Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Irreterer meg grenseløst at ISO'en ikke fungerer. Jeg kommer jo til å kjøpe det uansett, men hadde vært greit å kunne spillt det før det kom ut. Nå har jeg greid å krympe ISO'en ned til 850MB(så den passer på 1GB kortet mitt) men den funker enda ikke 5062992[/snapback] Ja, det er irriterende... Men hvordan fikk du det så lite? Det er vel .pad filer som kan slettes, er det noen fler? Finner ingen jeg Endret 26. oktober 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Man mister rundt 400MB om man "pakker" den på nytt, man kan også slette UPDATE mappen og få det ned til 830MB Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Koster GTA 300 spenn i ale EL kjøp butikkene? Åhr , jeg er egentlig lei av EL kjøp.. De er så dårlig på service.. Hver gang jeg kommer for å få noe de har til ''Sjokk pris'' sier de at de er utsolgt.. Uansett om jeg kommer tidlig dagen avisen med annonsen kom ut! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 300,- for GTA!? Jeg har forhåndsbestilt hos EB-Games og der tror jeg prisen er 450,- Lenke til kommentar
Peat Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Kan ikke fatte hvordan GTA kan koste 300kr, når alle de andre spillene som selges koster 500... :? Lenke til kommentar
draum Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Vet ikke om noen er interesert.. Men i allefall ; jeg fikk KAO Challengers i posten i går, og det funker fint med gode gamle WAB Version changer på det. Altså ikke noe GTAsyndrom der i gården.. Så da tenker jeg at jeg spiller gjennom det spillet og venter utolmodig på en fix som gjør at jeg slipper å upgrade for å spille GTA.. Og BTW. 299,- for GTA på EL-KJØP jah.. Skal faktisk avgårde å sjekke om de har fått det i dag (siden Rockstar aldri har sagt noe om noen utsettelse....) Lenke til kommentar
capy Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 kom med tilbakemeldinger og når det står i hyllen da, så vi andre også kan løøøpe å kjøøøpe:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jepp, hadde vært kjekkt å få vite om de har det til 300,- på Elkjøp. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har ringt rundt til flere butikker i håp om at de hadde begynt å selge det, men ingen hell så langt Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 De har nok ikke lov til å selge det før nei... Vi må nok bare vente til 4 november... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvorfor skulle de ikke ha lov til det? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvorfor skulle de ikke ha lov til det? 5072804[/snapback] Release dagen er 4. November om de blir tatt i å selge før får de en bot og riskirer å miste muligheten til å få tilsendt spill før releasedagen(noe som vil si at de alltid vil ligge etter de andre kjedene) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Skjønner, trodde bare at release dato'n var i dag. Lenke til kommentar
capy Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 var på lefdal idag. de hadde ikke butikkdato engang, så spørs om de får det inn 4. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Til alle som ikke har skaffet seg 1gb kort til PSP`en enda(jeg var også en av dem) Så har komplett sånn Super Wekeend tilbud på det kortet nå for 699 kr http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306340&cks=SWO Lenke til kommentar
supersinsin Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Svarte Bjarte ass! se her: Retail hopes for late City winner 10:00BST, Oct 28th by Lisa Foster Games retail has been left in the dark over the biggest PSP release of the year, with huge demand for GTA: Liberty City Stories but a missed release date and no further update on when it will arrive. The game, which was due to arrive today (October 28th), has already shipped in the US. Earlier this week it was revealed that a November 4th date was looking likely for Europe, but MCV understands the Rockstar title will not make that date either. Both Rockstar and distributor Gem were unable to confirm whether the game would be arriving next week. The trade, meanwhile, is awash with rumours about the slip – particularly given the fact the release of Rockstar’s big hope this side of the Atlantic will now fall outside of Take 2’s current financial year. Some have suggested that the game is deliberately being held back as a spoiler for next week’s launch of Nintendo’s Game Boy Micro and the looming arrival of Xbox 360. Others believe that a bundle may be planned by Sony featuring the game. Sony last week announced that a £215 PSP ‘Giga Pack’ will be launching next month with rumours now rife that another pack featuring Liberty City Stories is also on the cards. The title has long been tipped as a hardware-shifter. Meanwhile, UK retailers are keeping their fingers crossed that the delay will not lead to too many sales being lost this side of the Atlantic, as impatient consumers opt to buy imported copies of the game. As early as Wednesday (October 26th) – just a day after the game’s release in the US – Liberty City Stories was available to buy from UK online sites and indie stores. Eller gå på www.gtapsp.com Lenke til kommentar
Stru Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Til alle som ikke har skaffet seg 1gb kort til PSP`en enda(jeg var også en av dem)Så har komplett sånn Super Wekeend tilbud på det kortet nå for 699 kr http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306340&cks=SWO 5076027[/snapback] Det var søren meg ikke en ille pris, nesten så jeg ble frista til å kjøpe et eksemplar! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Åh nei! Er GTA utstatt igjen? Lenke til kommentar
supersinsin Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Åh nei! Er GTA utstatt igjen? 5076738[/snapback] Ja tror det! Mest sannsynlig er at det blir utsatt 3 uker til!! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Fy F ass, dette er dårlig saker. Frister veldig å bestille over nettet fra usa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg