CPurcell Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Ikke lenge nå nei. Jeg skal få broren min til å dra på elkjøp og kjøpe det siden jeg må jobbe. Håper at han klarer å få tak i en kopi da, at det ikke er sånn at altfor mange venter på å få kjøpt spillet og at det blir utsolgt med en gang. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 hei, bare et sprøstmål her. må man ha samma fermware for å spille sammen på samme spill?? og en ting til hvordan virker "game-share"? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Har bestilt Ridge Racer nå. Har drømt om å prøve det spillet siden Ridge Racer på playstation, men har aldri blitt noe av det. Gleder meg til det dumper ned i postkassa. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Noen som vet om ca 300 spenn er mye for Wipeout Püre nå til dags? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Ja, jeg synes ikke det er verdt noe... Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 så GTA LCS var ute for salg i dag.. 1 dag for tidlig... 549,- på plateverket eller hva det heter Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Finnes det andre butikker som selger faceplates til PSP enn Lik-sang? Det ble rundt 228kr med dagens kurs. Når toll og andre tullet er betalt så synes jeg at det blir litt for dyrt. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 så GTA LCS var ute for salg i dag.. 1 dag for tidlig... 549,- på plateverket eller hva det heter 5237365[/snapback] Enten Platekompaniet eller Musikkverket. Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 noen som vet hvordan jeg får fjernet skrivebeskytelse på minnkortet til psp'n min?? jeg kan ikke slette eller legge inn noe som helst. meget iriterende Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 noen som vet hvordan jeg får fjernet skrivebeskytelse på minnkortet til psp'n min?? jeg kan ikke slette eller legge inn noe som helst. meget iriterende 5239473[/snapback] Prøv å høyreklikke på ikonet du har i Windows, og huk bort "Skrivebeskyttet" Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 noen som vet hvordan jeg får fjernet skrivebeskytelse på minnkortet til psp'n min?? jeg kan ikke slette eller legge inn noe som helst. meget iriterende 5239473[/snapback] Prøv å høyreklikke på ikonet du har i Windows, og huk bort "Skrivebeskyttet" 5239634[/snapback] ikonet i windows? hvilket ikon er det da? der er ingen valg på egenskaper på minnekortet vertfall! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Check it out, HUNTER og annet snadder i GTA:LCS Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) noen som vet hvordan jeg får fjernet skrivebeskytelse på minnkortet til psp'n min?? jeg kan ikke slette eller legge inn noe som helst. meget iriterende 5239473[/snapback] Prøv å høyreklikke på ikonet du har i Windows, og huk bort "Skrivebeskyttet" 5239634[/snapback] ikonet i windows? hvilket ikon er det da? der er ingen valg på egenskaper på minnekortet vertfall! 5239717[/snapback] Er det ikke bare å gå på Min Datamaskin, høyreklikke på minnekortet og fjerne hvis det er huket av for Skrivebeskyttelse? GTA LCS Cheat Device ser veldig kult ut. I og med at jeg skal få GTA i dag så må jeg nesten teste det. Noen som vet om denne fungerer i multiplayer også? Endret 2. desember 2005 av SweeeTMaN Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 noen som vet hvordan jeg får fjernet skrivebeskytelse på minnkortet til psp'n min?? jeg kan ikke slette eller legge inn noe som helst. meget iriterende 5239473[/snapback] Prøv å høyreklikke på ikonet du har i Windows, og huk bort "Skrivebeskyttet" 5239634[/snapback] ikonet i windows? hvilket ikon er det da? der er ingen valg på egenskaper på minnekortet vertfall! 5239717[/snapback] Er det ikke bare å gå på Min Datamaskin, høyreklikke på minnekortet og fjerne hvis det er huket av for Skrivebeskyttelse? GTA LCS Cheat Device ser veldig kult ut. I og med at jeg skal få GTA i dag så må jeg nesten teste det. Noen som vet om denne fungerer i multiplayer også? 5240595[/snapback] nei, hadde det vert det som gjorde det, hadde jeg løst problemet med en gang! Kansje jeg skal lage ett nytt emne på det problemet... hehe Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 GTA LCS Cheat Device ser veldig kult ut. I og med at jeg skal få GTA i dag så må jeg nesten teste det. Noen som vet om denne fungerer i multiplayer også? 5240595[/snapback] Det fungerer desverre ikke i MP nei... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 nei, hadde det vert det som gjorde det, hadde jeg løst problemet med en gang! Kansje jeg skal lage ett nytt emne på det problemet... hehe 5241026[/snapback] Ok sorry. Jeg bare leste det inlegget og tenkte jeg kunne si ifra og se om du kanskje ikke hadde prøvd det. Lag en ny tråd for det så får du nok smartere svar hehe. Det fungerer desverre ikke i MP nei... 5241620[/snapback] Ikke det nei. Det kunne ha vært kult, men det gjør ikke noe det. Det blir nok kult som det er. Broren min sendte meg mld nå og sa at de ikke hadde fått inn GTA LCS på Elkjøp på Carl Berner. Noen flere som har hørt dette? Eventuelt vet om hvor de selger spillet sånn passe billig? Elkjøp skulle ha det til 299kr liksom. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Elkjøp på Lørenskog har 60 stk inne. Skal dra og kjøpe det om en liten halvtime. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Hva er prisen? På Elkjøp Trondheim - Leangen koster det 399kr, trodde det skulle koste 299 jeg? Endret 3. desember 2005 av makos Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Det er ikke alle elkjøpbutikkene som selger det til 299,-. Kjøpte det forresten for 299,- i går. Endret 3. desember 2005 av Redline_ Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Skal dra å kjøpe det jeg og, men må få noen over 18 til å gjøre det Endret 3. desember 2005 av makos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg