Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd most wanted ja! Fet grafikk. Bedre enn underground rivals. Men politiet er innpåslitent og du kan ikke style bilen like mye som før. Men spillet har online får de som har trådløs router hjemme.

Ganske kult spill. PS: Snus litt rundt på pspcrazy.com forumet. Der finner du litt "info" om spillet

Lenke til kommentar

Hvordan funker UMDemulator-programmet? Tror jeg har lagt alle mapper og filer på riktig sted, men når jeg starter det skjer det ingen ting, om jeg ikke trykker på X eller trekant. Med trekant går jeg tilbake til hovedmenyen på PSPen, og med X skrur den seg av. Trykker jeg på noe annet fryser alt. Hjelp?

Lenke til kommentar

Ehh.. Jeg hadde downgradet PSPen, men når jeg bytta til mitt nye 1GB-minnekort sto det plutselig at jeg hadde 2.0. Det er greit nok, men når jeg skal nedgradere får jeg ikke opp overflow.tif-fila i menyen. Hjelp?

Var nok derfor jeg ikke fikk til UMDemulator.

Lenke til kommentar
Ehh.. Jeg hadde downgradet PSPen, men når jeg bytta til mitt nye 1GB-minnekort sto det plutselig at jeg hadde 2.0. Det er greit nok, men når jeg skal nedgradere får jeg ikke opp overflow.tif-fila i menyen. Hjelp?

Var nok derfor jeg ikke fikk til UMDemulator.

5210449[/snapback]

Tsk. Jeg hadde selvfølgelig ikke v 2.00, det var bare jeg som hadde brukt PSPSET til å få PSPen til å tro det. Tilbakestilte med PSPSET, nå funker til og med umdemulator. :D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...