Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har et minnekort på 128 mb og et på 1GB. Har hatt 1.5 på 1gb kortet lenge nå men er det mulig å oppgradere mens jeg har i 128 MB kortet slik at jeg kan gå på nettet med det samtidig som PSP forblir 1.5 mens jeg har i 1gb kortet?

 

Hvordan gjøres det?

5047757[/snapback]

 

PSPens firmware versjon er ikke minnekort-avhengig. Har du flashet den til 1.5, så har den den firmware versjonen uansett hvilket minnekort du setter i den... Oppgraderer du til 2.0 for å surfe, så er den 2.0 uansett hvilket kort du setter i.

Så du må nok bare sjonglere med oppgradering og nedgradering utifra hva du ønsker å gjøre - foreløpig ;)

 

Edit; hvis det var det du lurte på, da... Du spurte noe uklart...

 

-P

Endret av Peat
Lenke til kommentar
Ja fikk svar på det jeg lurte på. Men finnes det en nettleser som fungerer til 1.5?

Ja, men de er ikke så bra. Har du FiredUp kan du bruke browseren i spillet, den er bra.

 

Også er det noen som hvet hvor man får det billigste 2gb minnekortet til PSP inkl. frakt?

5048280[/snapback]

 

Ebay.

 

Eller søk i prisguiden for nest billigste alternativ.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Men det fungerer ikke med GTA.

 

Pga. at GTA bruker en annen type format på lyd og video filene. Og det er kun fw 2.0 som støtter det formatene, så det funker ikke med en version changer, for da har du fortsatt 1.50. :)

Lenke til kommentar

Arhh... Har forhåndsbestillt på spiderman, jaja om jeg ikke finner det noen plass før 4. November så blir det nok elkjøp ja :)

 

Irreterer meg grenseløst at ISO'en ikke fungerer. Jeg kommer jo til å kjøpe det uansett, men hadde vært greit å kunne spillt det før det kom ut. Nå har jeg greid å krympe ISO'en ned til 850MB(så den passer på 1GB kortet mitt) men den funker enda ikke :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...