Thewiz Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hva skal man med NDS når man kan få PSPDS Det der er faen meg fake!! Eller? Selvfølgelig er det en fake. Lenke til kommentar
supersinsin Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 jeg har tenkt å bestille psp fra lik-sang og har noen spørsmål 1. må man betale med kort? 2. hvis man velger ups. kommer leveransen på døra og spør om dollar eller norske kroner? 3. Er det garanti på pspen man kjøper derfra? 4. hvor mye blir det ekstra hvis man bestiller value pakke og spill (moms og toll og Frakt med ups) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Bilde der er jeg helt sikker på er fake! DS er skrevet med forskjellig vinkler og tykkelse på de to bildene... Det er bare to PSP'er som er lagt inntil hverandre! Tanken var god, men der kom nok Nintendo i forkjøpet. Hadde vi sett noe til denne hadde nok Nintendo lansert noe ala det PSP er i dag også, da slike konsoller konkurerer mot hverandre Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 jeg har tenkt å bestille psp fra lik-sang og har noen spørsmål 1. må man betale med kort? 2. hvis man velger ups. kommer leveransen på døra og spør om dollar eller norske kroner? 3. Er det garanti på pspen man kjøper derfra? 4. hvor mye blir det ekstra hvis man bestiller value pakke og spill (moms og toll og Frakt med ups) må ikke paye med kort, kan ta wire transfer..(betale i banken) men da tar det mange dager ekstra.. ikke noe problem å betale med kort altså, gjort det selv du kan ikke betale på døra når ups kommer med pakken. du må betale på forskudd uansett tror jeg, bare sjekk lik-sang.com hvis dere lurer alt står nok der. det er garanti men den gjelder kun i japan så vidt jeg vet. vel jeg måtte ikke betale toll på min, men det blir nok en 7-800kr ekstra i toll og gebyrer. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Bilde der er jeg helt sikker på er fake! DS er skrevet med forskjellig vinkler og tykkelse på de to bildene... Det er bare to PSP'er som er lagt inntil hverandre! Tanken var god, men der kom nok Nintendo i forkjøpet. Hadde vi sett noe til denne hadde nok Nintendo lansert noe ala det PSP er i dag også, da slike konsoller konkurerer mot hverandre Det er en fake ja, jeg satte bare min og broren min sin PSP ved siden av hverandre Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ser på finn.no at der en en som selger Sony PSP Value Pack med et valgfritt spill til 3500kr. Hva mener dere om dette? Annonsen på Finn.no Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Det var jo ganske dyrt da Lenke til kommentar
supersinsin Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Fins det noen norske nettbuttiker hvor man kan kjøpe us versioner av psp spill, (tenker mest på metal gear acid) og betaler med faktura?? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ser på finn.no at der en en som selger Sony PSP Value Pack med et valgfritt spill til 3500kr. Hva mener dere om dette? Annonsen på Finn.no Alt for dyrt, spør du meg... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Er det kommet noen fler nyheter om når PSP vil annkomme norge? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvis jeg bestiller PSP nå med Value pack og spillet Ridge Racer. Hva blir prisen med frakt? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Hvis jeg bestiller PSP nå med Value pack og spillet Ridge Racer.Hva blir prisen med frakt? Det kommer jo helt an på hvor du bestiller fra da Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 det er da bare å gå inn der det og sjekke men regner med det blir ca 2400 inkl frakt.. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Der var 15 sider lest igjennom Fikk min PSP igår jeg Men altså det bør vel i framtiden bli mulig å legge inn spill direkte på minnekortet? Noe dårligere og som egentlig ikke skal være lov? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hvordan er det å bestille UMD filmer fra lik-sang? Det er vel kanskje lik så greit å legge inn film på minnekort? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Bare lurer på en ting. Kan man oppdatere Firmwaren selv? Edit: Innlegg nr.3333 Endret 23. mars 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Bare lurer på en ting. Kan man oppdatere Firmwaren selv? Edit: Innlegg nr.3333 Blir det riktig og skrive EDIT her? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Bare lurer på en ting. Kan man oppdatere Firmwaren selv? Edit: Innlegg nr.3333 Ved hjelp av min logiske tankegang så skal nok dette bli mulig å oppdatere den selv, med tanke på den infrarøden som ikke funker, som kommer til live når FW blir oppdatert engang! Men såvidt jeg vet så er det ingen FirmWare tilgjengelig nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg