Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg et nytt spill i dag. Dynasty Warriors :p Trodde det var et sånt slåssespill ala tekken, men der tok jeg feil... Noen som har prøvd dette spillet egentlig? Var veldig vanskelig å sette seg inn i det synes jeg og skjønte ikke helt hva som var målet med å spillet. Man startet liksom på en slags "arena" og så skulle man bare drepe de folka man så, så stod det "Area Liberated" eller noe sånn, og så kunne man gå til en annen arena og drepe videre :ermm:

Har det på xboxen :p syntes det er kjedelig.... testa også på psp og det var så og si likt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp vært på Lefdal, på Alnabru og de har tydeligvis merket pågangen med kjøp av disse 1GB minnekortene + bruk av prisgarantien, så de har byttet ut med en gamer-versjon som ser ut til å ikke selges på nettbutikker... SDMSG-1024-E10 er varenummeret (andre som selges i nettbutikker slutter på E17). :thumbdown:

Ble veldig skuffet da jeg fant ut dette. De har også av en eller annen grunn disse kortene bare bak kassene... :hmm:

De andre kortstørrelsene (128MB, 256MB, 512MB) finnes som både de vanlige blå Sandisk'ene, som man kunne brukt prisgarantien på hvis 1GB utgaven var i butikken, og som gamer-versjon (også Sandisk).

Jaja...fikk prøvd i allefall, da :roll: .

Prisen var 989, 998 eller 899kr... husker ikke helt, hehe.

-P

Endret av Peat
Lenke til kommentar

Denne tråden har blitt så stor og uoversiktelig, og har gått mer og mer over til å være en ren chattetråd, at vi ser oss helt nødt til å flytte den til Off-topic -> Annet. Dette er ikke fordi den ikke har relevans til spill, men fordi dette er et forum, og ikke en pratekanal. Det er også komplett umulig for nykommere å finne frem til det de leter etter, så resultatet er at de samme tingene blir tatt opp på nytt og på nytt.

Hvis noen har noe spesifikt de ønsker å spørre om angående PSP, så anbefaler vi fremover at vedkommende starter en ny tråd om det konkrete emnet.

Lenke til kommentar

Dette ante meg at kom, heheh ja ja, er el forsåvidt sant det TST sier.

Hadde også vært rått med et eget PSP forum, men det er vel noe jeg bare kan drømme om :p

Men værtfall jeg koser meg fortsatt med PSPen min, digg med homebrew, og er stadig på jakt etter nye homebrew programmer, så vis noen vet om noen kule og artige homebrew programmer så list de opp :D

Lenke til kommentar

Mistet et par hundre poster nå ja :p

hehe, da var dette lille PSP eventyret over, tråden kommer ikke til å leve lengre enn et par dager i annet avdelingen på forumet, spessiellt ikke nå det ikke står et eneste pip igjen på gamer delen av forumet :no:

Synes egentlig ikke det var nødvendig, funket veldig bra når det kom til småspørsmål ang. PSP som hadde tatt uhorveldig mye unødvendig plass på forumet. Den funket egentlig som "Filmprat - vårt lille tilholdssted" på "Lyd & Bilde" delen av forumet. Men det synes tydeligvis ikke moderatorene :p

Jaja, som sagt så har vi jo PSP Avisen, men likte egentlig bedre å ha alt samlet i en liten og praktisk tråd :)

Lenke til kommentar

Enig med Gandalf, forresten så koser jeg med meg alle disse spillene for tiden* skryte, skryte*:

- Need For Speed Underground: Rivals

- NBA Street Showdown

- Tiger Woods PGA TOUR 2006

- Virtua Tennis

- Burnout Legends

- World Series of Poker

- Ridge Racer

- Winning Eleven 9

- Pinball

- Metal Gear Acid

- Fifa 2005

Synes samlingen min begynner å ta form må jeg si ;)

Lenke til kommentar
Det måtte komme. Er ingen som er så opptatt av postcount som moderatorene. ;)

Og Nitrus, pspavisen.com har jo eget forum da. :)

Det er sant, og jeg har konto der, men at sånn som det er nå så syns jeg det er for lite aktivitet der, og grunne til at jeg sa det med et eget forum her på hardware.no/gamer.no så er det fordi communityen her er så stor, er så sinnsykt mange registrerte brukere her, pluss at dette forum nettverket her er vel norges største eller noe?

Men ikke misforstå meg, pspavisen.com er en veldig fin norsk siden om PSP, syns det bare skulle vært flere norske folk som kunne vært med å holdt aktivitets nivået oppe på forumene der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Var vel ikke så rart denne tråden ble flyttet nei. :p

Merlin: Har du alle de spillene på UMD?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Enig med Gandalf, forresten så koser jeg med meg alle disse spillene for tiden* skryte, skryte*:

- Need For Speed Underground: Rivals

- NBA Street Showdown

- Tiger Woods PGA TOUR 2006

- Virtua Tennis

- Burnout Legends

- World Series of Poker

- Ridge Racer

- Winning Eleven 9

- Pinball

- Metal Gear Acid

- Fifa 2005

Synes samlingen min begynner å ta form må jeg si ;)

Er alle kjøpt og betalt for?

Hvis ikke er det ingenting å skryte over, jeg har sågodt som alle ISO'er gitt ut til nå på PC'en(har ikke spillt halvparten i mer en enn halvtime da :p )

Noen andre som likte den nye GTA traileren eller :love:

(du finner den på PSPavisen)

Lenke til kommentar
PSP-avisen sitt forum er utrolig dårlig nå men hvis de brukerne som er her, spes Gandalf, ser mer der og hjelper folk der kan det bli bra.

Kan ikke si jeg liker meg på det forumet, likte mye bedre mitt gamle forum, det hadde et koselig design og alt var mye bedre inndelt. Men jeg er jo tross alt moderator på PSPavisen så skal prøve å være mer aktiv.

Og i tillegg så fikk jeg ikke viljen min når det kom til header noe som bare gjorde siden enda mer drit.

Om jeg finner noen knall gode kodere som er villig til å jobbe gratis :p

Så kunne jeg startet opp PSP norge igjen :love:

Det var litt av en side, og bare tenk hvor bra den kunne blitt med dette designet:

post-58-1128205401_thumb.jpg

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Viktig spørsmå jeg må ha svar på raskt!

Er det 30 dagers full retur rett på PSP'n jeg kjøpe på elkjøp? Jeg kjøpte den 03.09. Og i morgen er det 03.10. Jeg så på kviteringen, men jeg kan ikke se noe om at det er 30 dagers full retur rett.

Jeg vil vite om det går... I så fall går jeg å bytter i morgen pga feil med pixler.

Edit: Hva er sannsynligheten for at jeg får en PSP med pixel feil igjen?

Endret av Mauro
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...