Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det funker fint til meg med kun fastloader. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Det funker fint til meg med kun fastloader. Han brukte ikke en ISO men en original UMD (ja de finnes fortsatt ) ISO'er har ingen FW begrensninger. Endret 28. september 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Vet noen om det er noen som har laget/lager en n64 emulator til PSP? Vet det er en PSX emu men den er visst døds treg og psx roms/isos er veldig vanskelig å oppdrive. Jeg tenkte også kanskje jeg skulle lage en ny psp tråd med en del guider til forskjellige ting. Er mange spørsmål her som blir litt dårlig besvart pluss at første posten mangler ganske mange ting. Er det noe interesse for det? Tenkte å lage guider for: Homebrew, emulatorer, downgrading og forklare en gang for alle hvordan mappe strukturen på psp skal være. tydeligvis mange som ikke skjønner dette Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Noo! Burnout kan ikke kjøre på v1.5 Eller så funker SNES-emulator supert, men jeg oppgraderer vel 2.0 i morgen. =/ Joda last ned PSP set gå inn på "firmware tweaks" og så "set version 2.0" du vil nå lure PSP'en til å tro den er 2.0, mens den egentlig er en 1.50, du vil kunne spille BL, men samtidig også bruke homebrew Jeg sitter foressten og koser meg med SOCOM beta versjonen. Ganske kjekt egentlig. Det funket overaskende bra online. hvor fikk du tak i betaen?? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 For de av dere som ikke får downgraderen til:n00b installerings pakke(bare en enkel liten "pakke" jeg satt opp, med alle filene satt inn i de riktige mappene ) en siste ting til ''gandalf the grey''.... hv er det i den pakken? er det spill? oppdateringer? bilder? musikk? noe tull? er redd for å gjøre noe feil skjønner du, har netopp kjøpt psp!! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Noo! Burnout kan ikke kjøre på v1.5 Eller så funker SNES-emulator supert, men jeg oppgraderer vel 2.0 i morgen. =/ Joda last ned PSP set gå inn på "firmware tweaks" og så "set version 2.0" du vil nå lure PSP'en til å tro den er 2.0, mens den egentlig er en 1.50, du vil kunne spille BL, men samtidig også bruke homebrew Jeg sitter foressten og koser meg med SOCOM beta versjonen. Ganske kjekt egentlig. Det funket overaskende bra online. hvor fikk du tak i betaen?? PM sendt. en siste ting til ''gandalf the grey''....hv er det i den pakken? er det spill? oppdateringer? bilder? musikk? noe tull? er redd for å gjøre noe feil skjønner du, har netopp kjøpt psp!! Filene til downgraderen lagt i de rette mappene. Men etter hva jeg har forstått hadde du ingen problemer med å nedgradere så dette er ikke noe du trenger. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 hvor fikk du tak i betaen?? PM sendt. send til meg også Lenke til kommentar
kalli Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 takk ''gandalf''!! og jeg synes du skal lage den tråden ''Feh''! det blir bra! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Ble litt mer liv i denne tråden etter downgrade metoden ja Men er det noen her som vet om noen fine homebrew apps jeg kan sitte å knote med? Er samma hva... Edit: Disse UMD loaderne eller ISO loadere, hva er best? og hvor finner jeg de? En ting til, at det finnes ikke et homebrew program slik at man kan bruke PSPen som en fjernkontroll til tven eller noe? Edit2: Hvilken Internett browser funker best foresten? Endret 28. september 2005 av Nitrius Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Ble litt mer liv i denne tråden etter downgrade metoden ja Men er det noen her som vet om noen fine homebrew apps jeg kan sitte å konte med? Er samma hva... Jeg liker godt squarez, er mye oftere jeg starter det enn noe spill jeg har kjøpt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Finnes det foresten noen form for "skins" ute enda? slik som den der PSIX? Og det er ingen som vet om når det blir sluppet en versjon av PSIX? den ser så ufattelig fin ut ^^ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Joda last ned PSP set gå inn på "firmware tweaks" og så "set version 2.0" du vil nå lure PSP'en til å tro den er 2.0, mens den egentlig er en 1.50, du vil kunne spille BL, men samtidig også bruke homebrew Weey! Takker og bukker. Endret 28. september 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Noo! Burnout kan ikke kjøre på v1.5 Eller så funker SNES-emulator supert, men jeg oppgraderer vel 2.0 i morgen. =/ Joda last ned PSP set gå inn på "firmware tweaks" og så "set version 2.0" du vil nå lure PSP'en til å tro den er 2.0, mens den egentlig er en 1.50, du vil kunne spille BL, men samtidig også bruke homebrew Jeg sitter foressten og koser meg med SOCOM beta versjonen. Ganske kjekt egentlig. Det funket overaskende bra online. Går det ann å lage en kjapp "how to" på denne eller? Jeg er så utrolig blank på det her. Jeg har jo Burnout på original UMD og får ikke kjørt de nå. All hjelp settes pris på Hvor skal jeg legge de 2 mappene? Endret 28. september 2005 av Merlin Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ser på siden der du kan laste ned PSP set at flere har "ødlagt" psp'n ved å prøve å bytte oppstarts lyd.. så vær forsiktig.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Noo! Burnout kan ikke kjøre på v1.5 Eller så funker SNES-emulator supert, men jeg oppgraderer vel 2.0 i morgen. =/ Joda last ned PSP set gå inn på "firmware tweaks" og så "set version 2.0" du vil nå lure PSP'en til å tro den er 2.0, mens den egentlig er en 1.50, du vil kunne spille BL, men samtidig også bruke homebrew Jeg sitter foressten og koser meg med SOCOM beta versjonen. Ganske kjekt egentlig. Det funket overaskende bra online. Går det ann å lage en kjapp "how to" på denne eller? Jeg er så utrolig blank på det her. Jeg har jo Burnout på original UMD og får ikke kjørt de nå. All hjelp settes pris på Hvor skal jeg legge de 2 mappene? Begge mappene legges i X:\PSP\GAME (Hvor X er stasjonen dataen din gir PSPen.) Gå til hovedmenyen på PSPen, over Game velger du Memory Stick og start PSP Set. Så gjør du som Gandalf sier. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Noen som vet release-datoen til The Godfather? Spillet ser konge ut, spesielt med tanke på at grafikken er ganske bra. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 *** guide om hvordan man piratkopierer på PSP er fjernet av moderator - TST *** Lenke til kommentar
Stru Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg sitter foressten og koser meg med SOCOM beta versjonen. Ganske kjekt egentlig. Det funket overaskende bra online. Hæ, hvor,hvordan?!? Har sittet hele dagen med PSP`en, det er mange mpneder siden sist ass! Deilig i grunn! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Noen som har prøvd det WiFi Jukebox programmet? Sliter sterkt med å få det til og det er veldig dårlig info fra han som har laget det om hvordan man skal få det til å virke imo edit: er det forskjeller på wifi støtten i 1.5 og 2.0? etter downgrade sliter jeg enormt med å få den til å koble til. Instillengen på routeren er samme som før. Før downgrade var det bare å sette alle instillinger på auto og koble til routeren, gikk som en drøm, men nå får jeg det faen ikke til lenger... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 edit: er det forskjeller på wifi støtten i 1.5 og 2.0? etter downgrade sliter jeg enormt med å få den til å koble til. Instillengen på routeren er samme som før. Før downgrade var det bare å sette alle instillinger på auto og koble til routeren, gikk som en drøm, men nå får jeg det faen ikke til lenger... Funker fint hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg