Mauro Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Fikk en til idag (spiderman film altså)Passet greit da broren min hadde veldig lyst på en Kommer de rett i postkassen, eller får man hente lapp? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Fikk en til idag (spiderman film altså)Passet greit da broren min hadde veldig lyst på en Kommer de rett i postkassen, eller får man hente lapp? kom rett i posten, begge 2... Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hihi, fikk min andre spiderman idag, hva er det de roter med? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Og jeg har ikke fått en eneste en så langt Det er litt kjipt... Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg kan ikke fått noen ! Bor i Kristiansand, + jeg registrerte meg den 5. tror jeg. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Har sikkert vært skrevet tidligere, men hvorfor er denne tråden under annet? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Har sikkert vært skrevet tidligere, men hvorfor er denne tråden under annet? Tror det var siden det ble så mye OT. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Man diskuterer da PSP her!? Hvorfor ikke flytte Webkafeen hit også da? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Man diskuterer da PSP her!? Hvorfor ikke flytte Webkafeen hit også da? Og filmtråden i lyd og bilde forumet. Teit av TST og de andre gamer moderatorene spør du meg, men de får vel stå ved sitt valg Begge filmene kom rett i postkasse ja Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Man diskuterer da PSP her!? Hvorfor ikke flytte Webkafeen hit også da? Og filmtråden i lyd og bilde forumet. Teit av TST og de andre gamer moderatorene spør du meg, men de får vel stå ved sitt valg Begge filmene kom rett i postkasse ja De flyttet i det minste DS-tråden hit også, selv om den bare har 1/4 så mange poster som PSP tråden Syntes fortsatt ikke at det har vært for mye OT her. Omtrent hvert eneste innlegg har noe med PSP å gjøre. De ble vel skremt av oppslutningen rundt tråden og postcounts through the roof Noen som har peiling på hvor langt PSIX prosjektet er kommet? Så noen screenshots og det ser unektelig pent ut, eller om noen vet hvor man får tak i det? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 har foresten kommet en ny versjon av downgradern nå: http://shockzone.free.fr/PSP/Tool/EBOOT_1.50.zip Fordeler med den: MPH_SXT Downgrader1.0 ------------------------ - More stability - Added text infos - No need for index.dat file anymore - Easier for noobs Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kan dere anbefale et program for å spille av AVI-filer? Tungvint og konvertere alt til PSP-format. Litt leit å ikke ha AVC-formatet på 1.50 Lenke til kommentar
Walts Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kan dere anbefale et program for å spille av AVI-filer? Tungvint og konvertere alt til PSP-format. Litt leit å ikke ha AVC-formatet på 1.50 denne lå iallefall på pspavisen.com : http://www.pspavisen.com/index.php?subacti...side=programmer Lenke til kommentar
Walts Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 finnes det noen forklaring på nette til hvordan man bruker de forskjelige emulatorene i pakken til goberg? fra denne pakken: http://www.pspavisen.com/index.php?subacti...side=programmer skjønner ikke mye, skjønner ikke hva som er hva engang Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Fikk min spiderman umd i dag! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Et lite spørsmål til, med homebrew, hvordan er det med batteritiden? edit: leif Endret 7. oktober 2005 av h3nrik Lenke til kommentar
Peat Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ha'kke merket noe på batteritiden. Spiller som vanlig og varer cirka like lenge som med vanlig spilling fra UMD... -P Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ha'kke merket noe på batteritiden. Spiller som vanlig og varer cirka like lenge som med vanlig spilling fra UMD... -P Samma her. Men har opplevd at f.eks SNES9x emulatoren drar en del strøm. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Noen som har prøv Logitech 2.1 sound systemet for PSP? Funker det bra? Edit: Altså dette Endret 7. oktober 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
Walts Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) er det noe homebrew man bare må prøve? har testet Gameboy/gameboy color, ned og snes emulator noe mer jeg må få med meg? Endret 7. oktober 2005 av djrabbit88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg