Artistic.Hipster Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Dette ble bekreftet av Gamezone og spiderman også. Grunnen er dårlig leverandør til Norge(jævla drittland) Jaja, nå blir det import på meg(om ikke spiderman greier å holde løftet sitt å få det inn til 4. ) Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 HAHA, jaja... Nå laster jeg ned hele dritten, har bestilt det uansett. blir sikkert ikke bare meg som laster det ned når det spillet blir utsatt hele jævla tiden. Lenke til kommentar
capy Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 HAHA, jaja... Nå laster jeg ned hele dritten, har bestilt det uansett. blir sikkert ikke bare meg som laster det ned når det spillet blir utsatt hele jævla tiden. 5091019[/snapback] så du har ikke fått med deg at det ikke går an å spille GTA fra minnepinnen enda? Lenke til kommentar
supersinsin Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 fins det noen norske nettbutikker som importerer uk utgaven da?? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 HAHA, jaja... Nå laster jeg ned hele dritten, har bestilt det uansett. blir sikkert ikke bare meg som laster det ned når det spillet blir utsatt hele jævla tiden. 5091019[/snapback] Jeg lastet selfølgelig også ned sekundet jeg fant ut at det ikke ble sluppet 28 oktober i EU, men som "capy" sa så finnes det ingen måte å spille det enda Lenke til kommentar
supersinsin Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 fins det noen norske nettbutikker som importerer uk utgaven da?? 5091060[/snapback] Noen?? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 fins det noen norske nettbutikker som importerer uk utgaven da?? 5091060[/snapback] Noen?? 5091228[/snapback] PLAY.com har UK utgaven på lager. Jeg bestiller derifra akkurat nå! Lenke til kommentar
supersinsin Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 fins det noen norske nettbutikker som importerer uk utgaven da?? 5091060[/snapback] Noen?? 5091228[/snapback] PLAY.com har UK utgaven på lager. Jeg bestiller derifra akkurat nå! 5091471[/snapback] oK... dU KAN VEL SPILLE MOT ANDRE SELV OM DE KJØPER DET I NORGE D? og Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hmm, okay.. Men da bestiller jeg bare fra Play.com.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 fins det noen norske nettbutikker som importerer uk utgaven da?? 5091060[/snapback] Noen?? 5091228[/snapback] PLAY.com har UK utgaven på lager. Jeg bestiller derifra akkurat nå! 5091471[/snapback] oK... dU KAN VEL SPILLE MOT ANDRE SELV OM DE KJØPER DET I NORGE D? og 5091540[/snapback] jA dU SKAL KUNNE SPILLE MED ANDRE SELV OM DE HAR KJØPT DE I NORGE. DA DEN NORSKE VERSJONEN KOMMER MED ALL SANNSYNLIGHET TIL Å VÆRE SAMME VERSJON SOM UK VERSJONEN. MEN NÅ SOM DEN NORSKE VERSJONEN BLE HOLDT TILBAKE ER DET OGSÅ EN MULIGHET FOR AT DEN NORSKE VIL KREVE 2.50 UPDATE NOE SOM VIL SI INGEN HOMEBREW.(SER DU HVOR IRRETERENDE DET ER NÅR MAN BARE SKRIVER MED STORE BOKSTAVER?) Lenke til kommentar
iCar Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Endelig fått meg 1gb kort til psp`en;) tenkte jeg endelig skulle prøve hombrew på psp`en min. Noen som kan kort forklare meg hva jeg trenger av ting og tang? har firmware 2.0 på pspen min, må jeg nedgradere den eller har det nå kommet ting som gjør at man kan bruke hombrews på versjon 2.0? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 aldilr82: gå på www.pspavisen.com, der står det hva du må gjøre. Jeg skal kjøpe en PSP til broren min til jul, noen som vet hva slags FW det blir da? Og hva er sjansen for downgrade på den? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 aldilr82: gå på www.pspavisen.com, der står det hva du må gjøre.Jeg skal kjøpe en PSP til broren min til jul, noen som vet hva slags FW det blir da? Og hva er sjansen for downgrade på den? 5095817[/snapback] Ville kjøpt den nå eller noe. Hørte snakk om at de vil starte med 2.01 eller 2.50 i slutten av denne måneden! Og da har man ingen muligheter for nedgradering Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Det er vel alltids en vei igjennom? Håper noen super nerder finner det ut da.. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Håper noen super nerder finner det ut da.. Håper jeg også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Men det kan ta lang tid, så kjøp nå! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) hehe, det er julegave til han. Uansett så driter jeg i han! Jeg har min PSP med 1.5 jeg.. Endret 2. november 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
iCar Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Endelig fått meg 1gb kort til psp`en;)tenkte jeg endelig skulle prøve hombrew på psp`en min. Noen som kan kort forklare meg hva jeg trenger av ting og tang? har firmware 2.0 på pspen min, må jeg nedgradere den eller har det nå kommet ting som gjør at man kan bruke hombrews på versjon 2.0? 5095684[/snapback] Finnes det ikke en guide for åssen det skal gjøres for oss med 2.0 versjon for det halveis til å fungere det henger seg hele tida:( Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 hehe, det er julegave til han. Uansett så driter jeg i han! Jeg har min PSP med 1.5 jeg.. 5096437[/snapback] :O Så slem du er.. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Med en gang jeg prøver å gå inn på photo også starte eboot loader så låser den seg:( noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg