-Teddy- Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Leser litt rundt og virker som om det er mye rart med PSP. Hva gjør jeg egentlig når jeg pakker opp? Skal egentlig bare installere Firmware 2.0 i første omgang for å få nettleser og GTA:LCS til å virke. Dette er vel heller ikke farlig fordi man kan downgrade fra 2.0 til 1.5. Følger det med USB kabel i Valuepack'n forresten? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 2.0 for GTA of nettleser ja ikke no problemer å downgrade, men tror ikke det følger med usb kabel... ikke 100% sikker, jeg kjøpte ikke value pack, fikk pspen 600kr billigere siden jeg ikke kjøpte value pack =P Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Såvidt jeg har fått med meg er det ikke videre lett å legge inn musikk, filmer osv på PSP. Alle må i spesielle mapper på minnekortet. Må man lage mapper selv eller...? Skal jeg ha i 1Gb kortet første gang eller er det ikke rett mapper og PSP vil fucke hele greia? Googler som bare det her. Leser på pspavisen og... Mye nyttig stoff der men ser ikke noen 100% beginners guider. EDIT: Noen som vet om gode HB 2.0 pakker? 1.5 pakker er det jo mange av på pspavisen. Er det egen HB installer til FW 2.0 egentlig? Regner med det.. Er så mye crap man får opp på google. Endret 10. desember 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Walts Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 å legge inn musikk og filmer er helt simpelt... musikk har en mappe som heter music =P og filmer kan man legge inn ved hjelp av et et program: psp video 9.. mapene blir automatisk laget første gang man lagrer noe fra et spill eller noe tror jeg det er... bare film mappe som ikke blir laget... HB instaler er det vel dårlig av =P ikke mange av dem, funnet 1 til FW 1.5 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 du formaterer minnekortet i psp'en, da vil alle mappene bli opprettet Untatt den du legger filmene i, mener jeg da.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Så dvs at HB er ikke et program som kan kjøre en masse andre program altså? Tenkte at det var et "main HB program" (HB OS elns) som kjørte alle andre program jeg. EDIT: Hmm, USB-kabelen, er det den samme jeg kanskje bruker til mitt digitalkamera? Er en slik en liten en på slutten. Micro elns. Endret 10. desember 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
værdama Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 du formaterer minnekortet i psp'en, da vil alle mappene bli opprettet Untatt den du legger filmene i, mener jeg da.. 5278821[/snapback] ' vil det si at du formaterer Minnekortet når det står I pspen? og formatere et minnekort er vel bare og slette alt som er innepå det. og det er jo ingen ting inne på kortet når du kjøper det? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jepp, du formaterer det når det er inni PSP'en. Bare putt det inn, å rot litt innpå settings, så finner du det. Og nei, det er ingenting innpå kortet når du kjøper det, så ingen fare. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Har et lite problem PSP video 9 her, får ikke til å kovertere WMV filer, hva kan det være? Jeg får til å åpne den, men så står det bare at den er ferdig 1 sek etterpå, men det er den jo ikke... Lenke til kommentar
værdama Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jepp, du formaterer det når det er inni PSP'en. Bare putt det inn, å rot litt innpå settings, så finner du det. Og nei, det er ingenting innpå kortet når du kjøper det, så ingen fare. 5280321[/snapback] så mappene vil automatisk bli opprettet vist du bare setter inn MS? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Hva mener du med MS? Altså, du putter minnekortet inn i PSP'en, så roter du innpå settings, så finner du hvor du må trykke på for å formatere minnekortet. Etter det er formatert er alle mappene untatt video mappen opprettet. Edit: Filmer skal ligge i : X:\MP_ROOT\100ANV01 Endret 11. desember 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Ganske sikker på at filmmappene kommer automatisk når man installer 2.0 også(vet iallefall at AVC mappen dukket opp hos meg når jeg la inn 2.0) Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Vi har mye å glede oss til! Prince of Persia: GT4: Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Skulle gjerne likt å se den GT4 grafikken på PSP ja.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Ja, jeg tror GT4 blir bra på psp. Eneste bilspillene som er brukbare der nå er jo midnight club og ridge racer, de andre liker jeg ikke. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Skulle gjerne likt å se den GT4 grafikken på PSP ja.. 5282798[/snapback] Bildet er faktisk fra PSP, og ikke PS2. Så en flott trailer fra spillet i dag. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Når kommer GT4 egentlig...? Noen som har liste over hvilke spill som funker på FW 2.00? Så en liste over hva EBOOT hadde klart å fikse til 2.00 men har glemt siden. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 GT så jo veldig pent ut. Gleder meg til det kommer ut. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Skulle gjerne likt å se den GT4 grafikken på PSP ja.. 5282798[/snapback] Bildet er faktisk fra PSP, og ikke PS2. Så en flott trailer fra spillet i dag. 5282992[/snapback] Men det er vel fra en film? Eller er det virkelig sånn in-game grafikk? Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 GT4 er grunnen til at eg kjøpte psp Hadde trudd det skulle komme rundt lansering, det var jo reklame av cover og bilder av gt4 på psp'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg