Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tror dere PSP Giga pack vil koste?

Etter hva Gamezone sa, så ville den koste rundt 2900 kroner.

Men hvordan kan de tjene på det?

 

PSP på lefdal: 1 895,-

1 GB minnekort på ITpro.no: 640,-

 

SUM: 2535 Kroner, pluss frakt fra ITpro da selfølgelig.

 

Edit: Koster 2739 kr på cdon.no, pluss frakt. Kan ikke skjønne at det blir billigere i løsvekt.. :ermm:

Endret av satyr-wongraven
Lenke til kommentar

I Giga pack følger det med(info fra play.com)

 

 

# Sony PSP Console

# PSP Pouch

# 1GB Memory Stick Duo

# PSP Stand

# USB Cable

# Battery Pack

# Headphones with Remote Control

# AC Adaptor

# Screen Cloth

# Demo UMD which includes video, music and non-interactive game demos

 

 

Tror stand koster endel, så går det vel ca opp.

Lenke til kommentar

har most wanted jeg også

bedre baner å kjøre på(sammenlignet med rivals)

men synes politiet er alt for innpåslitne. :thumbdown:

 

 

 

spiller Tiger Woods pga Tour 06 som var overaskende morsomt

artig å få til lange slag

pluss at man kan lage sin egen golfer

 

anbefaler det på det sterkeste. :thumbup:

Endret av LIRS
Lenke til kommentar

Jeg vet jeg får PSP til jul. Har lest litt og fått med meg noe men er usikker her:

Det er jo ørten FW versjoner. Hvilke versjoner finnes og hva er + og - med de?

 

2.50 eller 2.60 må jeg IKKE ha har jeg fått med meg. Fjerner muligheten for å kjøre applikasjoner fra minnekortet, regner med at det gjør at det blir umulig å downgrade FW igjen og...?

 

Vil gjerne ha nettleseren med og samtidig ha mulighet for å kjøre spill osv fra minnekort. Hvilken FW kjører jeg da?

 

---

 

Ellers spurte jeg de i sjappa om hvilken FW som var på den jeg kjøpte og de mumlet noe om 1.00 eller 1.02. Ikke det at jeg har hørt om noen PSP'er som kommer med de versjonen men. :shrug:

Lenke til kommentar
Jeg vet jeg får PSP til jul. Har lest litt og fått med meg noe men er usikker her:

Det er jo ørten FW versjoner. Hvilke versjoner finnes og hva er + og - med de?

 

2.50 eller 2.60 må jeg IKKE ha har jeg fått med meg. Fjerner muligheten for å kjøre applikasjoner fra minnekortet, regner med at det gjør at det blir umulig å downgrade FW igjen og...?

 

Vil gjerne ha nettleseren med og samtidig ha mulighet for å kjøre spill osv fra minnekort. Hvilken FW kjører jeg da?

 

---

 

Ellers spurte jeg de i sjappa om hvilken FW som var på den jeg kjøpte og de mumlet noe om 1.00 eller 1.02. Ikke det at jeg har hørt om noen PSP'er som kommer med de versjonen men. :shrug:

5277997[/snapback]

 

Du skal ha 1.50 for å kjøre FW, er noe til 2.00 og men mest til 1.50... nettleser er kun i 2.0 men finnes nettlesere du kan laste ned til psp men disse er ikke så bra..

 

har selv på en måte dropet FW =P orker ikke drive å downgrade hver gang jeg får nytt spill, GTA krever 2.00 å finnes ikke måte å lure dne til å tro man har 2.00 så fra i dag er det bare 2.00 FW... var gøy en stund men lei det nå..

Lenke til kommentar

Det kjem vel egentlig an på batteri typen batterypack'n består av. Men å lade 12 timer vil vere ein sikkerhet i tilfelle produsenten ikkje har gjort batteriet klar til bruk. Batteriet blir tvilsomt ødelagt av å lade "litt" lenger enn normalt enn å lade mindre enn det som er meint!

 

Lad det litt lenger 12-16 første gang om du er i tvil, det er mitt råd :)

Kan hende eg har tolka det med ladning og batterier feil? Rett meg dersom.

Lenke til kommentar

Kobles laderen først i batterypacken, deretetter i PSP'n?

Er en slik en: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312002&cks=PRL

 

--

 

Ellers har jeg lest endel om homebrew osv. Virker lovende dette! Hvordan fungerer det egentlig? Kommer til å kjøre FW 2.0, noen som har linker elns med homebrew og hb applikasjoner til 2.0?

 

EDIT: Eller evt programpakker til 2.0? Radio og noen enkle småspill osv høres koslig ut.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...