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

å legge inn musikk og filmer er helt simpelt... musikk har en mappe som heter music =P og filmer kan man legge inn ved hjelp av et et program: psp video 9.. mapene blir automatisk laget første gang man lagrer noe fra et spill eller noe tror jeg det er... bare film mappe som ikke blir laget...

 

HB instaler er det vel dårlig av =P ikke mange av dem, funnet 1 til FW 1.5

Lenke til kommentar

Så dvs at HB er ikke et program som kan kjøre en masse andre program altså? Tenkte at det var et "main HB program" (HB OS elns) som kjørte alle andre program jeg.

 

EDIT: Hmm, USB-kabelen, er det den samme jeg kanskje bruker til mitt digitalkamera? Er en slik en liten en på slutten. Micro elns.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
du formaterer minnekortet i psp'en, da vil alle mappene bli opprettet :)

Untatt den du legger filmene i, mener jeg da..

5278821[/snapback]

 

'

vil det si at du formaterer Minnekortet når det står I pspen?

 

og formatere et minnekort er vel bare og slette alt som er innepå det. og det er jo ingen ting inne på kortet når du kjøper det?

Lenke til kommentar

Hva mener du med MS? Altså, du putter minnekortet inn i PSP'en, så roter du innpå settings, så finner du hvor du må trykke på for å formatere minnekortet. Etter det er formatert er alle mappene untatt video mappen opprettet.

 

Edit: Filmer skal ligge i : X:\MP_ROOT\100ANV01

Endret av satyr-wongraven
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...