CAT0 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Var det noen av dere som fikk Spiderman UMD-disken som registrerte med japansk versjon? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Er en del som har fått det, ja. Aaaaah. I morgen skal jeg på en 4 timers lang togtur. PSP+BL+MGA=<3 Endret 5. oktober 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Var det noen av dere som fikk Spiderman UMD-disken som registrerte med japansk versjon? Jeg registrerte med Japansk PSP *Piranha, nei bor ikke i Oslo, men Stavanger Endret 5. oktober 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ahhh, drit. Imorra skal jeg på 10 timers bussekskursjon for å titte på landskap og befolkningsmønster Får vell klare meg med PSP + Snes9x med Zelda (A Link to The Past), GENIALT spill! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Åja åja åja. Glemte jo Snes9x med Simcity og Super Mario All Stars. Har ingen filmer ennå, og 1GB-kortet får jeg vente til bursdagen med. Endret 5. oktober 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Stru Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Får da innderlig håpe at Spiderman 2 kommer snart! Hadde vært fint å hatt den på flyet til Tyrkia på lørdag, men blir vel bare drømming det! Huff Har vel ikke lyst til å gi meg den 2 Spiderman`en din Dr3as ?! Lenke til kommentar
Mripe Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kordan er det å downgrade en Europeisk PSP fra 2.0 til 1.5, ved å bruke en japansk 1.5 versjon? Eller må en bruke en europeisk versjon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kordan er det å downgrade en Europeisk PSP fra 2.0 til 1.5, ved å bruke en japansk 1.5 versjon? Eller må en bruke en europeisk versjon? Det er samme hvilken versjon du har. Japansk, Amerikansk eller Europeisk. Det er helt likt. (tror jeg ) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er Nintendo emulatoren kul? Noen som kan gi en kjapp "review"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er Nintendo emulatoren kul? Noen som kan gi en kjapp "review"? Jeg syns ikke den er noe kul Mye bedre å spille de orginale psp spillene. Men det er min mening da, og så har jeg 1 GB minnekort. Den emulatoren er ikke stor akkurat så der er jo bare å laste ned å prøve. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Haha, da fikk jeg min andre spiderman 2 i dag skjønner ikke helt hva de roter med.. og ikke trenger jeg 2 men morro lell Samma her, fikk nummer to i dag Bor i Trondheim, btw. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Når man har nedgradert, blir PSP'n helt lik sånn som den var om man oppgraderer til 2.0 med demo disken etterpå? Jeg er skikkelig redd for å nedgradere Mange her som har klart det vellykket? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Min funker 100% etter downgrade, er ingen forskjeller så godt som. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Man mister Web-browseren, det er alt, men det kan jo fikses senere... Gjør du trinnene riktig og ikke gjør noen feil skal alt gå bra. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 haha, i dag fikk jeg min andre spiderman 2 film... de idiotene har klart å sende 2 til meg, hehe.. morsomt.. må selge den andre da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 har ikke fått en eneste en jeg! Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) har ikke fått en eneste en jeg! Ikke jeg heller... Registrerte meg den 5. tror jeg. Lurer på om jeg får noe i det heletatt... Sto ikke noe om at de skulle sende meg noe UMD. Jeg bare registrerte meg jeg. Endret 6. oktober 2005 av Mauro Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Fikk Spiderman 2 UMD'en min i dag, registrerte med japansk versjon. Bor I Trondheim. Men akkurat nå har jeg ikke skjem til PSP'n. Venter på ny en fra keycard.dk Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Da har jeg nedgradert p.s: fikk min spiderman-film for 1 uke siden, registrerte den 9. sep Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Fikk en til idag (spiderman film altså) Passet greit da broren min hadde veldig lyst på en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg