henrik_s Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Er det 110% sikkert å nedgradere? Jeg blir hysterisk når jeg ødelegger noe Lenke til kommentar
kalli Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Takk....!! men nå prøver jeg og nedgradere ved å følge instruksjonene på pspavisen.com.... der står det at du skal laste ned et program først(seiPSP05...), det har jeg gjort. men hvor skal jeg legge det programmet? inne på games på psp'en? det hadde hvert fint hvis noen med erfaring kunne svart på dette lille problemet!! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Er det 110% sikkert å nedgradere? Jeg blir hysterisk når jeg ødelegger noe Har ikke lest om en eneste person som har greid å ødelegge PSP'en sin til nå så det burde gå ganske greit Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Spør igjen, finnes det noen gode Shells ute enda? slike som PSIX? Og når det kommer til web browser, hva er best? eller hvilken er best? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Takk....!! men nå prøver jeg og nedgradere ved å følge instruksjonene på pspavisen.com.... der står det at du skal laste ned et program først(seiPSP05...), det har jeg gjort. men hvor skal jeg legge det programmet? inne på games på psp'en? det hadde hvert fint hvis noen med erfaring kunne svart på dette lille problemet!! du trenger ikke sei programmet for å downgrade. Jeg begynner på en lite guide til downgrading og homebrew om noen få strakser så den er vel på plass iløpet av kvelden .O Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) lurer også på webbrowser.. og finnes det en ssh klient? digga veeeldig å få til homebrew, det som irriterte meg var at navnene på mappene er jo umulige oppløst å se hva du kan slette.. for du vet ikke hvilket program som er i hva men sånn blir det jo da.. edit: fikk filmen min i dag Endret 29. september 2005 av Dr3as Lenke til kommentar
Stru Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Takk....!! men nå prøver jeg og nedgradere ved å følge instruksjonene på pspavisen.com.... der står det at du skal laste ned et program først(seiPSP05...), det har jeg gjort. men hvor skal jeg legge det programmet? inne på games på psp'en? det hadde hvert fint hvis noen med erfaring kunne svart på dette lille problemet!! Sjekk ut den her Downgrade guide Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Spør igjen, finnes det noen gode Shells ute enda? slike som PSIX?Og når det kommer til web browser, hva er best? eller hvilken er best? Nei, de (2?) som er er enda i begynnerstadiet og skrevet i Lua. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvis noen kan lage en Fastloader 7-0 guide eller UMD Emulator 0.8 hadde jeg vært veldig takknemlig. Får det ikke til. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Hvis noen kan lage en Fastloader 7-0 guide eller UMD Emulator 0.8 hadde jeg vært veldig takknemlig. Får det ikke til. Det ligger jo en knallbra på PSP Avisen+en for et par sider tilbake i denne tråden Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har laget en guide til fastloader, homebrew og downgrading. ligger i samme forum som dette... Hadde vært fint om noen kunne lest over downgrading seksjonen tilfelle jeg har skrevet noe feil. Eller om noen har noe ekstra tips å komme med. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Wtf er det her for noe ? Hvorfor nedgraderer dere ? Og hva er Homebreew ? Syntes Update 2.0 er kjæmpe fin jeg. Webbrowser, Wallpaper osv. Fatter ikke hvorfor dere nedgraderer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Wtf er det her for noe ? Hvorfor nedgraderer dere ? Og hva er Homebreew ? Syntes Update 2.0 er kjæmpe fin jeg. Webbrowser, Wallpaper osv. Fatter ikke hvorfor dere nedgraderer. Det er vel ikke så mye å fatte når du ikke har prøvd, det er en helt annen verden! Hvertfall for oss med 1 GB minnekort og oppover. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Noen som kan fortelle meg hvordan du lager homebrew? Er det C det eller? Og vet noen om en webbrowser homebrew som funker bra? Jeg prøvde pspavisen sin men den funka dårlig for meg. Endret 30. september 2005 av uranus Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Wtf er det her for noe ? Hvorfor nedgraderer dere ? Og hva er Homebreew ? Syntes Update 2.0 er kjæmpe fin jeg. Webbrowser, Wallpaper osv. Fatter ikke hvorfor dere nedgraderer. Det er vel ikke så mye å fatte når du ikke har prøvd, det er en helt annen verden! Hvertfall for oss med 1 GB minnekort og oppover. Så sant så sant Er så digg med homebrew, erså glad for at det ko en downgrader. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Noen som kan fortelle meg hvordan du lager homebrew? Er det C det eller? Og vet noen om en webbrowser homebrew som funker bra? Jeg prøvde pspavisen sin men den funka dårlig for meg. Sjekk her: http://pspupdates.qj.net/2005_09_29_archive.html Se nederst på siden. Der er det en guide til programmering på PSP. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 EB Games har et nice tilbud på PSP nå så jeg.. 2500,-, med et spill og veske til UMDs.. Tror jeg slår til på det tilbudet.. Lenke til kommentar
Marek Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Noen som kan fortelle meg hvordan du lager homebrew? Er det C det eller? Og vet noen om en webbrowser homebrew som funker bra? Jeg prøvde pspavisen sin men den funka dårlig for meg. Sjekk her: http://pspupdates.qj.net/2005_09_29_archive.html Se nederst på siden. Der er det en guide til programmering på PSP. Den guiden er til LUA programering, noe som er helt utmerket. Men for eksempel lua spilleren eller de ulike emulatorene og spill er programmert i enten c eller c++. Om du vil programmere i c eller c++ sjekk forumet på: http://forums.ps2dev.org/viewforum.php?f=1...3c5a78761f68365 Lenke til kommentar
kalli Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 takk for svar men jeg lurer på mer..... må man converte video filene få å få de inn på psp'en sånn som det står på første sida i denne tråden? i hvertfall hvordan får man dem inn på psp? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Man putter de innpå minnekortet :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg