Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Bare lurer på en ting. Kan man oppdatere Firmwaren selv? :blush:

Edit: Innlegg nr.3333 :p

Det kan man ja, sannsynligvis så kan man gjøre det gjennom og laste det ned via PSP'en eller ved hjelp av og laste ned update filen, legge den på minnekortet og boote den derifra :yes:

Her er foressten den nye versjonen av PSP DS:

post-185-1111614044_thumb.jpg

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare lurer på en ting. Kan man oppdatere Firmwaren selv? :blush:

Edit: Innlegg nr.3333 :p

Det kan man ja, sannsynligvis så kan man gjøre det gjennom og laste det ned via PSP'en eller ved hjelp av og laste ned update filen, legge den på minnekortet og boote den derifra :yes:

Her er foressten den nye versjonen av PSP DS:

Morsom du! :D

Lenke til kommentar

Naa sitter jeg i Dubai og storkoser meg blant pene biler, pene jenter, sol og strand. Dro for aa shoppe en dag og vips: der stod jeg med en pose med PSP Value Pack, USB kabel, fire spill og 1GB Pro Duo kort. Alt for 4777,- ikke verst (?)

(

PSP Value Pack: 1912

Ridge Racer: 425

Twisted Metal: 425

Tony Hawk: 425

Wipeout: 425

1GB Memory Stick PRO DUO: 1105

Kabel: 60

)

Mitt forsteinntrykk:

WOW! Egentlig var PSP et impulskjoep, jeg hadde egentlig ikke hoert mye om den. Jeg fatter ikke at de klarte aa faa saa mye teknologi en en slik liten og lekker sak. Det er helt utrolig. Sleek design og veldig gode knappen (men hadde klart meg uten den "joysticken" ved D-Pad, kanskje den blir mer brukt til GTA?). Menyen paa PSP er fantastiske men savner en bedre playlist naar jeg spiller av MP3, display paa fjaernkontrollen hadde vaert noe, kanskje det kan senere kjoepes som ekstautsyr. Jeg ser virkelig mulighetene for PSP. Den er rett og slett fantastisk.

Grafikken paa spillene er helt for seg selv. INGEN portable konsoller kan slaa dette. DS, legg deg. Grafikken minner meg om tidlig grafikk paa PS2, da snakker vi heftig. Lyden er nyyydelig, hoeytalerene paa PSP er overraskende bra!

Noen minuser er det med PSP dog. Skjermen er heelt nydelig men dessverre saa har Sony skrevet i manualen at doede piksler VELDIG vanlig paa PSP og jeg har en dau en. Men forskjellen paa en LCD PC skjerm og PSP er at en doed piksel paa PSP er umulig aa se fra vanlig spilleavstand. Man maa fokusere veldig godt for aa se den. Saa, selv om jeg har en dau piksel saa klager jeg ikke (egentlig har jeg byttet min PSP to ganger, dette er min andre fra butikken jeg kjoepte den. Min foeste hadde en dau piksel og min andre har det men what the heck :))

Jeg sitter paa en 31.2 kbps linje og det suger! Jeg gleder meg aa komme hjem for aa "explore" mulighetene med PSP.

Men en ting! Det staar manualen at man kan se MPEG4 filmer fra minnekort, vil egentlig film paa UMD til vanlig DVDpris egentlig slaa an da? Og kan man spille UMD spill fra minnekortet? (backup UMD seff :))

Lenke til kommentar
Naa sitter jeg i Dubai og storkoser meg blant pene biler, pene jenter, sol og strand. Dro for aa shoppe en dag og vips: der stod jeg med en pose med PSP Value Pack, USB kabel, fire spill og 1GB Pro Duo kort. Alt for 4777,- ikke verst (?)

(

PSP Value Pack: 1912

Ridge Racer: 425

Twisted Metal: 425

Tony Hawk: 425

Wipeout: 425

1GB Memory Stick PRO DUO: 1105

Kabel: 60

)

Mitt forsteinntrykk:

WOW! Egentlig var PSP et impulskjoep, jeg hadde egentlig ikke hoert mye om den. Jeg fatter ikke at de klarte aa faa saa mye teknologi en en slik liten og lekker sak. Det er helt utrolig. Sleek design og veldig gode knappen (men hadde klart meg uten den "joysticken" ved D-Pad, kanskje den blir mer brukt til GTA?). Menyen paa PSP er fantastiske men savner en bedre playlist naar jeg spiller av MP3, display paa fjaernkontrollen hadde vaert noe, kanskje det kan senere kjoepes som ekstautsyr. Jeg ser virkelig mulighetene for PSP. Den er rett og slett fantastisk.

Grafikken paa spillene er helt for seg selv. INGEN portable konsoller kan slaa dette. DS, legg deg. Grafikken minner meg om tidlig grafikk paa PS2, da snakker vi heftig. Lyden er nyyydelig, hoeytalerene paa PSP er overraskende bra!

Noen minuser er det med PSP dog. Skjermen er heelt nydelig men dessverre saa har Sony skrevet i manualen at doede piksler VELDIG vanlig paa PSP og jeg har en dau en. Men forskjellen paa en LCD PC skjerm og PSP er at en doed piksel paa PSP er umulig aa se fra vanlig spilleavstand. Man maa fokusere veldig godt for aa se den. Saa, selv om jeg har en dau piksel saa klager jeg ikke (egentlig har jeg byttet min PSP to ganger, dette er min andre fra butikken jeg kjoepte den. Min foeste hadde en dau piksel og min andre har det men what the heck :))

Jeg sitter paa en 31.2 kbps linje og det suger! Jeg gleder meg aa komme hjem for aa "explore" mulighetene med PSP.

Men en ting! Det staar manualen at man kan se MPEG4 filmer fra minnekort, vil egentlig film paa UMD til vanlig DVDpris egentlig slaa an da? Og kan man spille UMD spill fra minnekortet? (backup UMD seff :))

Jeg tror nok det faktisk kommer til å selge ja, film på UMD.

Ang det med umd spill på minnekort: Sony ønsker vel helst ikke dette, for da kunne man jo bare ha lastet ned spill fra nettet, noe som sikkert ikke har går an riktig enda, men iløpet av året så er vel sjansene store for at man kan få lastet ned Piratversioner av UMD spill fra nettet!! :ermm:

Og det der kjøpet ditt kunne jo egentlig ha vært billigere, men du ville jo sikkert ha alt der og da du da :yes:

Men tok en nærmere kikk på saken jeg da :whistle:

Priser hentet fra Lik-sang.com

PSP Value Pack: Du betalte 1912 | Lik-sang pris:2079.30 NOK

Ridge Racer: 425 | 377.54 NOK

Twisted Metal: 425 | 314.51 NOK

Tony Hawk: 425 | 377.54 NOK

Wipeout: 425 | 314.51 NOK)

1GB Memory Stick PRO DUO: 1105 | Selger ikke disse: Vi sier 1105

Kabel: 60 | 31.20

Pris hos liksang: 4599,6kr

Ok, jeg gir meg, det var ikke det store tapet jeg hadde forventet at det skulle bli, med tanke på at bestiller du hos dem blir det vel et par hundringser i frakt!

Så jeg bøyer meg i støvet og sier: ohh-noo, du gjore ett godt kjøp! :yes:

Noe som jeg ikke gjorde :no:

Lenke til kommentar

Synes kanskje at du kunne ha hatt en annen farve på standen jeg da!

Når den kommer til Star Wars duger den, men personlig så hadde vel svart vært litt mer stilfullt!

Er den stødig da?

Takk for ideen da! *Lage selv :whistle: *

Lenke til kommentar
Synes kanskje at du kunne ha hatt en annen farve på standen jeg da!

Når den kommer til Star Wars duger den, men personlig så hadde vel svart vært litt mer stilfullt!

Er den stødig da?

Takk for ideen da! *Lage selv :whistle: *

Ja, tenkte på svart, men hadde mer deler som passer i grå ;)

Den er meget stødig, og er perfekt til filmseeing :yes:

Lenke til kommentar
Skal prøve å fixe meg en imorgen jeg da!

En fet en!

Bilde kommer da vøtt!

Flott, bare post i vei deres egne customized LEGO stands :)

Ja, da var min docking stasjon også ferdig!

Holdt jaggu meg på i 3 timer! Jobbet litt slappt da, men er fornøyd med resultatet!

*Bilder kommer*

Lenke til kommentar

Da kommer bildene! Litt store da!

Vil også si at dockingen min har endel mindre egenskaper en Gandalf sin da! Kan ikke skifte spill i docking og lader er ikke skikkelig festet enda!

PSP1.JPG

PSP2.JPG

PSP3.JPG

PSP4.JPG

PSP5.JPG

Endret av tøbbi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...